automoto.ee foorumid

Täisversioon: Idioodinurgake: kassipildid ja Dürkoppi taburett ning laadamelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(15-11-2016, 15:39 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Millisest ajastust võiks olla selline Dürkoppi rummuga velg?

Mulle meeldib see taburet  Smile
Universaalne fototaust Smile


A.
See ei ole taburet !? See on sinu barett !
(16-11-2016, 11:48 AM)Nõmmekad. Kirjutas: [ -> ]
(15-11-2016, 15:39 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Millisest ajastust võiks olla selline Dürkoppi rummuga velg?

Mulle meeldib see taburet  Smile
(16-11-2016, 11:48 AM)Nõmmekad. Kirjutas: [ -> ]
(15-11-2016, 15:39 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Millisest ajastust võiks olla selline Dürkoppi rummuga velg?

Mulle meeldib see taburet  Smile

Taburett 70-ndatest möödunud sajandist. Velg tundub mõni kümnend varasem.
(16-11-2016, 18:37 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kas eksperdid kinnitavad või lükkavad ümber?

A.

Mis on tarvis ümber lükata, kas see taburet?
Kui see muinasleid osutub tõesti kardaaniga taburetiks siis vabandan sügavalt teema solkimise pärast.Taburetti ,eriti kui see on kolme jalaga on lihtne ümberlükata(järeleproovitud).
(16-11-2016, 19:12 PM)kass Kirjutas: [ -> ]
(16-11-2016, 18:37 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kas eksperdid kinnitavad või lükkavad ümber?

A.

Mis on tarvis ümber lükata, kas see taburet?
Pole kardaanveoga taburetti ega Dürkoppi omanud aga pigem pakuks, et täitsa tavaline rumm kuskil 10ndatest või 20ndatest. Võrdle seda oma Wien-Berlin Torpedo rummu kujuga. Tekitan hüpoteesi, et selline rummu kuju oli lihtsalt vanem mudel kui meile teada tuntud tavalise Torpedo rummu kuju ja sellega see lugu piirdubki-täpset aastat öelda pole võimalik. Võin ka muidugi eksida, sest selliseid asju näeb rohkem pildi pealt ja isiklik kogemus puudub.
Milline ajastu? Adolf Hitleri valitsemisajast, suure tõenäosusega eelmise sajandi II veerandiku keskelt. Vanatehnikaeksperdina lgp. teemaalgataja ju kindlasti teab, millal hakati Saksamaal nikkelkatte asemel kroomkatet kasutama. Ja kui tõesti on see asi jäänud talle segaseks, siis on siin selle ala asjatundjaid, näiteks ksf! Stihl on nende probleemide lahkamisega foorumis tegelenud. Ja pole see ka kepp-ajamiga Dürkopi rumm, vaid tavalise, kett-ajamiga isendi oma. Ja suure tõenäosusega eelnevalt mainitud ajast, kui meil siin need Dürkopi "masslademed" tekkisid. Mis ajastust velg on, seda piltide jägi ei oska kosta, kas nõukogude riigi päritolu või mingi saksa siseturu teema, ilmselt ikkagi ümber lapatud, kodaraid võiks ka uurida.
Tore ,et ka lõpuks sekkusid eksperdid (kass,s2si) mitte aga Nõmmeka sugused diletandid,kes liitusid foorumiga 2 päeva tagasi ja juba kirjutavad.Sellised algajad peaks 9 kuud ainult õhinaga lugema ja talletama foorumi tarkuseterasid mitte targutama taburettidest ja teisi eksiteele juhatama !
(16-11-2016, 20:30 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Milline ajastu? Adolf Hitleri valitsemisajast, suure tõenäosusega eelmise sajandi II veerandiku keskelt. Vanatehnikaeksperdina lgp. teemaalgataja ju kindlasti teab, millal hakati Saksamaal nikkelkatte asemel kroomkatet kasutama. Ja kui tõesti on see asi jäänud talle segaseks, siis on siin selle ala asjatundjaid, näiteks ksf! Stihl on nende probleemide lahkamisega foorumis tegelenud. Ja pole see ka kepp-ajamiga Dürkopi rumm, vaid tavalise, kett-ajamiga isendi oma. Ja suure tõenäosusega eelnevalt mainitud ajast, kui meil siin need Dürkopi "masslademed" tekkisid. Mis ajastust velg on, seda piltide jägi ei oska kosta, kas nõukogude riigi päritolu või mingi saksa siseturu teema, ilmselt ikkagi ümber lapatud, kodaraid võiks ka uurida.
Ma küll ei tea, mis eesmärgiga ksf! Kram123 meelitab aga eksperdiks ma ennast ei pea ei taburettide ega jalgrataste osas Big Grin . Kui nüüd järgi mõelda, siis on neid ehk elu jooksul ühepalju nähtud ja ehk rohkem on istutud taburetil kui ratta seljas. Seega võiks ennast ka rohkem taburetiasjatundjaks nimetada. Kuna puudub ka vanataburetinurk, siis pole ka ksf! Nõmmeka teadmised selles vallas teada, ehk on selles vallas foorumi tõsiseima tegijaga. Mul garaazis on ka üks taburet, homme teen pilti ja vaatame mida eksperdid kostavad
Niih... Velg on omanud galvaanilist pinnakatet, selle peal on must värv koos peene rohelise dekoratiivse triibuga.

