automoto.ee foorumid

Täisversioon: M401 Diesel rat rod
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Või tee esimesed uksed pikemaks ja tagumisi polegi vaja. Pikem uks tagant alt kaarega jääks nagu päris hea.
(28-07-2017, 09:43 AM)vanapagan Kirjutas: [ -> ]Või tee esimesed uksed pikemaks ja tagumisi polegi vaja. Pikem uks tagant alt kaarega jääks nagu päris hea.

Luban järgmise projekti paermini teha .....
Loodetavasti leiad lahenduse. Katuse madalaks laskmine on teostatud küll nii ilusate lõigetega, et oleks kui tehasest. Harva, kui midagi sellist näeb, tavaliselt annab mõni nurk või kaar ikkagi ära, millega tegu ja mõjub kokkuvõttes inetult. Silma sul on.
Ma pikemat aega mõtlen et kas see tagaukse arutelu on nali või mitteSmile Aru ei saa. Norm pill muidu.
(29-07-2017, 08:06 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Ma pikemat aega mõtlen et kas see tagaukse arutelu on nali või mitteSmile Aru ei saa. Norm pill muidu.

Nali naljaks jäi selline asi kahe silma vahele jah ..
Eelpool pakutud variant tagaukse hinged esiukse ülge teha oli päris
hea möte aga köike kah ise välja ei mötle ja peale selle projekti
peab veel paljule muule kah mötlema.....
Ma ise ei saand aru miks ta üldse lahti peab käima. Rott ikkagi. Miks ta nii ei või jääda nagu on.
(29-07-2017, 10:43 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Ma ise ei saand aru miks ta üldse lahti peab käima. Rott ikkagi. Miks ta nii ei või jääda nagu on.

Nii ta sinna jääbki naguta praegu on ja sellega ukse teema lukku Big Grin
Päikse sirm sai kah vahepeal valmis..
Täna sai veel jupid esisillale kah tellitud,ehk saab veermiku sügiseks valmis..
[attachment=64440][attachment=64441][attachment=64442][attachment=64443]
Armatuur sai kah endale mingi kuju kui kellelgi oleks üle pildil olev pooleks löigatud hoob
siis saaks kogu roolimise teha ta enda roolikarbiga......[attachment=64526][attachment=64527][attachment=64528][attachment=64529][attachment=64530][attachment=64531]
(02-08-2017, 23:40 PM)impreza Kirjutas: [ -> ] roolimise teha ta enda roolikarbiga

Mäletamist mööda on seal kompott mosu400 - W123 - Granada.
Tema enda vajaks vist täpsustamist...
(03-08-2017, 00:07 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(02-08-2017, 23:40 PM)impreza Kirjutas: [ -> ] roolimise teha ta enda roolikarbiga

Mäletamist mööda on seal kompott mosu400 - W123 - Granada.
Tema enda vajaks vist täpsustamist...

m400 see mis pildil..
Hehe. Seda hooba on legendi järgi vähesed tervelt maha saanudBig Grin. Mul on olemas aga samamoodi ei saanud maha veel. Istub karbi otsas, raamitükk vahelSmile muidu võin kaupa teha aga ei garanteeri et otsast tuleb.
(03-08-2017, 07:05 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Hehe. Seda hooba on legendi järgi vähesed tervelt maha saanudBig Grin. Mul on olemas aga samamoodi ei saanud maha veel. Istub karbi otsas, raamitükk vahelSmile muidu võin kaupa teha aga ei garanteeri et otsast tuleb.

Proovi see hoob sealt kätte saada,köik ülejäänu peale piduri sadulate(w220 MB)
juba olemas.Peale sund puhkust (türgi eesli vabariigis)saab uue hooga esiosa kallal
tööle hakata,tahaks sügiseks suuremad keevitused valmis saada...
Istude leevendamiseks on lisaks leotamisele veel selline nipp - lisaks välimise jupi soojendamisele on abiks sisemise jahutamine. Selleks sobib ilma lehtrita süsihappekustuti.
Sadulate jutust ei saanud aru aga tuli meelde, et need tagumised pidurisilindrid võivad (suure tõenäosusega) pärineda W115 remondiks kogutud juppide kuhjast. Sel juhul on kolvid väiksemad.
(07-08-2017, 23:24 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Istude leevendamiseks on lisaks leotamisele veel selline nipp - lisaks välimise jupi soojendamisele on abiks sisemise jahutamine. Selleks sobib ilma lehtrita süsihappekustuti.
Sadulate jutust ei saanud aru aga tuli meelde, et need tagumised pidurisilindrid võivad (suure tõenäosusega) pärineda W115 remondiks kogutud juppide kuhjast. Sel juhul on kolvid väiksemad.

Tagumised juba ammu värvitud ja paigas ,esimesed veel puudu...
(07-08-2017, 23:24 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Istude leevendamiseks on lisaks leotamisele veel selline nipp - lisaks välimise jupi soojendamisele on abiks sisemise jahutamine. Selleks sobib ilma lehtrita süsihappekustuti.
Ma ise kasutan vahest(eriti koonus istude puhul) sellist võtet, et kuumutan hoopis võlli ja lasen maha jahtuda. Mõne jaoks ebaloogiline aga mind on tihti aidand. Edukus oleneb rauasulamitest ka.
(07-08-2017, 23:32 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]
(07-08-2017, 23:24 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Istude leevendamiseks on lisaks leotamisele veel selline nipp - lisaks välimise jupi soojendamisele on abiks sisemise jahutamine. Selleks sobib ilma lehtrita süsihappekustuti.
Sadulate jutust ei saanud aru aga tuli meelde, et need tagumised pidurisilindrid võivad (suure tõenäosusega) pärineda W115 remondiks kogutud juppide kuhjast. Sel juhul on kolvid väiksemad.

Tagumised juba ammu värvitud ja paigas ,esimesed veel puudu...

Neid sadulaid mötlesin,täna sain nad 60€ eest....[attachment=64747][attachment=64748]
Järgmine nädal tuleb möned pulgad treiali kätte anda ja saab asja koostama hakata..
Midagi erilist teha aega pole olnud,loodan aga järgmine nädal aega leida...[attachment=64812][attachment=64813][attachment=64814][attachment=64815]
Veljed seda värvi kindlasti ei jää...
Nagu alati selle asja jaoks leidsin veidi aega,asjad said ajutiselt kohale
pandud et saaks edasi möelda, ölivanni ei pea ümber tegema aga
roolimisega saab veidi peavalu olema...[attachment=64825][attachment=64826][attachment=64827]
Nagu alati selle asja jaoks leian veidi aega.....[attachment=64892][attachment=64894][attachment=64895][attachment=64896]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26