automoto.ee foorumid

Täisversioon: MZMA 401-420 1955 Taaviw126
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Terv.

Ostsin moskvalase. Autot otseselt ei otsinud aga kuna kodukandis müüdi ja tundus peale vaadates paljudega võrreldes korralik. Olgu kohe alguses öeldud, et teema tuleb küllaltki passiivne, sest autoga konkreetseid plaane pole. Esialgu üritan korralikud vaja minevad originaal jupid välja otsida(loodan et selle teema loomine aitab sellele kaasa) ja alles siis võibolla keretöid teha. Aga seda ei juhtu kindlasti nii pea.
Autost endast niipalju et millegi poolest eriline ta pole, täiesti tavaline moskvich. Ehitusaasta on 1955. Läbisõit odomeetri järgi 73000. Auto on liikumisvõimeline. Kere on suhteliselt korralik arvestades mida müügis näinud olen.
Auto on ilusti komplektne aga mitte originaal. Seda viga tahaks püüda parandada. Mingeid suuri kahjusid autole tekitatud pole. Peale on pandud 407-e mootor kui ma ei eksi. Sillad on originaalid. Veljed ja rehvid on valed, sisu on vale ja palju pisiasju aga ei midagi hullu.
Mõned pildid...
[Pilt: 34sihqg.jpg]
[Pilt: 35815zt.jpg]
[Pilt: 10e543k.jpg]
[Pilt: bf4a3o.jpg]

[Pilt: 14nmwiq.jpg]
[Pilt: 2qrzz89.jpg]

Praegu mingit kindlat tegutsemiskava pole. Aga nagu öeldud siis otsin erinevaid originaal osasid mida hakkan siin aja jooksul üles lugema ja oleksin abi eest väga tänulik.

Esimene küsimus on, et kas on võimalik kindlaks teha millisesena ta tehasest tuli. Kas on olemas mingi andmebaas(värv, rool, sisu). Või teab keegi niisama milline see auto olema peaks?
Teine küsimus on, et kas kuskilt oleks võimalik leida küljekarbi joonised? Antud moskvitchil on nad väga ära sõidetud ja kohati roostes. Arvestades seda et karbid on seest täiesti haljas plekk, siis seal sees midagi head nagunii pole.

Põhi üldiselt on korras. Midagi hullu pole(peale karpide).
[Pilt: 5fq5px.jpg]

Homme katsun rohkem pilte panna

Taavi
55617299
Tõepoolest, keskmisest kobedam tükk. Ei ole midagi erilist ratsitud ega retsitud.
Kas sõita ei plaanigi, ainult juppe otsida ja originaali taga ajada? Smile
(22-06-2017, 02:46 AM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Tõepoolest, keskmisest kobedam tükk. Ei ole midagi erilist ratsitud ega retsitud.
Kas sõita ei plaanigi, ainult juppe otsida ja originaali taga ajada? Smile

Arvestades selle masina sõiduomadusi siis ega eriti ei taha küll jahBig Grin
Alma sõiduomadusega ei ole probleemi ... seda lihtsalt pole Wink

Kui veljed pole õiged, siis pole ka sillad õiged. Alma silla otsa saab panna ainult Alma või Opeli velje ... samas saab alati mingit keemiat teha a´la Alma tagasilla tala M407 sisu.
(22-06-2017, 15:25 PM)dad Kirjutas: [ -> ]Alma sõiduomadusega ei ole probleemi ... seda lihtsalt pole Wink

Kui veljed pole õiged, siis pole ka sillad õiged. Alma silla otsa saab panna ainult Alma või Opeli velje ... samas saab alati mingit keemiat teha a´la Alma tagasilla tala M407 sisu.
On täitsa tehtud ka 15 tollist velge Almale. Mosseklubis kasutaja Lepikul olid sellised ka täitsa hiljuti pakkuda ja sai oma silmaga nähtud. Olevat viimase tootmisaasta teema kui õigesti mäletan, et üleminekumudelil 402-le oli 402 mootor ja 15 tollised veljed.
Sillad on originaalid, selles olen kindel. Velgede kohta ei oska öelda. Veljed on seest ikka suure avaga.
Kuidas selle ajastu vene masina kummist detaile hooldada et nad ikka säiliks? Silikonõli?
Mul oleks pakkuda üks raamat selle auto kohta. Kui huvi siis kirjuta!
Täna jõudis oksjonilt ostetud kirjandus kohale. Mitte et seda hädasti vaja oleks olnud aga korralik ja komplektne raamat. Ei suutnud vastu panna.

