Tere.
Kuidas mootorit vaadates aru saada et tegu MMiga on? Plokil koodi välja ei loe. Kaanel on ZM mille all on M 6050 ja selle all omakorda 5:3 58.
Tänud!
Kõik muu nagu viitab MMile. Esisild ilma piduriteta jne.
Alusta fotodest. Siis saab edasi vaadata.
A.
(01-08-2017, 23:07 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Kõik muu nagu viitab MMile. Esisild ilma piduriteta jne.
Pigem siis küsiks, mis lubab midagi muud arvata? MM oli ju palju levinum kui AA, seda enam on neid sõja üleelanuna palju rohkem.
Mootor on magneetoga. Kas MMil polnud mitte jagaja? Ma arvan et alusraam on kindlasti MM aga võibolla mingil ajahetkel on AA mootor peale visatud. Kurat neid teab
(01-08-2017, 23:35 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Alusta fotodest. Siis saab edasi vaadata.
A.
Fotosid veel pole. Lähen seda alles nädalavahetusel lähemalt vaatama ja mõtlesin et kaaskodanikud harivad nats ehk. Siis saan seal targutada
Magneetoga on enamuses statsionaar GAZ mootorid,mida toodeti päris omajagu. Kui jutte uskuda vedeles neid uuena isegi sõjaväeladudes 1980datel võib olla kuskil SRÜ riikides veel tänagi.
Suur tänu! Katsun pilte teha nädalavahetusel.
(01-08-2017, 23:02 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Tere.
Kuidas mootorit vaadates aru saada et tegu MMiga on? Plokil koodi välja ei loe. Kaanel on ZM mille all on M 6050 ja selle all omakorda 5:3 58.
Tänud!
MM bensupumbaga,AA ilma-kõige lihtsam!
Tänud! Uurin ja annan koos piltidega teada millega tegu.
Tõepoolest, asi see siis pole mõnel puutöömehel kabiin ja kast peale tagasi treida
Karburaator ripub "pea alaspidi"?
Misjurakas seal karbussi all platseerub - kas eelajalooline multi-coil-süütesüsteem, kus iga küünla jaoks oma säde süttib ?
Kule jah, omamoodi pill
Sellel mootorivariandil on magneeto peal. Tegelt peaks ikka jagaja olema. Kollektorid on valed. Aga originaalid tulid ka kola alt välja. Korralik kompott
Muidu äärmiselt kauges tulevikus võiks ta midagi sellist välja näha...
Mootor on statsionaarne, pärit näiteks keevitusagregaadilt.sellepärast magneetosüüde ning väljalase taevasse.Ei ole meeles, kas see tuletoru oligi kõver... Kalevi motoklubil oli taoline Viljandis, sai laenatud külmunud veetrassi lahtisulatamiseks, oli paugupill! Altvoolu karburaatur ongi omal kohal, mitte pea alaspidi.
Tänud! Ei tea kas selle karburaatoriga õnnestub sõita ka või peaks ikkagi K-14A-d otsima?