automoto.ee foorumid

Täisversioon: Moskva M1A 1947
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai ostetud hästi säilinud Moskva M1A aastast 1947. Kõik tundub algupärane kuid kahtlane on sadul, kas antud masinal ei peaks olema üleni kummist sadul?

http://fotoalbum.ee/photos/minaott/sets/1462367
(07-10-2016, 16:07 PM)s.Oliver Kirjutas: [ -> ]Sai ostetud hästi säilinud Moskva M1A aastast 1947. Kõik tundub algupärane kuid kahtlane on sadul, kas antud masinal ei peaks olema üleni kummist sadul?

http://fotoalbum.ee/photos/minaott/sets/1462367

Vinge asja said 
Hea on näha, et sellel on "lisa" embleemid tagumisel porilaual ja paagi peal.
Sai Tagadil usutletud sadulate üle ning jäi kõrvu, et Moskvalastel enne Minskisse ülekolimist tehti täisnahast sadula katted, Minsk M1A, M1M varasematel oli termantiinist.
hilisem M1M M103 olid siis originaalis kummist sadulad.

Nahkkattega sadulatel oli ka taga pressitud kirjaga metallplaat needitud.
(07-10-2016, 17:11 PM)CHRhmm Kirjutas: [ -> ]Sai Tagadil usutletud sadulate üle ning jäi kõrvu, et Moskvalastel enne Minskisse ülekolimist tehti täisnahast sadula katted, Minsk M1A, M1M varasematel oli termantiinist.
hilisem M1M M103 olid siis originaalis kummist sadulad.

Kui hilised need M1M ja M103 peavad siis olema, et neil originaalis kummist sadulad olid? Igaks juhuks soovitan Tagadisse tagasi minna ja veel veidi usutleda. Üldse ei maksa kõike uskuda, mida räägitakse või kirjutatakse, mind kaaasa arvatud, muide!
Õige, tõde pole olemas, see on vaid võitluse küsimus ja võidab see kelle tõde tundub usutavam.

Ehk alati väga asjalik härra isand kass suudab viidata millistele masinatele erinevaid sadulaid paigaldati ja see läbi suudaks üldist kogukonda ka harida.
Tean vaid seda, et mul on nii termantiinist sadulad (2tk), millel on pressitud metallplaadil kiri "minsk" ja ka kummist sadulad (2tk). Loodetavasti on need olnud M1A/K125; M1M, M103 peal lisaks K58

Samas on ju ka saadaval "МОТОЦИКЛ MIA „МОСКВА"ИНСТРУКЦИЯ ПО УХОДУ И ЭКСПЛОАТАЦИИ" 1951
Kus on toodud esimene külgvaates masina pilt, kus nahast kattega sadul välja joonistatud... on see täisnahk või termantiin...
Lisaks järgnevate masinate (M1M, M103) on samuti nahast - just nendes raamatutes....
Teisest küljest on terve ilma maa neid kummist sadulatega isendeid täis - võib ju arvata, et omanikud nii nalja viluks neid vahetasid.
(07-10-2016, 18:09 PM)CHRhmm Kirjutas: [ -> ]Õige, tõde pole olemas, see on vaid võitluse küsimus ja võidab see kelle tõde tundub usutavam.

Ehk alati väga asjalik härra isand kass .....

Vabandage, ilmselt ajate mind kellegagi segamini!  Toungue
Huvitav, milline oli nii varajase M1A manual? Mul on üks selline säilinud eksemplar aastast 1948, manuses esikaane skänn. Mis sadulasse puutub, siis peaks ikka kummisadul olema. Selline mustast dermantiinist sadul on näiteks minu esimese tootmisaasta (1955) M1M'l.
Täitsa õige sadul.

Ja hoolitse selle eest, et kellelgi ei tuleks lolli mõtet seda restaureerima hakata...

A.
Uskumatu leid! Aspelundi sõnad on kuld - ei mingit "liivapritsi, happekrunti, sickensit ja glasurit'i " - Leave it as is, please

Sadulatega on minu jaoks ka segane. Ilmselt ikka see kunstnahkne sadul on õige ( Minski tehase versioonil oli see plaat seal taga, aga Moskva omal vist ei olnud ) . Ja kes on targem - millises tehases ja millisest aastakäigust kummisadul tuli? Olid erinevad sadulad ka paralleelselt kuidagi kasutusel ( Moskva, Kovrov, Minsk) ?
Vaatasin veelkord pilte, ja veelkord, ja tundsin rõõmu teise inimese õnneleiust Smile  See on ju ikka puhas Dekkar veel täitsa...  Aga sadulasegadusele lisaks - mis lülitilaadne vidin see seal esitule korpuse all on ?