automoto.ee foorumid

Täisversioon: M401 Diesel rat rod
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
(09-01-2018, 22:27 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]See aasta tahaks kindlasti mingist üritusest osa vötta.........

Kus kandis Saksamaal asud?
Endal on mai lõpus jälle tee Hertenisse, piletid juba olemas. Järjekordne Kustom Kulture Forever toimub seal:
http://www.kustom-kulture-forever.com/
(09-01-2018, 22:27 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]
(09-01-2018, 22:14 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]
(08-01-2018, 21:36 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Armatuuri kellad sain jenkistanist kätte ja näe imet tolli ei tahetudki Wink
Seal karbis ka see kütte taseme andur,saab homme paagi valmis ehk....

Sai nagu omaette räägitud ,aga laiale publikule ,mis tärmin ,või üritus oleks presentatsiooniks.Kas sel aastal, jne. Rolleyes.Võibolla küssa varajane ,aga lõpp paistab ikka lähedal olema .Arvestades Sinu töötempot. Rolleyes

No mingeid konkreetseid termineid ei tahaks siin välja karjuda,kuigi iga päev saab midagi
tehtud ei jää tegemist vajavaid asju vähemaks...Ja nüüd seoses sellega et konest tahaks kah
ikkagi köik vöimaliku kätte saada ei tule see valmis saamise päev mitte ligemale Sad
See aasta tahaks kindlasti mingist üritusest osa vötta.........
Aga anna varakult teada ,Sinu kanti ju mitu päeva kärutamist Smile
(09-01-2018, 22:39 PM)Jarmo Kirjutas: [ -> ]
(09-01-2018, 22:27 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]See aasta tahaks kindlasti mingist üritusest osa vötta.........

Kus kandis Saksamaal asud?
Endal on mai lõpus jälle tee Hertenisse, piletid juba olemas. Järjekordne Kustom Kulture Forever toimub seal:
http://www.kustom-kulture-forever.com/

Ise asun Nürnbergis..See üritus oli plaanitud küll aga pooliku projektiga
pole sellisele üritusele asja Big Grin
Veidike täna tehtust,paagi vöib lugeda valmis olevaks kuigi kaks stutsi
tuleb veel keevitada(tagasijooks ja öhutus)
Öhk vedrustuse elektro magnet klapid said kah täna Taiwanist tellitud
Mis kompressor oleks köige öigem sinna paigutada?????
[attachment=67609]
[attachment=67610]
[attachment=67611]
[attachment=67612]
Midagi sellelt tootjalt:

Viair

Kui aega volilt käes, siis saab ka ühe kompressoriga hakkama aga redundancy võtmes on niiehknaa kaks tükki korrektsem lahendus.
Laias laastus suurem enamus neid kompressoreid on vist enamvähem samast august, lihtsalt mõni kõlavama nimega. Kindlasti on erandeid ja toetun praegu paljuski ka saunajuttudele.

Endal on ühe auto airride'i küljes Dragon'i kahepütine. Töötas ilusti, kuid eks samas saigi mindud veidike ka riskile, et eks vaatab kaua kestab. 
Viair'i ja muude selliste osas on kindlasti plussiks asja kohene ühendusvalmidus. Too Dragon oli lihtsalt kohe riiulist võtta ja seepärast endal läks tookord just see peale. 
[Pilt: kompressorweb.jpg]
Kompressoriga ettekujutus olemas mida vaja......
Vaatasin neid Holset HX50 fööne ,rahaliselt ei lähe hulluks asi aga neid on erinevate
korpustega 19cm 22cm 25cm jne ....Mina ise arvan et mida väiksem see nummer
seda parem minu projekti puhul...Äkki keegi selgitab asja vähe ,mul endal selle
koha pealt teadmised vähe lünklikud....
(08-01-2018, 13:03 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Arvesta, et OM617 on 3liitrine kaheklapilise peaga raske mootor. See tähendab, et ülemõõduline föön võib niigi flegmaatilise loomuga pada veel uimasemalt ärkama meelitada. Tõsi, kui kord rõhu üles saad, ega siis veovõllid kaua kesta Toungue

Väldi hx50. Ja hx55 vilesid
(10-01-2018, 21:04 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]
(08-01-2018, 13:03 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Arvesta, et OM617 on 3liitrine kaheklapilise peaga raske mootor. See tähendab, et ülemõõduline föön võib niigi flegmaatilise loomuga pada veel uimasemalt ärkama meelitada. Tõsi, kui kord rõhu üles saad, ega siis veovõllid kaua kesta Toungue

Väldi hx50. Ja hx55 vilesid

Minu meelest ideaalne lahendus on siin ja nagu alati pödra maalt.Ilmselt mehel asi toimib köik
juba ilusti puhtalt tehtud.Huvitav palju jöudusid see sistem ka välja puhub?????
http://www.rodionenkin.de/mbdt/w123617-tk.htm
Mis marki fööni ta kasutand on?????
Kas sel rodionenkini autol on kruvi kah järjest pandud?
Hx40 oleks parem lahendus

Hx50 oleks tuim tükk , viitsütikuga pomm mis sülitab tiiviku koos osa võlliga minema
(10-01-2018, 23:12 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kas sel rodionenkini autol on kruvi kah järjest pandud?

