automoto.ee foorumid

Täisversioon: Lülitushoova remont
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere

Ootamatult läks pooleks ühe Iveco Magiruse jõuvõtuvõlli lülitushoob/võll. Esinduses otsitakse aga ega ma sellele erilisi lootusi ei pane. Jagage kogemusi, kas sellist asja on võimalik parandada või kes ja kus uue teeks. Võlli diameeter on 15mm ja pikkus 65mm
Iga suvaline treial saab hakkama.
(09-03-2017, 20:46 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Iga suvaline treial saab hakkama.

Päris nii see pole,nuudid vaja freesida,õige materjal leida mis tuleb hiljem karastada.Usun,et suva treial sellega hakkama ei saa,või keda talupoeg peab suva treialiks,kellel on pingipark ja karastamise võimalused olemas?Pildilt tundub olema see ühes tükis,mitte ei ole kokku keevitatud.
Seda mitme tükist see saab kokku pandud ei oma ju tähsust...   
Aga mis Ivego Magirusega tegemist on antud juhul?
Iveco Magirus 260.25 AH 1993a

Ma selles iga treiali jutus vähe kahtlen aga üritan mõne Tallinna pealt üles leida ja vaatan, mida arvatakse.
(10-03-2017, 10:36 AM)ruut Kirjutas: [ -> ]Iveco Magirus 260.25 AH 1993a

Ma selles iga treiali jutus vähe kahtlen aga üritan mõne Tallinna pealt üles leida ja vaatan, mida arvatakse.

No leiad sellise sarnase nuudiga võlli ja ristad. Vaevalt,et keegi sulle hakkab nuute freesima,peab ikka vanarauahunnikus kobama. Ja ei pea ju olema seal nuudid,võib ka ümber ehitada teise poole.... Ja osad vennad keevitavad kinni lausa... pärast kui vaja lahti teha,relakas on ju olemas. Kõik on maitse asi kuidas teha. Tehasega ei võistle nagunii keegi.
Kavorist tulin sama targalt tagasi.
Kui kõva see võlli materjal on? Viil ikka hakkab peale?
(10-03-2017, 14:56 PM)ruut Kirjutas: [ -> ]Kavorist tulin sama targalt tagasi.

No seal ju ometi lollid ja siidikäpad pole. Big Grin
Kuuule sõber. Kõikidel on tööd silmini ja kellegil pole aega selle lublakaga jännata. Smile Keegi ei viitsi mingi 5 euri teenimisega tegeleda..... ka 10-ga mitte. Asjade vahetajaid leiaks veel aga parandajaid isegi vähe. Aeg lihtsalt selline. Kui suurt raha ei ole tulemas siis.....
Kavori mees panigi esimese asjana viili külge ja ütles, et nii kõva asja ta teha ei saa. Ega ma päris 5 euro eest seda teenust ei tahagi. Auto remondis olek on piisavalt suur rahaline kulu, et soov oleks võimalikult kiirelt asi jälle tööle saada.
(10-03-2017, 17:01 PM)ruut Kirjutas: [ -> ]Kavori mees panigi esimese asjana viili külge ja ütles, et nii kõva asja ta teha ei saa. Ega ma päris 5 euro eest seda teenust ei tahagi. Auto remondis olek on piisavalt suur rahaline kulu, et soov oleks võimalikult kiirelt asi jälle tööle saada.