[Pilt: 2ykxc76.jpg]

[Pilt: ws5reo.jpg]

[Pilt: dvkdci.jpg]

[Pilt: 2hehwcz.jpg]

Elektriskeemilt paistab nn. töövalgusti pistik. Seda 54 aasta raamatus polnud minu arust. Sellepärast arvasingi et minu autole on see ise aretatud. Varuosakataloog on mul ka vanema aastakäigu oma. Seal töörisstade komplektis ei paistnud lampi. Kui keegi teab milline lamp sellele autole mõeldud oli siis oleksin tänulik.

Spetsiaalselt pilti tegema minna ei viitsi praegu. Terav silm leiab pistiku üles pildilt.

[Pilt: 2w4h4k6.jpg]

Raamatu kohta veel selline küsimus, et kas sellise raamatuga tuli see moskvits juba poest või pidi eraldi juurde ostma?
Poest. Selle nimi on tehase instruktsioon. Oli koos tööriistadega.
Okei. Siis sai õige asi ostetud ikkagi.
Tööriista komplekt vaja ka kokku ajada. Eks peab peale passima(Kui kellelgi midagi vedeleb siis palun pakkuda). Küünlavõti ja käivitamis vänt on ainukestena olemas. Tagarummu eemaldamistõmmits on ka aga see pole komplektist.

[Pilt: 33x7uoz.jpg]

[Pilt: 16gcv7q.jpg]

(Pildi kvaliteet kaob ära kuidagi. Pean uurima teisi võimalusi)
(25-06-2017, 14:46 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Täna jõudis oksjonilt ostetud kirjandus kohale. Mitte et seda hädasti vaja oleks olnud aga korralik ja komplektne raamat. Ei suutnud vastu panna.
Selle kirjanduse oleks saanud ka tasuta omandada http://www.m400.ru/lit.html
Jah, need on mul kõik olemas mis seal on. Aga oli vaja komplektsuse mõttes ikka päris asja kaSmile
Mul on selle autoga tegevusjärjekord tavalisest vastupidine. Enne jubinad jms ja siis alles auto pulkadeks. Poolikuid projekte on Eesti peal piisavalt palju. Sellisena saan vähemalt järgmisele üle anda kui ise tüdinen.
(25-06-2017, 16:46 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Jah, need on mul kõik olemas mis seal on. Aga oli vaja komplektsuse mõttes ikka päris asja kaSmile
Mul on selle autoga tegevusjärjekord tavalisest vastupidine. Enne jubinad jms ja siis alles auto pulkadeks. Poolikuid projekte on Eesti peal piisavalt palju. Sellisena saan vähemalt järgmisele üle anda kui ise tüdinen.
Pulkadeks võtmise parim omadus on see et näed oma silmaga ära mis vajab kerget ülekäimist, mis taastamist ning milline osa on taastamiskõlbmatu, seejärel varuosi otsides oskab siis sellest lähtuda.

Küll aga mida pikem on varuosade kogumise periood seda parem on lõpptulemus kuna tekib valik detailidest ning ka süvitsi teadmised nende omapäradest. Kui aga garaažis värvitud kere juba juppe külge ootaks siis tuleks võtta seda, mis kätte tuleb sest tahaks ikka kiiresti nüüd kokku saada.  Big Grin

Aga 400-401 detailidest niipalju on kõrva jäänud et retrodetal.ru müüdavad akna jms. tihendid on suht. prügi. Pragunevad ära aasta-paariga. Samas pidi mingi UAZ-iku aknatihend almale ilusti istuma. Eks mosseklubist 400/401 teemadest leiab rohkem infot ja vast ka veel rohkem vene lehtedelt (nt. drive2.ru).

