Täna vaatsin selle pilguga et kuda need kaks alumiinist
istet sinna ära mahutada,ega ruumuga priisata pole...
Kohe meenus et kunagi mahtus sinna 8-9 matsi ja
tammiku velodroomil sai nii kimatud.......
(11-05-2017, 22:57 PM)rocker Kirjutas: [ -> ] Marko kolme lõike teooria saavutatud tagumise ukse lühemaks lõikamisega?
Ei, lihtlabane geomeetria algtõde.
Trossitõmmits keremõõtude kohendamiseks on huvitav lahendus, au ja kiitus!
Kommentaarita on seni see kas katus alla kolme lõikega tähendas kere/põhja lühemakstegemist?
(16-05-2017, 00:49 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Trossitõmmits keremõõtude kohendamiseks on huvitav lahendus, au ja kiitus!
Kommentaarita on seni see kas katus alla kolme lõikega tähendas kere/põhja lühemakstegemist?
Kere jäi jah 15cm lühem ,Trossitömmitsaid ostsin kirbuturult 1€tükk
mingi kuus tükki.......
Täna oli kah natuke aega mööda minnes midagi teha...
Üle öö otsustasin asja siiski jätta nelja ukseliseks,uksed hakkavad käima nagu
Silveradol,F150 moodi keskmise piidata. Seoses sellega muutus kogu konstrui oluliselt keerukamaks
ja minu jaoks muidugi hulga huvitavamaks...
Kui veel 5kilo alla votta siis mahun sinna väga lahedalt istuma kah...
[
attachment=63266][
attachment=63267][
attachment=63268][
attachment=63269]
Päeva löpus jöudsin veel vähe tulemüüriga tegeleda,päris valmis ei
saand kuna löikuri otsikud said otsa.Peaks ütlema et neid otsikuid kulub
küllalt vähe kui teed pikki löikeid,otsikut tapab rohkem süütamise moment...
Asja painutamiseks oli kolme meest vaja,päris raske tükk tuli mingi 30kg....
[
attachment=63351][
attachment=63352][
attachment=63353][
attachment=63354]
Vaatasin hommikul, et keresse integreeritud Mersu tagasild on selle auto kõige tugevam koht. Tutkit, õhtuks talle tõsine konkurent valmis nikerdatud
Kas mustri pärast selline soomuspaneel?
(23-05-2017, 23:55 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Vaatasin hommikul, et keresse integreeritud Mersu tagasild on selle auto kõige tugevam koht. Tutkit, õhtuks talle tõsine konkurent valmis nikerdatud
Kas mustri pärast selline soomuspaneel?
Täpselt nii, mustri pärast
Asi liigub tasapisi edasi asi sai omale poolraamid külge,see nädal tahaks veel
nina plekid kah kas vöi ajutiselt paika saada,siis näeks juba milline ta
kunagi välja nägema hakkab..
Negriidi vejed 24inc leidsin kah ,kogu silla lahendus ongi nii tehtud et 22 oleks
see köige väiksem mis sobiks..
Negriidi velgedega peab homme hommikul hakkama hinda kauplema ...
[
attachment=63434][
attachment=63435][
attachment=63436][
attachment=63437]
[
attachment=63440]
Väikse traadi rulli ostmisest sai kah kopp ette selle tööga läheb teist veidi ikka..
ca50kg selline projekt
hinnad meil sllised
väike rull 5kg 41€ keevitus tarvikute poes
suur rull 15kg 27€
Minu lolli küsimuse peale miks nii vastati et ümber kerimise kulud ,
tegin siis möne hetkega seadeldise millega teoreetiliselt aastaga miljonäriks
saaks ,ühe rulli kerimine ca 6min
[
attachment=63438][
attachment=63439]
Tulemüür on lahe igatahes, näeb üsna ülbe välja.
Aga keevitustraati on meite majas keritud niikaua kui traatkeevitus on majapidamises olnud. Treipingis kohe spets võll selleks kuhu siis viiene rull käib
Mille radikas plaanis? Mõne mikihiire kitsas kolmerealine?
(07-06-2017, 00:24 AM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Mille radikas plaanis? Mõne mikihiire kitsas kolmerealine?
Moto radikas läheb üldse tagasilla taha kuhugile ja aku kah sinna
seal ruumi küllaga,ette mingi suurem intercooler ja kasti radikas..
Alu radikaid jebays küllalt jaei maksa kah eriti...
Masuudipressi veepumbast piisab? Või mängid rihmaratta suurustega tiba?