automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tundmatu freespink
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hei!

Suudab keegi tuvastada, mis on selle hiljuti vanarauahunnikus olnud freespingi mudel?

A.
(26-03-2017, 11:04 AM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Hei!

Suudab keegi tuvastada, mis on selle hiljuti vanarauahunnikus olnud freespingi mudel?

A.
675 ,väga analoogne....
фрезерный станок 675 676 нгф Деккель
Nii on kunagi Moskvas pakutud, müügikuulutust enam ei leia, ainult koogli pilt. Siit järeldan, et see on mingi saksa või muu firma toodang, mis venes läks numbri nimeliseks koopiaks koos modimisega.
Väike tsitaadike sealt: http://www.chipmaker.ru/topic/108021/  
Tsitaat:678 выпускался в Одессе на ОЗФС им. Кирова ещё между мировыми войнами, но ближе к оригиналу (содран был с немца Декель). После второй мировой был модернизирован (678М с 12-ступенчатой единой коробкой подач/передач). Мой 678М выпущен в 1952. Затем сделали более мощный 679 (и вроде как был передан в Иркутск, что ли). Затем уже все, кому не лень, выпускали ОФ-55, 6В75 и далее 675, 676... Где-то так было. А сам прототип явно был спроектирован не под электропривод, а под групповую трансмиссию. Т.е. станок по своей идеологии - из 19 века. Всё, что в нём есть электрического - было приляпано снаружи на уже готовый станок.

Сообщение отредактировал йцукенг: 08 April 2013 - 20:06
Hakkab looma. Eeskujuks on olnud vanema malli (Friedrich) Deckel FP1.

[Pilt: img14.jpg]
Küsiks kas sai pressi alt ärapäästetud?
prvomajsk alg100 ?
Pigem siiski venelane. 678 varajane variant näiteks.

A.
Sildi uurimine tõi selgust: фрезерный станок УФ - 09, tootmise aeg 1948.



A.