Sai üks aastaid seisnud Stella liikuma saadud. Natuke liigub.
Kuna mootoril on kiri Jawa ning käike kuskil ei paista olevat, siis peaks tegemist olema Babetta 134ga?
Küsimus järgmine. Mopeed liigub, kuid u 20km tunnis. ehk siis ilmselt selle "automaatkast" ei toimi. Kus viga võib olla? Ehk on aja jooksul õli kaduma läinud? Kui midagi päris katki oleks, siis ei liiguks vast üldse? Oskab keegi soovitada, kust viga otsida või mida peaks kontrollima?
Tänud
(30-05-2016, 20:34 PM)biggio Kirjutas: [ -> ]Sai üks aastaid seisnud Stella liikuma saadud. Natuke liigub.
Kuna mootoril on kiri Jawa ning käike kuskil ei paista olevat, siis peaks tegemist olema Babetta 134ga?
Küsimus järgmine. Mopeed liigub, kuid u 20km tunnis. ehk siis ilmselt selle "automaatkast" ei toimi. Kus viga võib olla? Ehk on aja jooksul õli kaduma läinud? Kui midagi päris katki oleks, siis ei liiguks vast üldse? Oskab keegi soovitada, kust viga otsida või mida peaks kontrollima?
Tänud
oled sa kindel , et mopeedil on automaatkast? kindlasti on seal tsentrifugaalsidur ja vist hammasrihm ülekanne . kahjuks pole teemasse süvenenud , kuid tundub et nimetet tsentrifugaalsiduri katetega tuli mingeid manipulatsioone läbiviia .
Ei ole üldse kindel selles automaatkasti osas, lihtsalt niipalju kui suutsin infot leida, siis jäi selline mulje.
Sarnane isend on
https://www.youtube.com/watch?v=ME60CrH2ClM
Ja kuskilt ise lihtsalt käike vahetada ei saa
on kahekäiguline automaat.seda näeb siin lahti võetuna
www.youtube.com/watch?v=tR-ztrOxYq0
omal täpselt sama jama,umbes kümme aastat seisnud ja max kiirus umbes 20.lihtsalt ei vaheta teisele käigule.
omal pole aega olnud tegeleda.jään huviga jälgima,et kas probleemile leidub lahendus.
(31-05-2016, 22:03 PM)kiiresti2 Kirjutas: [ -> ]on kahekäiguline automaat.seda näeb siin lahti võetuna
www.youtube.com/watch?v=tR-ztrOxYq0
omal täpselt sama jama,umbes kümme aastat seisnud ja max kiirus umbes 20.lihtsalt ei vaheta teisele käigule.
omal pole aega olnud tegeleda.jään huviga jälgima,et kas probleemile leidub lahendus.
tundub , et mõlema rihmaratta sees on tsentrifugaalsidur , esimene siis kohaltvõtuks ja teine peakssiis vahetama kiiremaks , e 1:1 . seal nn käigukastis on pendiksi moodi muhv rullide peal , umbes nagu torpedo tagasillas . see siis vabastab aeglasema käigu , kui teine sidur pööretekasvades rakendub .
umbes nii sain venekeelsest keskonnast aru , seal käigulüliyumisega probleemi polnud , lagunes suurem rihmaratas , mis plastist hammasvööga .
arvan ikkagi vea olevat teise siduri mitterakendumises .
See läbi pendiksi/ühesuunasiduri käiguvahetus on automaatkastides tavaline, järgmine käik veab eelmisest üle niiöelda ja kombes. Ilmselt pead ikka sisse piiluma asjale, niisama oletada on keeruline.
(02-06-2016, 00:46 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]See läbi pendiksi/ühesuunasiduri käiguvahetus on automaatkastides tavaline, järgmine käik veab eelmisest üle niiöelda ja kombes. Ilmselt pead ikka sisse piiluma asjale, niisama oletada on keeruline.
kui , no juhul kui, asi tõesti selles pendiksilaadses jublakas ollavõib , siis vast esmalt proovida õlivahetust teha.
hiljuti oli kogemus , kui ilusad kuivad esiamordid sisaldasid dat 17 laadset toodet, mis reipalt simmerlingide taga püsis.
mõte siis selline , et kui peale seismist enam ei lülitu , ehk kinni kleepunud . päris mõrgsiduri puhul esineb sellist .
samas see pendixikene paarikolme rulliga , keeruline kujutleda midamoodi nad kinnijäävad , kuijust solidooli pole pritsiga kasti uhatud. vanalajal kui polnud racing õlisid liigapalu võtta kõis dextron II tsikli käigukasti .
enda omal õli vahetus kahjuks ei aidanud
mis õli sinna kasti kõige õigem oleks panna?
Õlivahetus kahjuks ei aidanud, see sai ära proovitud
kuna see sõlm ülemäära keerukas pole , ei tohiks seal raketiteadust olla . kuna ikkagi ise aruei saa kuidas värk töötab on midagi adekvaatset keeruline soovitada. on olemas nõmme teel see nn jawa esindus , seal miski mehaanik ka justkui , äkki on kogemust , või tüüpviga , samas saaks teda osade saadavust .
keegi müüb 150-ga komplektset ilmasädemeta pilli ka mingil kuulutuste lehel , a la börs, see kuldne .
Tere.
Stellal vahetab käiku suurem sidur, mis on rihmaratta sees. 2 käigu mittelülitumise põhjuseks on 90% juhtudest süüdi siduri vihtide hõõrdkatete õlitumine käigukasti võlli vahelt sinna sattunud käigukastiõliga. Proovi sellist asja, võta siduripoolne plastikust kaas maha, ja pese sidurit piduripuhastusvahendiga (brake cleaner) pihusta seda ohtralt siduri peal oleva plekist katte ja rihmaratta vahele, samal ajal asja ringi keerutades. Kui puhastusvahend on ära kuivanud, (protsessi kiirendab oluliselt suruõhk) proovi sõita. kui käigud tööle hakkavad, tuleb tegeleda õlilekke otsimisega. Kui see ei aita, siis otsime viga edasi.