Edu masinaga!
(25-06-2017, 17:10 PM)mossepower Kirjutas: [ -> ]Pulkadeks võtmise parim omadus on see et näed oma silmaga ära mis vajab kerget ülekäimist, mis taastamist ning milline osa on taastamiskõlbmatu, seejärel varuosi otsides oskab siis sellest lähtuda.

Küll aga mida pikem on varuosade kogumise periood seda parem on lõpptulemus kuna tekib valik detailidest ning ka süvitsi teadmised nende omapäradest. Kui aga garaažis värvitud kere juba juppe külge ootaks siis tuleks võtta seda, mis kätte tuleb sest tahaks ikka kiiresti nüüd kokku saada.  Big Grin

Aga 400-401 detailidest niipalju on kõrva jäänud et retrodetal.ru müüdavad akna jms. tihendid on suht. prügi. Pragunevad ära aasta-paariga. Samas pidi mingi UAZ-iku aknatihend almale ilusti istuma. Eks mosseklubist 400/401 teemadest leiab rohkem infot ja vast ka veel rohkem vene lehtedelt (nt. drive2.ru).

Edu masinaga!

Mina ennast tundes igaks juhuks lammutama veel ei hakka ikkagiSmile Sest praegu on puuduvate osade nimekiri väga pikk. Kindlasti tuleb veel üllatusi ka nagu ütlesid.
Selle retrodetali info panen kõrvataha. Keegi müüb soomes ka nende asju edasi. Mõtlesin uurida et kas neil on Soomes kohapeal olemas.
Eks see juppide tagaajamine on ka omaette tegevus. Hea põhjus täikadel käia ja niisama luurata. Musta numbri plaani pole aga kui on valikuvariant et kas panna korrektne asi külge või ise leiutada siis katsun ikka korrektsed asjad saada(Tulevased põlved tänavad, ma loodan).
Tere,

tundub et minu 55 aasta mossel on tehasest nn töölambi pistik...

Pilt kaboti alt...

[Pilt: 10msc9g.jpg]

Pilt 55 aasta tehase kasutusjuhendist... Veider et sama aasta remondimanuaalis seda pistikut kuskil näha pole.

[Pilt: 2n17v9l.jpg]

[Pilt: 21lu914.jpg]
Tere,

Kui keegi teab milline lamp selle masinaga komplektis peaks olema ja jagaks seda teadmist, siis oleksin tänulik.

Samuti oleks hea leida originaal 401 võtmed ja süütelukk(ei pea komplektis olema). Võti peaks olema umbes selline...

[Pilt: 153pfsx.jpg]

Uksel on isegi lukuga link alles...

[Pilt: 2helyl5.jpg]
(28-06-2017, 00:17 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Tere,

Kui keegi teab milline lamp selle masinaga komplektis peaks olema ja jagaks seda teadmist, siis oleksin tänulik.

Samuti oleks hea leida originaal 401 võtmed ja süütelukk(ei pea komplektis olema). Võti peaks olema umbes selline...

[Pilt: 153pfsx.jpg]

Uksel on isegi lukuga link alles...

[Pilt: 2helyl5.jpg]

mina teadsin, etoriginaalis polnud ukselukku, need kõik hiljem ise pandud
Huvitav... seda peaks täitsa uurima.

Edit: Siiski siiski, oli tal lukk juba tehasest. Pildil võti ka paremini kujutatud.

[Pilt: 2eci42w.jpg]
Kas see on standardne lukk/võti tollest ajast? Siis Pobeda, Zil jne samad kõik?
Sellisel juhul võib mul varakambris midagi leiduda.
(28-06-2017, 01:25 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kas see on standardne lukk/võti tollest ajast? Siis Pobeda, Zil jne samad kõik?
Sellisel juhul võib mul varakambris midagi leiduda.
See on jah 400 varuosa kataloogist. Igaksjuhuks pean 55 aasta kataloogi hankima ja sealt uurima. Ma ei imesta kui samad lukud ja võtmed on.
Lehti: 1 2 3 4 5 6