Seal intrcooleri kohal on klapp mis lülitab teatud surveni jöudes kruvi
välja,tegelikult mees asja hästi teind ...
Peas keerleb veel üks variant ehk paneks kaks väikest fööni????
(11-01-2018, 01:01 AM)impreza Kirjutas: [ -> ]
(10-01-2018, 23:12 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kas sel rodionenkini autol on kruvi kah järjest pandud?

Seal intrcooleri kohal on klapp mis lülitab teatud surveni jöudes kruvi
välja,tegelikult mees asja hästi teind ...
Peas keerleb veel üks variant ehk paneks kaks väikest fööni????

Kas pead silmas visuaalset efekti. Rolleyes
Pisikesed on kiiremad. Samas on turbolaks ka huvitav...
Kunagi ammuuuuuuuuu Audi 200ga (mudel, mitte kiirus) oli see 2000 pöörde juures toimuv ikka päris põnev Big GrinBig Grin
https://youtu.be/09rJ47zwiMI?t=41

On ikka "elukad"küll  Smile Smile Smile Selles seltskonnas kaotajaid vist ei ole. Big Grin
Milleks holsetit sellisele mootorile raisata. Kuna tegu cccp mossega siis mina isiklikult võtaks ka turboka idanaabrite riiulist, TKR-6 näiteks...  kui viivituse üle elad siis see annab piisavalt tuult et mersul plokikaan pealt minema puhuda.... ??
(11-01-2018, 01:23 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Milleks holsetit sellisele mootorile raisata. Kuna tegu cccp mossega siis mina isiklikult võtaks ka turboka idanaabrite riiulist, TKR-6 näiteks...  kui viivituse üle elad siis see annab piisavalt tuult et mersul plokikaan pealt minema puhuda.... ??

Krt.see näeb tegija välja ju Smile
Paraku kasutuskõlbmatu antud aplikatsiooni puhul.
(11-01-2018, 11:11 AM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Paraku kasutuskõlbmatu antud aplikatsiooni puhul.

Nii räägi lähemalt... 


TKR-6 on 3 liitrise bumeri peal sõitnud juba pea 2 aastat... ei saa teps mitte aru miks see mersu katla peal ei tööta. Lag jääb muidugi aga pöörde peal puhub küll ja rohkemgi veel. Siia võib mõne väiksema kaalika ette panna puhuma.  See et vene värk ja bellarussi pealt võetud ei tähenda et ei kõlba kasutada. Selle 200€ eest mis nad uuena maksavad on kino kui palju.
Ega kolm korda kallim turbokas kahjuks 3 korda paremini tööle ei hakka selle mootori peal... siit katlast pumba, pihusti ja ksp modimisega suuri tegusid ei tule siiski. Pole tilligi kasu suurest kogusest küttest ja suurest survest sisselaske kollektoris kui see õhukogus õigel ajal kolvi peale ei pääse.
Väiksest peale mänginud rauast mänguasjadega ning neile hulganisti föönegi peale aretanud, enamvähem ettekujutus on olemas mis töö ja raha eest see jõud mootorist välja võetakse. 500 euriga saad selle mootori kummi põletama vaikselt, 5000€ eest saab kiirelt sõitma ka ja sealt edasi algab juba tuuning... Ise üle 500€ siia mootorisse küll ei investeeriks, need lisahobesed pole seda väärt lihtsalt.
Üks korralik türbo tükkis paigaldusega vs. russijagu ja altotsale väiksem lisaks koos aretamisega - ei näe vähimatki mõtet. Iseasi muidugi, kui kurgumandliopp persekaudu on eraldi eesmärgiks Wink
Sellel mootoril ei ole üldse vahet kas peal on poolteist kilo maksev holset või paarisajane TKR.... saate ikka sellest aru või on vaja järelaitamistunde?
Kui keegi suudab mulle selgeks teha mismoodi tasub mitmekordselt suurem investeering ära ning kas see on ka siit saadava hobujõududega mingilgi moel propotsioonis siis andke tulla. Faktid, reaalsed kogemused, jne..  
Kui Vehola driftipilli liigutab TKR-8 turbokas siis siinkohal arvan et igasugused üleolevad kommentaarid nende traktori föönide suhtes on täiesti asjatud.. Big Grin Big Grin
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26