Aga kuna tegu on ülimasslademena vedeleva osaga ja pealekauba veel täiesti tavalise Dürkoppi omaga, siis loeme teema ammendunuks ja tõstame ta väikeste kollaste meeste kasti, et need sellest kaugel maal kassile metallist ronimispuu meisterdaksid. Siis vähe rariteetsem kraam, kui mingi Dürkoppi ratas.

A.
(16-11-2016, 20:48 PM)kram123 Kirjutas: [ -> ]Tore ,et ka lõpuks sekkusid eksperdid (kass,s2si) mitte aga Nõmmeka sugused diletandid,kes liitusid foorumiga 2 päeva tagasi ja juba kirjutavad.Sellised algajad peaks 9 kuud ainult õhinaga lugema ja talletama foorumi tarkuseterasid mitte targutama taburettidest ja teisi eksiteele juhatama !
(16-11-2016, 20:30 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Milline ajastu? Adolf Hitleri valitsemisajast, suure tõenäosusega eelmise sajandi II veerandiku keskelt. Vanatehnikaeksperdina lgp. teemaalgataja ju kindlasti teab, millal hakati Saksamaal nikkelkatte asemel kroomkatet kasutama. Ja kui tõesti on see asi jäänud talle segaseks, siis on siin selle ala asjatundjaid, näiteks ksf! Stihl on nende probleemide lahkamisega foorumis tegelenud. Ja pole see ka kepp-ajamiga Dürkopi rumm, vaid tavalise, kett-ajamiga isendi oma. Ja suure tõenäosusega eelnevalt mainitud ajast, kui meil siin need Dürkopi "masslademed" tekkisid. Mis ajastust velg on, seda piltide jägi ei oska kosta, kas nõukogude riigi päritolu või mingi saksa siseturu teema, ilmselt ikkagi ümber lapatud, kodaraid võiks ka uurida.

Imestan, et kram123 ei olegi ekspert .Minu arusaam temast küll langes nüüd.Ja  just kram oli see kes selle teema eksiteele viis, oma barettidega.Kram sulle väike soovitus, et ole kena ja ära foorumis liialt palju targuta .Oma laimu mõtted jäta ikka endale.Kõike ei pea välja kirjutama mida mõtled.Minu teada oled sellel alal algaja sina
Pean enda kohuseks värskematele kaasfoorumlastele selgitada, et see siin ei ole mitte mingi naljafoorum! Kogenematul ksf!-l, kes vb on lisaks varemalt veel lugenud liiga palju siinseid teemasid ja postitusi, võib tõesti kergesti tekkida väärarusaam, et tegu on mingi huumori või lihtsalt suhtlusportaaliga, kus igaüks (ja teatud foorumlased eriti) ajavad vähese mõttega tühja juttu, aga tegelikult see ei ole nii! Lugege kasvõi siinset huumorinurka, tõsi, on seal mõned naljakad postitused ka vahel, aga need on pigem foorumit ja siinset huumoriteemat risustavad erandid.
Veel kordan noorfoorumlastele üle, et igasugused kassipiltide postitused, koerakaka ja peerutoosi teemad jms saab siit foorumist kiirelt ja kindlalt kustutatud!
Ja nüüd lähen isiklikuks ka, ksf! Memmekad, vabandust Nõmmekad, sellle asemel, et köögi- ja garaažimööblit kiita ja omasuguseid arvustada, pane midagi asjalikku üles, näiteks viimaseid saksa vanatehnikalaada pilte koos kommentaaridega!  Cool
(17-11-2016, 12:18 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Pean enda kohuseks värskematele kaasfoorumlastele selgitada, et see siin ei ole mitte mingi naljafoorum! Kogenematul ksf!-l, kes vb on lisaks varemalt veel lugenud liiga palju siinseid teemasid ja postitusi, võib tõesti kergesti tekkida väärarusaam, et tegu on mingi huumori või lihtsalt suhtlusportaaliga, kus igaüks (ja teatud foorumlased eriti) ajavad vähese mõttega tühja juttu, aga tegelikult see ei ole nii! Lugege kasvõi siinset huumorinurka, tõsi, on seal mõned naljakad postitused ka vahel, aga need on pigem foorumit ja siinset huumoriteemat risustavad erandid.
Veel kordan noorfoorumlastele üle, et igasugused kassipiltide postitused, koerakaka ja peerutoosi teemad jms saab siit foorumist kiirelt ja kindlalt kustutatud!
Ja nüüd lähen isiklikuks ka, ksf! Memmekad, vabandust Nõmmekad, sellle asemel, et köögi- ja garaažimööblit kiita ja omasuguseid arvustada, pane midagi asjalikku üles, näiteks viimaseid saksa vanatehnikalaada pilte koos kommentaaridega!  Cool

