automoto.ee foorumid

Täisversioon: vanad mootorid,käigukast,vahekast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tuvastamiseks mootorid üks kahesilindriga ja teine 4 silindrit,samuti vana käigukast ja vahekast
Gorki tehase lõhna on sel kraamil kõvasti man, eks targemad täpsustavad.
Esimesel pildil oleva motoga oli säbra isal ketassaag
olemat olnud kino geneka moto...
(06-06-2017, 23:58 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Esimesel pildil oleva motoga oli säbra isal ketassaag
olemat olnud kino geneka moto...

tegemist siis peaks olema statsionaar mootoritega? pole ise just spetsialist aga kas neid mootoreid oli kolme marki? esimene oli ühe potaga,teine 2 ja kolmas mudel 4? muidugi pole kindel,ning kas käigukast kuulub gaz ai ai-le?
[quote pid='424378' dateline='1496787430']

tegemist siis peaks olema statsionaar mootoritega? pole ise just spetsialist aga kas neid mootoreid oli kolme marki? esimene oli ühe potaga,teine 2 ja kolmas mudel 4?
[/quote]

see on õige vastus, mootoritel küll GAZ- i lõhna vist ei ole, kui just väga lähedal mõnele gazile  ei seisnud
Suurem käigukast on Gaz-51 ja niinimetatud vahekast on Gaz-21 käigukast.
4 silindriga on L-12 (12 hj, 4 sil., 1200 cm2). Tuletatud mootoritest L-3 ja L-6 (L-12 on kaks kokkupandud L-6 mootorit)
2silindriga on L-6

abimootorid.. purjekad, kinod, torusselüps ja midaiganes... Ульяновский моторный завод (pead ei anna)
(09-06-2017, 09:16 AM)Feeliks_Jalgraud Kirjutas: [ -> ]4 silindriga on L-12 (12 hj, 4 sil., 1200 cm2). Tuletatud mootoritest L-3 ja L-6 (L-12 on kaks kokkupandud L-6 mootorit)
2silindriga on L-6

abimootorid.. purjekad, kinod, torusselüps ja midaiganes... Ульяновский моторный завод (pead ei anna)

Ульяновский завод малолитражных двигателей, UZMD on mark