automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: Vajan veidi abi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hei. Sai ostetud endale "krossikas" , et maal veidi lustida, kuid lust jäi küllaltki lühikeseks... aga õnneks pole väga kallis masin mida remontida. Tükid tundusid netis suhteliselt OK hinnaga jne.
Räägin veidi lähemalt:
Ise ratsitud raam, ja peal ka ise kompunnitud mootor.
Raam: CZ Esihark ja rattad, delta? paak vist.
Mootor: Iz 56 block, jupiter 3?? väntvõll (väidetavalt) ja Planeta 5 silku, CZ karpa ja elektroon süüde (ilma kontaktideta).
Sain siis näldavahetusel kaks päeva sõita, ning siis tekkis eile õhtul väljalaske ümber jube õli ja lõi tagant sinise välja, 5min guugeldamist ütles, et käigukasti õli jõuab kuidagi moodi ilmselt silindrisse. 
Jätsin seisma, pesin puhtaks panin ära kuuri.
Täna siis tulin koju, ostsin veel uue kütuse kraani (eelnevalt polnud) ja nipet näpet veel, puhastasin ära karpa ja õhupuhasti ning siis valasin juurde veidi (0.5l) käigukasti õli, sest teadsin, et käiguvahetus hoova tagant on simmerling tihend haiget saanud ning seal immitses õli päris hästi juba välja. Proovisin sõita, käivitus ilusti, kuid juba esimese käigu lülitades käis kastist miski imelik heli läbi... mõtlesin nii nii sidur otsas.. proovisin veel, käigu vahetada ja sain selgeks, et vist kaob ikkagi õli nii meeletu kiirusega kastist, et lihtsalt käiku vahetades pole enam piisavalt õli kastis...

Kui juba leidsin, nagunii, et üks simmerling tihend tuleb ära vahetada (käiguhoova tagant) siis, sai lahti võetud käiguhoova poolne kaas (ennem lasin õli alt välja). Ja siis avastasin enda jaoks miskit uut, ma pole küll vene tehnikaga päris sinapeal kuid tekkis üks küsimus targematele, kui "lääne" masinal on ikkagi simmerling tihend ümber väntvõlli nii paigutatud, et kui käigukasti poolt vaadata siis näed ennem simmerling tihendit kui laagrid, mulle hoopis vaatas vastu laager... ei teagi nüüd kas siis simmerling on karteri poolel sees? eeldasin, et remont on lihtne ja mootorit pooleks võtma ei pea, kuid üks targem tuttav juba ütles, et ilmselt siiski on mootori vahelt (kahe blocki poole vahel olev tihend) otsa saanud ja sealt see õli siis kastist silindrisse jõuabki.
Tahtsin uurida siit foorumist, et mis värk selle vända simmerlingiga siis on ikkagi?
Allpool mõned küsimused veel![Pilt: 14171937_1104887822926852_98492930_n.jpg]

Kui pingul peab see siduri kett olema?
[Pilt: 14152129_1104888122926822_700583893_o.jpg]

Sidur vist kaane seinas käinud?? millest see tingitud ?

[Pilt: 14191726_1104887636260204_624218138_o.jpg]

Ratas muidu ise selline:

[Pilt: 14193591_1104892099593091_1847198344_n.png]
[Pilt: 14172048_1104891839593117_151031391_n.png]
Tänud kui keegi, viitsib mulle vastata ja veidikene aidata, muidu pean ainult toetuma oma teadmistele ning neid on väga vähe vene masinatega...

Soovitused, abi jne alati oodatud, ja eks ma kirjutan ka siia kui miskit täpsemat teada saan!
Päikest!
Vastan enamvähem järjest.
Jah simmerlingid on seespool, ilma pooleks võtmata ei pääse.
Sidurivedrud on olnud liiga väljas ja kriibivad kaant.
Kett on neil kõigil vähe lõdva võitu, kui sidurihammakalt ketti tõsta ja üleliia veninud ei ole kannatab kasutada üldiselt ei ole mina näinud mitte ühtegi probleemi nendega.
Aitäh,jälle targem  Smile
On see kompunn ikka ühepütane? 56 on ju ühesilindriline, jupiter kahe ja planets ühene. 
Kui pooleks võtad, siis ole käimakastiga eriti hoolas, et reguleerseibid oma võllidele jäävad. Planeta mootor on niipalju armu andvam, et saab pärast nikerdada, kuna sel mootoril käib käigukasti kaas eraldi maha. 56-l samamoodi. Vastasel juhul on käikudega palju jebimist. Aga mitte midagi ületatavat. Big Grin
Muidu tundub kena masin olevat!
Selle pajaga saad ehk niisama enduurotada,klassikalise krossi jaoks teine kole raske ehk  RolleyesEi tea muidugi,millal projektiga alustasid,aga mul siin mitmes kohas pakkuda 175 ne suht korralik mootor.
Kolisin oma jutuga üldsegi siia : http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?f=13&t=23635