automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tuvastamiseks naisteratta raam
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Inspireerituna Valdo ja teiste detailsetest rattataastamise kirjeldustest asusin ka ise maalt heintest välja tõmmatud leidu korda tegema. Ratas on algselt pärit kuskilt Kohtla-Järve kandist. Tundmatu hulk detaile on asendatud. Raami algne värv ja ornamendid on alumiiniumvärvi peale kandes alt maha võetud, kuid porilaudade värvikombinatsioonist saab aimu. Iseloomulik expresslenks.

[attachment=63541]

[attachment=63542]

Rohkem pilte:

https://goo.gl/photos/2xMnn4WPbJ1wNoQZ9
Kodanik S2siga antud ratta teemal arutledes ja muidugi siin foorumis uidates sain juba aru, et iga eestiaegne raam ei ole veel miski eriline haruldus. Pigem on minu soov väärikas sõiduriist alumiiniumvärvi alt vabastada ja kui õnnestuks siinsete elavate entsoklüpeediate abiga enamvähem mark ja mudel tuvastada, siis joonistaks midagi originaalilähedast uuesti peale.
Mina pole mingi elav entsoklüpeedia ja Eesti ratastest ka suuremat ei tea, isegi käsi ei võta need eesti rattad värisema miskipärast. Aga pigem liigitub see asi sinna ETK mudeliritta. Saare raamidel oli number 7 konks justkui pikem ja esimesed raamimuhvid teistsugused. Võiks ju veel rohkem pilte vaadata ja sildiaukude vahet mõõta aga eks targemad teavad ilma selletagi. Lenks on saksa sõjaratta pealt ülisuure tõenäosusega.
Kindlalt ETK.