Laat muidugi oli super ,lisaks vanale rattale sai kaasa taritud üks põnev generaator GG400 Tigerwürfel .Kahetaktiline rippkolviga mootor.Olek oli räämas küll,aga sain tast elulooma .Paar õhtut nokitsemist ja töötab.saksa värk. Ma ei tea mis ma sellega küll peale hakkan ,vast kui elekter ära võetakse .tõmban geneka käima ja tuba valge.Rattaid oli seal muidugi hullupööra palju ja hinnad muidugi HEAD. Kassipilte ja peerutoose laadal muidugi ei näinud.
(17-11-2016, 14:36 PM)Nõmmekad. Kirjutas: [ -> ]Laat muidugi oli super ,lisaks vanale rattale sai kaasa taritud üks põnev generaator GG400 Tigerwürfel . Kassipilte ja peerutoose laadal muidugi ei näinud.

Tänan Toomast üksikasjaliku ja mahuka ülevaate eest! (ma ei poolda küll teiste teemade parandamist uute kõrvalharudega, aga kui autor oma teema modereerimise ja haldamisega laisk või nõrk on, siis las minna)
Hakkan  vaikselt ka pildimaterjali juurde lisama, algatuseks see tiigrikuubik, mis teatavasti on küll hoopis DKW teema, mitte Dürkopp, aga üks saksa kräpp kõik. Pildistatud Türil ja pilt Tsiklitalli galeriist

http://galerii.tsiklitall.ee/albums/Mich...G_4568.jpg 

Kassipiltide ja peerutooside puudumine Euroopa suurimalt vanatehnikalaadalt näitab selgelt selle ürituse taset ja Vana Euroopa peatset lõplikku hääbumist!  Sad
Nii, tegin täna esspetsialistide arvamuse saamiseks ka omapoolse pingutuse ja võtsin fotole ühe kardaanveoga Dürkopp tabureti. Selle üle, kas tuleks seda nimetada kardaanveoga või veovõlliga taburetiks, on siin foorumis ennegi vaieldud aga teeme nii, et nimetame kuidas tahame aga asja olemust see ei muuda.
Raaminumbrit ma taburetil ei tuvastanud, osa originaaldetaile on samuti puudu ja ka originaalvärv on üpris kehvake. Seevastu Dürkoppi logo on säilinud erakordselt hästi. Lihtsalt puusalt tulistades pakun, et tegemist on naiste taburetiga kuna keskel ei ole isasloomade primaarsete sugutunnuste riputamiseks ümarat auku nagu mõningatel teistel taburettidel, mida ma oma elu jooksul näinud olen. Proovisin ka taburetti ümber lükata, täitsa edukalt sai seda teha, kahjuks polnud parasjagu nelja jalaga liigikaaslast käepärast, et oleks ka võrrelda saanud seda lükkamise asja. Oskab ehk keegi tabureti täpsemalt dateerida või koguni mudelinumbri öelda? Või ehk on kellelgi mõni kataloog käepärast?

[attachment=60409]