No ongi põhjus käes,oleks see võllikene pisut pehmem,kestaks siiani. Ega see nüüd ei ole mingi linttraktor et pead hambad ristis lülitusi tegema.
Hambad ristis ei tee keegi lülitusi, need käivad vilega, s.t. pneumoga.
Ostad spetselektroodi (googel aitab) faasid korralikult ära ja keevitad kinni. Pärast noolutad, kasvõi praeahjus kui naine ei näe. Puhastad/käiad just niipalju, et nuutidel vajalik liikumisruum oleks ja ongi tehtud.
Kas sellise vidina purunemisel mingi konkreetne põhjus ka on ?
Ei oska arvata. Murdekohast oli näha, et eelnevalt on mõra sees olnud. Valmistusviga või miskit muud. Külmadega õlid paksud jmt, eks lõpuks andis lihtsalt järgi.
Kui sul oleks kasutada keevitus, relakas ja üks poolkaine Vasja, siis probleem ammu unustatud. Pole vaja Vasjale viia kalleid spets.elektroode, sobivad kõik, mis raua kokku sulatavad. Nuudi saab ka tagasi, eespool juba kirjutati. Kokkusulatatud päris mitmeid olulisi ja keeruliste omadustega jubinaid, kõik kestavad tänase päevani, elektroodiks olnud alati ANO, ei ole mingi raketi ehituse valkonnast pärit traadijupp. Näited: reversi kahvel käigukastis, Huskvarna ratta keskjooks tallajaks 120++ mees, rehvimontaaži heebel, kindlasti midagi veel, need tulid praegu meelde. Muravei pooltelg, kindlasti meenub veel. Kahjuks nädalavahetusel on poolkaine Vasja leidmine raske, isegi kolmveerand kainet annab otsida.
Ära heida meel, vaid asu tegutsema. See on üliväga tavaline, et mõtlemisele ja julguse kogumisele kulub rohkem aega, kui töö tegemisele.
Tänapäeval on üldse asjad imelikud. Käib hirmus arutamine,et kuidas,kus ja mismoodi teha. Jutt läheb hirmus keeruliseks,lausa hirm tuleb peale. Big Grin  Tegelt tuleks lihtsalt käpakesed külge panna ja hakata pihta. Metsakohinaga täitsa nõus. Pole vaja muud,kui võtta ANO elektrood ja kokku keevitada. Võite selle lasta ka pori sisse maha kukkuda,ikka saate asjad tehtud.
(10-03-2017, 20:33 PM)metsakohin Kirjutas: [ -> ]Pole vaja Vasjale viia kalleid spets.elektroode, sobivad kõik, mis raua kokku sulatavad. Nuudi saab ka tagasi, eespool juba kirjutati. 
Ega ma seda spetselektroodi niiväga peale ei pressinud ju?
Lihtsalt üks Gedore padrunisaba, mille oinas meetrise toru abil puruks murdis, kestis õige elektroodiga kokkulastult veel kümme aastat, täpselt järgmise meetrise toruga oinani Smile
Mõlemad oinad ronisid torule peale ja hüppasid seal, seega 3000 njuutonmeetrit jämedalt...
Uut ei saa esindusest? Tulistan puusalt et selline junn maksab seal 100e Big Grin
Kõvad keevitajad kes maksab eksperimendi kui see PTO ajam kõige ebasobivamal momendil laiali läheb? Näiteks on vaja veel vedel betoonikoorem maha saada...
(10-03-2017, 20:37 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Tänapäeval on üldse asjad imelikud. Käib hirmus arutamine,et kuidas,kus ja mismoodi teha. Jutt läheb hirmus keeruliseks,lausa hirm tuleb peale. Big Grin  Tegelt tuleks lihtsalt käpakesed külge panna ja hakata pihta. Metsakohinaga täitsa nõus. Pole vaja muud,kui võtta ANO elektrood ja kokku keevitada. Võite selle lasta ka pori sisse maha kukkuda,ikka saate asjad tehtud.
On jah nii... ega elektrood ise ja keevituse kõlav nimi ka ise ei keevita "kõvasti kinni... ikka kogemusi ja teadmisi on vaja. ZILkallaja poolassid läksid vene ajal nagu makaronid pooleks ja väga vähesed keevitasid need kokku tagasi, et pidama jäid ja karjääris tööd sai teha. Õiged tegijad meistrid ei käi tegelt foorumites endale pai tegemas ja oma riista kiitmas  :Smile , seda teevad teised, kes austust avaldavad tehtud töö eest.   Kahjuks on enamus neist meie hulgast lahkunud ja kogemusi ei olnud edasi anda kellelegi, sest kõik mööda ilma laiali  küprokit panemas...  Smile   Küla sepp tegi vanasti kõik tööd ära ja isegi  lapseteoga sai hakkama, nendele naistele, kes lapsi ei saanud.   Smile
Lehti: 1 2