Üks selline aparaat on veel täitsa saadaval. Kohale sõitis omal jõul ja midagi olulist puudu ei tohiks olla.
http://album.ee/album/433433/50362809
Hinnasoov oli 3000€, aga see on kaubeldav. Asub Jõhvis.
(06-04-2017, 06:33 AM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]Üks selline aparaat on veel täitsa saadaval. Kohale sõitis omal jõul ja midagi olulist puudu ei tohiks olla.
http://album.ee/album/433433/50362809
Hinnasoov oli 3000€, aga see on kaubeldav. Asub Jõhvis.
Olles teadlik selliste isendite loomulikust kulumisest kaasnevate hingehädadega ning nüüd vaadates neid pilte siis hinnaks tuleks pigem 1500€. Paljud kindlasti endamisi mõtlevad et kurat see ju vanametalli hind... aga noo olgem ausad, ega need masinad ongi ju üks vanametall kõik, lihtsalt müües ei kaasne endal muid kohustusi kui ainult raha üle lugeda...
See selleks.
Aga nüüd oleks veidi abi vaja, üks vähe väiksem teehöövel on suures tööhoos ära kaotanud oma tera, ehk on kellegil mõni isend varuosadeks või siis tervikuna müügiks. Vaja oleks just sellist marki nagu mul siin pildil...
Mul ka üks viimasel pildil olev höövel olemas. Kahjuks tera on vaid õige pisut rohkem, kui pildiloleval - alles on jäänud vaid keskmine osa...
Kuna tuleb välja et mõnikord on neist tööhöövlitest üsna palju kasu ning võib täitsa arvestatavat nutsu teenida siis tuleb varuosariiulid lookas hoida, sest ega neile enam poest suurt midagi ei osta ju...
Mootoripoolepealt pole probleemi aga just sillad ja muu spetsiifilisem kaup on juba üsna defitsiit. Seega tegin täna veokaga väikse kaubatiiru ja korjasin kokku velgi ca 10tk et saaks jooksu tagavararattaid teha, siis tõin veel ära käigukasti, pool tagasilda, ksp, hüdromootorid, esisilla mille juba endale vajalikeks detailideks osandasin st panin riiulisse komplektse rummu koos võlliga ja rataste kalde silindri mis uusi tihendeid ootab. Kardaaniriste, nuute, pooleteljed jms mudru on nüüd vähemalt tagavaraks kohe võtta.
Olemas ka kontakt kus seisab üks automaatkastiga DZ-99, kes arvab et läheb vaja siis küsige infot.
Tartumaal, võru ja põlvamaal võib ühte neist minu valdusest olevatest DZ 99-st näha liikumas väiksematel metsateedel. See antud isend on kasutusel mõnikord Puhja ümbruses ja Ulila turbarabas kus väljaveoteed silub vahest. 21 tonnist lokomo höövlit on võimalik tellida samuti, sellel aga hind juba 50€/h.
Käigukast oli vana Kolga-Jaani teehöövli oma, esisild pärines vist Halliste höövlilt.
Täna sai tehtud siis kaks purustatud kruusa pealeveo lõiku lähedalasuvates alevites ja taaskord Ulila raba väljaveotee. Koos muude haltuurdega korralik 8h tööpäev.
Njaa, vanasti mehed olid vist rauast ja laevad puust...
autod ilusad ja naised veel ilusamad
Ilma kõrvaklappeta es kannata üldse sisse astu, isegi peltor III jääb pikapeale ikkagi lahjaks.
Mida te teete öösel kell 1:00 ?
Ehk ööd on siis enam mitte nii mustad vol 2.
Kuna antud isend enamjaolt hoovinarri rollis siis juba varem püüdsin jätta võimalikult palju ajastutruud kraami külge, näiteks ette sai sügisel pandud ju T150k suured tuled, kabiini küljes küll H3 pirnide ja led rõngastega lisatuled aga nüüd värvisin kuplid mustaks nagu oleks vana töötulega tegu. Armatuuri valgustuse näiteks säilitasin selle mis seal küljes oli, igavesti lahe näeb välja. Ega näidikud nii vanad et neil taustvalgust es olegi...
Aga nagu ikka, mõni ledike ka abiks valgustama ning eks ülejäänud tuleb töö käigus.
Vaatan Meelise Teeröövlit ja järjest rohkem kahtlen, kas on mõtet sellel nõukogulikul Dz osadelaol ja missugune on töötundide ja remonditundide vahekord?
Ostsime Karksi-Nuiast kohapeal tehtud sabasaha Lanaks 3000. Tuli kuskilt näituselt ja saime mõnesaja euriga. Oma teed sellega korda ja saab ka teenusena kildu laiali lükata, järveäärt planeerida,
lume vallitada jne. Hops järgi ja minek. Siin küll kalde reguleerimine maha võetud- tugirattad mingil kõrgusel jäävad halva nurga alla ja laperdavad.
Mitte ükski tagaroop ei asenda teehöövli kesktera. Jah, nendega on võimalik midagi sarnast kergetes oludes korda saata, aga vahe on selge.
Millal isand luige tegemised enne mõistusepärased on olnud?
Ma küll loodan, et tal "selge päev" lähiajal ei koidaks...
(27-07-2017, 12:19 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Vaatan Meelise Teeröövlit ja järjest rohkem kahtlen, kas on mõtet sellel nõukogulikul Dz osadelaol ja missugune on töötundide ja remonditundide vahekord?
arvan,et tehnika tuleb üks kord ja korralikult korda teha siis kestab.
vene ajal oli pera sõiduvahendiks k-750,vanamees oli elukutseline luksepp ja masin oli korras,ei meenu mingit megaremonti,ikka sõitis.mingi x maa tagant lihtsalt kolvegrupp kulub ja siis tuleb vahetada,aga muud küll mitte.
Tänu sellistele inimestele nagu ksf Luik ongi seda foorumit huvitav lugeda.On ka vähe raskemat tehnikat sekka toodud.
Kui me kõik, kes me siin oleme hakkaks hindadele mõtlema ja tasuvust arvutama siis võiks pooled teemad siit foorumist ära kustutada ja usun, et varsti oleksid ka foorumi enda "uksed" kinni.
Ehk siis jõudu ja kindlat meelt "segaste " projektide elluviimisel.
Luik pole ainus,meil siin minu kodukohas ostis üks noormees sama asja(teehöövli),et suvilate vahel olev tee korras oleks.
Seda suurt teedelükkamist vaadates tekkis küsimus, et kas kusagil mõni teerull/vibroplaat seal pärast höövlit ka liigub? Või on selline asi ulmevaldkond, nagu paljud muud asja me maal
.