automoto.ee foorumid

Täisversioon: M401 Diesel rat rod
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Kardaan kirjutatakse, märgin keelenatsina. XVI sajandi Itaalia teadlase Gerolamo Cardano järgi; itaallastel on C-tähe jaoks küll mitmeid hääldusi, kuid siin hääldub see kui "k", ja kui "g" ei hääldu kuskil.
(03-12-2017, 19:19 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]Kardaan kirjutatakse, märgin keelenatsina. XVI sajandi Itaalia teadlase Gerolamo Cardano järgi; itaallastel on C-tähe jaoks küll mitmeid hääldusi, kuid siin hääldub see kui "k", ja kui "g" ei hääldu kuskil.

Sry.Kuna eelnevad postitused kasutasid "g" d.Arvasin ,et sulan massidesse, Big Grin Big Grin Big Grin
(04-12-2017, 22:46 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Nüüd sai differ paika nagu mulle meeldib...
Ma ei saa mainimata jätta, et mulle ei meeldi. Differ rippumas jätkumutrite otsas, mis on omavahel lõikele kokkukeevitatud ning mida hakkab tsükliliselt rappima mitu-mitu njuutonmeetrit ning sellele lisaks tavaline vibra... See kõik haiseb mikropragudest tekkivate makropragude järgi.

A pole muidugi minu auto ka muidugi, nii et mulle ei peagi meeldima.
(04-12-2017, 23:14 PM)41Degree Kirjutas: [ -> ]
(04-12-2017, 22:46 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Nüüd sai differ paika nagu mulle meeldib...
Ma ei saa mainimata jätta, et mulle ei meeldi. Differ rippumas jätkumutrite otsas, mis on omavahel lõikele kokkukeevitatud ning mida hakkab tsükliliselt rappima mitu-mitu njuutonmeetrit ning sellele lisaks tavaline vibra... See kõik haiseb mikropragudest tekkivate makropragude järgi.

A pole muidugi minu auto ka muidugi, nii et mulle ei peagi meeldima.

Siin teemas on kriitikale vastatud nii : kui meeldib - kiida takka, kui ei meeldi - ole vait
(04-12-2017, 23:14 PM)41Degree Kirjutas: [ -> ]
(04-12-2017, 22:46 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Nüüd sai differ paika nagu mulle meeldib...
Ma ei saa mainimata jätta, et mulle ei meeldi. Differ rippumas jätkumutrite otsas, mis on omavahel lõikele kokkukeevitatud ning mida hakkab tsükliliselt rappima mitu-mitu njuutonmeetrit ning sellele lisaks tavaline vibra... See kõik haiseb mikropragudest tekkivate makropragude järgi.

A pole muidugi minu auto ka muidugi, nii et mulle ei peagi meeldima.

Diffri taga kaane ja raami vahele tuleb veel üks kinnitus,nii et ta sinna öhku
rippuma ei jää.. Selleks et mikropragudest saaks makropraod on vaja rohkem
kilomeetreid kui see auto arvatavasti oma elu jooksul söita jöuab Toungue
Seda et.... te oma autode mootorite ja sildade kinnitusi olete vaadanud?  Mõnikord tahaks küll insenerile sanitaarlasu välja kirjutada.... see siin on ikka väga kõva tükk koos oma kujuteldavate pragude ja vagudega.
Kui poldid natuke lahti jätta siis näeb kindlasti peale sõitu pragusid. Täiesti jäiga kinnituse puhul muutub ju kogu kupatus üheks tervikuks ning väriseb ühes rütmis. Küll rehvid leevendavad :D
Diffri asi sai löpetatud nüüd vöib sinna palju njuutoneid kallale lasta Big Grin
[attachment=66854]
[attachment=66855]
[attachment=66856]
[attachment=66857]
[attachment=66858]
[attachment=66859]
Suuremad asjad hakkavad paika saama aga löppu pole veel näha ,
mönikord vötavad pisiasjad rohkem aega kui muud suuremad asjad ..
Sai täna vähekese möelda et palju töötunde selle asja peale üldse läind
on..600-700 tundi efektiivset aega+peas on asi 24h päevas........
Radikas leidis kah omale sobiva koha ...
[attachment=66873]
[attachment=66874]
[attachment=66875]
Kardaani tagumine toru tuleb uus leida,seest 60mm..
Siis saab hea küll
[attachment=66876]
Käigu kang sai teha BMW istme mingist siseorganist,mul üks klient
töötab firmas kus toodetakse BMW istme raame ja muud..
Tassib teine mulle vahest igasugu vidinaid..
[attachment=66877]
See kang on küll über.  Smile
(06-12-2017, 21:56 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]...mönikord vötavad pisiasjad rohkem aega kui muud suuremad asjad ..
Sai täna vähekese möelda et palju töötunde selle asja peale üldse läind
on...

Maja ehituse juures pidi alles siis raha tõsiselt minema hakkama, kui kotiga poest kaupa tuuakse (vannitoa vidinad ja muu pisimudru). Auto ehituse juures hakkab ka pisividinate juures alles nikerdamine pihta. 

Töötundide peale ei tasu mõelda, siis kipub motivatsioon ära minema...
Mulle hakkab ka see pudru vaikselt meeldima mida sa seal keedad,peaks suvel külla tulema sulle.
Käigukang sai külge ja toimima.kardaani toru tellitud...
[attachment=66897]
[attachment=66898]
[attachment=66899]
[attachment=66900]
Keegi kunagi küsis et kuda sai need kapoti ribid tehtud...
Nüüd tuli seoses mingi ideega suurem vajadus nende järgi ja sai tehtud
selleks ka vastav riist .. Päris valmis veel ei saand aga ühe ribi juba prooviks
pressisin..
Vormi alumisele poolele tuleb körvale veel samasugune ava teha et neid
tihedalt üksteise järgi pressida saaks.Ülemist poolt veidi lihvida veel ja siis
peaks ribid tulema nagu tehasest
[attachment=66901]
[attachment=66903]
[attachment=66902]
[attachment=66904]
Üks tähelepanek. Ei tea kui kähku ja kus see sõitma hakkab AGA rooli sees olevatesse mutriaukudesse mahuvad täpselt sõrmed. Vajadusel teha rooliga kiire täispõõre võib sõrmest ilma jääda. Ette - vaatust ja edu!
(07-12-2017, 23:21 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]siis peaks ribid tulema nagu tehasest

"Nagu tehasest" tähendab seda, et ribi ümbruses peab tegema nn surnud löögi. See tähendab, et ribi ümber lüüakse plekk lihvitud pindade vahel sirgeks väikese ülekoormusega, nagu tahaks plekki õhemaks teha. Praeguse arvatava ribi 15 - 20 cm pikkuse juures vajab see protsess hinnanguliselt vähemalt 40-tonnist matsu.
Kardaan sai valmis..
[attachment=66926]
[attachment=66927]
[attachment=66928]
Peale pressi modimist toimib küll,natuke on siiski vaja haamriga
järgi aidata Selle pressi tegemise käigus sain aru millise pressi
tegelikult järgmisena teen..
[attachment=66929]
[attachment=66930]
[attachment=66931]
Lõpused on päris head välja tulnud!
Tõesti kenad. Ma sain mingil hetkel aru, et panin oma tehnoloogilise targutamise valesse kohta, aga las ta olla. Ehk keegi kunagi vajab. Iseküsimus, et kas seda infot rotika teemast keegi otsida oskab...
Kas lõpustel on enne pressimist lõhe sisse lõigatud,või toimib pressi serv ka nagu kiljotiin?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26