EDIT: Hakkasin mõtlema, et need augud on keskel enamasti vist nelja jalaga taburettidel. Kas võib olla, et kolme jalaga on naistetaburetid ja nelja jalaga meeste omad? Segadus on suur ja teemasse süvenedes võib kogu arusaamine maailma asjadest omal kolmel jalal kõikuma lüüa. Palun asjasse selgust tuua
Nagu ma hiljuti teada sain ei ole see naljafoorum ja selliseid postitusi ei julge enam lugedagi,sellegipoolest sulle tänud huvitava pildi eest !
(17-11-2016, 16:40 PM)s2si Kirjutas: [ -> ]Nii, tegin täna esspetsialistide arvamuse saamiseks ka omapoolse pingutuse ja võtsin fotole ühe kardaanveoga Dürkopp tabureti. Selle üle, kas tuleks seda nimetada kardaanveoga või veovõlliga taburetiks, on siin foorumis ennegi vaieldud aga teeme nii, et nimetame kuidas tahame aga asja olemust see ei muuda.
Raaminumbrit ma taburetil ei tuvastanud, osa originaaldetaile on samuti puudu ja ka originaalvärv on üpris kehvake. Seevastu Dürkoppi logo on säilinud erakordselt hästi. Lihtsalt puusalt tulistades pakun, et tegemist on naiste taburetiga kuna keskel ei ole isasloomade primaarsete sugutunnuste riputamiseks ümarat auku nagu mõningatel teistel taburettidel, mida ma oma elu jooksul näinud olen. Proovisin ka taburetti ümber lükata, täitsa edukalt sai seda teha, kahjuks polnud parasjagu nelja jalaga liigikaaslast käepärast, et oleks ka võrrelda saanud seda lükkamise asja. Oskab ehk keegi tabureti täpsemalt dateerida või koguni mudelinumbri öelda? Või ehk on kellelgi mõni kataloog käepärast?
(17-11-2016, 16:46 PM)kram123 Kirjutas: [ -> ]Nagu ma hiljuti teada sain ei ole see naljafoorum ja selliseid postitusi ei julge enam lugedagi,sellegipoolest sulle tänud huvitava pildi eest !
Tänan kiitva tagasiside eest. Igaks juhuks ääri-veeri uurin, et kas Sa oled proovinud ka nelja jalaga taburetti ümber lükata. Kolme jalaga tabureti kohta Sa juba eelnevalt kirjutasid, et oled proovinud ja ka õnnestunud. Kuna ise proovisin ka kolme jalaga taburetiga (samuti õnnestunult aga seda alles kolmandal katsel, eks see nõuab ka teatud vilumust), siis ehk on ka kogemusi nelja jalaga tabureti osas?

Ahjaa, teema alguse tabureti kohta veel niipalju, et kas lugupeetud esspetsilaistidele ei tundu see ruudustik veidi finišilipu moodi olevat, mida võidusõitudes kasutatakse? Kas võib olla, et tegemist on sporttaburetiga? Kui mitte ehk päris võidusõidu omaga, siis ehk mingi muu spordi taburetiga? Kabe?
(17-11-2016, 16:53 PM)s2si Kirjutas: [ -> ]
(17-11-2016, 16:46 PM)kram123 Kirjutas: [ -> ]Nagu ma hiljuti teada sain ei ole see naljafoorum ja selliseid postitusi ei julge enam lugedagi,sellegipoolest sulle tänud huvitava pildi eest !
Tänan kiitva tagasiside eest. Igaks juhuks ääri-veeri uurin, et kas Sa oled proovinud ka nelja jalaga taburetti ümber lükata. Kolme jalaga tabureti kohta Sa juba eelnevalt kirjutasid, et oled proovinud ja ka õnnestunud. Kuna ise proovisin ka kolme jalaga taburetiga (samuti õnnestunult aga seda alles kolmandal katsel, eks see nõuab ka teatud vilumust), siis ehk on ka kogemusi nelja jalaga tabureti osas?

Ahjaa, teema alguse tabureti kohta veel niipalju, et kas lugupeetud esspetsilaistidele ei tundu see ruudustik veidi finišilipu moodi olevat, mida võidusõitudes kasutatakse? Kas võib olla, et tegemist on sporttaburetiga? Kui mitte ehk päris võidusõidu omaga, siis ehk mingi muu spordi taburetiga? Kabe?

[b]s2si äkki Aspelund müüb sulle selle tabureti maha ,siis saad kodus edasi uurida tabureti päritolu[/b]
(17-11-2016, 15:35 PM)kass Kirjutas: [ -> ]
(17-11-2016, 14:36 PM)Nõmmekad. Kirjutas: [ -> ]Laat muidugi oli super ,lisaks vanale rattale sai kaasa taritud üks põnev generaator GG400 Tigerwürfel . Kassipilte ja peerutoose laadal muidugi ei näinud.
Kassipiltide ja peerutooside puudumine Euroopa suurimalt vanatehnikalaadalt näitab selgelt selle ürituse taset ja Vana Euroopa peatset lõplikku hääbumist!  Sad

Pean oma kohuseks täpsustada, et kassipilte ja mängutoose oli nimetet laadal hulganisti, kindlasti oli ka muid ***toose, mis kõigile (eriti ksf. kassile) rõõmu valmistavad.

Aga milleks seda kuubikut vaja siia vedada oli, ma aru ei saanudki....
Lehti: 1 2