automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1989? Suzuki Swift GTI 1300 Twin Cam
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Nunii, täna õnnestus auväärt kaaskannataja 90Devillega kahasse kataloogihinnaga omastada ülalmainitud putukas. Aastaarvu taga on küsimärk seetõttu, et toodeti neid 86-89 aga itleritejuures on esmaregatud 1990. Eestisse müüs esimene omanik selle 1996 ja meie omakorda saime selle nüüd siinsete esmaomanike käest. Läbisõit ilmselt 132 kilu kilu ja meetrit, kuna itleritemaal jõudis asi sõita 50+ kilo km ja siinmail kasutati vanainimeste poolt vaid suviti. Sellest tingituna säilinud juudiplekist jaapanlasekohta vägagi eeskujulikult. Eelmised omanikud ei koonerdanud ka hoolduste ja asjadega, misläbi polnud ka eriline ime, et asjandus läbis ülivaatluse puhaste papritega. Sisu ja põhjaalune uueväärne, mootorist mingit mahla ikka immitseb natuke ja kolle ning kativaheline tihend vajab uuendamist. Mägrapoolses taganurgas väike mõlk, mullikesi leiab juhiukse nurgast ja tulenevalt "meisterlikust" klaasivahetajast ka esiklaasi alaservast. Juhipoolse esimese nurgaga on vanadaam millelegi natuke pihtasaanud, sestap peab natuke sättima stanget ja ühtlasi võivad kõik kohe riiulist mahamüüa sinna vedelemajäänud juhipoolse udu/suunatule klaasi ning gabariittule. Puudu ka mägrapoolse esitiiva liistujupike. Koledate tjüüningkleepsude eemaldusega paljastus ka tõsiasi, et keegi on midagi kunagi võõbanud. Aga summa summarum on asi ilmselt universumi top 5 protsendi seas.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Peale pornokleebiste eemaldust asi kohe palju söödavam
Kärukonksu polegi? Katuseluuki ka mitte?

https://youtu.be/HXscXf9Zd5g?t=12
(25-08-2017, 15:56 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kärukonksu polegi? Katuseluuki ka mitte?

https://youtu.be/HXscXf9Zd5g?t=12

Õnneks mitte, samas on mingi sodoom itleritejuures keset katust installeerind lühilainejaama antenni. Mõistagi läbi laepolstri.

Edith: tiba võluveljeproove kah.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
(25-08-2017, 15:49 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ] Aastaarvu taga on küsimärk seetõttu, et toodeti neid 86-89 aga itleritejuures on esmaregatud 1990. 

Miks küsimärk?
See ju normaalne, et diiler ostis 89a keskel omale auto salongi ja müüdi ära 1990a alguses. Loomulikult ei taha uue auto ostja saada passi eelmise aastaarvuga autot. 
Mõni masin seisab salongis isegi aasta-paar. Ja kõik teavad, et statistiliselt, kuude lõikes, on uue auto ostusid kõige rohkem jaanuaris. Ehk siis osad isegi teevad diili dets-s ära ja pärast aastavahetust lasevad arvele võtta.
Massiline nähtus ka Eesti uute autode müüjate puhul.

Normaalne, muarust.
Kes ikka tahaks osta tutikat autot, mis kahe nädala pärast on juba eelmise aasta oma.  Toungue
Eriti, selliste exclusive pillide puhul. Mingi firma kaubiku puhul, on muidugi savi.

Äge putukas, muidu.

P.S. No see esimene veljepilt oleks ikka üle prahi. Velg, muidugi enne uueks teha. See on vist mingi rahvakeeli autobahn stormer.
Alt teine oleks ka ok, aga läheks vist liiga fordiks ära. Ja ford bahnil ju ei sõida...

.
Päris koomiline on ette kujutada vanapaari sõitmas sellise kleebiste ja spoileritega tuunitud kärtspunase autoga Big Grin
Aga seda nad tegid, ise näginSmile
Igati lahe putukas  Big Grin
Mul mingi hetk jaavad lancerist valuveljed ule. Need kuldsed mis all. Peaks originaalis olema ninaveduse pilli omad.
Kui aeg sealmaal, siis voin teda anda kui huvi on nende vastu.
Krt need on vist kahtlaselt sarnased ülalt kolmandale veljeproovi-pildile, niiet juurde vast hetkel väga vaja ei ole.
Täname pakkumast ikkagi
Esimene viisnurk-velg meeldib endale köige rohkem, kahjuks on need liiga laiad, pööramisega läheks keeruliseks ja ulatuks ka koopast välja soliidselt.
Eks nuputab veidi edasi
Esimese pildi Borbetid on olnud mu absoluutsed lemmikud läbi aegade. Sobivad ka sellele autole.
Äge peletis aga kus on tehnilised andmed?

Hobujõud, kiirendus, kaal?

Kas tuleval aastal Talverallil võistleme "plastmassi " klassis?

Meie tiimil on GTI laskevalmis...  Big Grin
74 kilo vatti, tühimass eri andmetel 720-750 kilu ja grammi, tehasejutujärgi 8,6 sajani.

[Pilt: 1]
(25-08-2017, 22:20 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Meie tiimil on GTI laskevalmis...  Big Grin

Kui jutt käib jobootast, siis võin kutsuda appi inimesi nutma Big Grin
[Pilt: 2506075920d7e8_o.jpg]
[Pilt: 25060761f846e9_o.jpg]
Esimese valikuna lähevad alla säändsed kataloogihinnaga omastatud Fondmetalid 5,5Jx13 ET 38, mis peaks ratast ka 7mm väljapoole tooma. Rehvimõõduks saab 185/60. Kui kellelgi soodne auk mis sisaldab Toyo Proxes CF2, siis palun endast lahkesti märkuanda.

Edith: Kamraad juba lubas orgunnida õiglase hinnaga NEXEN-i rehvid, mis testides eelmainit Toyo-dest paremaidki tulemusi näidanud.

[Pilt: 1]
Otse Indoneesiast õnnestus omastada paar tehasepakendis gabariittulede klaase. Täiesti mõistuspärane 28 juuti koos saatmisega. Mõistuspärane muidugi eeldusel, et ka kohale jõuavad. Tervelt Smile

[Pilt: 1]
Eila nühkisin ka imetabased võluveljed puhta(ma)ks, esialgu kannatavad tarbida vast kenasti.
[Pilt: 1]
Lisaks ootan mõningate jubinate saabumist:

*õhufilter
*õlifilter
*kütusefilter
*ülemiseotsa tihendisats (sest selles sisaldub tarvilik kolle ja katalüsaatori vaheline tihend)
*termostaat 82 kraadine (rinkavärk, noh eksole)
*jahutusradika kork
*hammasrihm
*reissing pidruniõli ATE TYP200
*reissing mootoriõli 10w60 LiquiMoly RACE TECH
*jooks rehve 185/60R13 NEXEN NBlue HD Plus 80H

Rehvid peaks hinna/kvaliteedi suhtelt suht parimad võimalikud olema:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/...D-Plus.htm
Vaatasin seda ülevaatuse punkti , kas seal peale co mõõtja ka midagi sees on ? Big Grin
Sellist teenust kasutaks isegi Big Grin
(28-08-2017, 12:51 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]*reissing mootoriõli 10w60 LiquiMoly RACE TECH
*jooks rehve 185/60R13 NEXEN NBlue HD Plus 80H

Selle bemmiõliga ole pagana ettevaatlik! Tekitab sõltuvust.

Ma võtsin ta ka oma vanuritele tarvitusele ja 2a vahib mootoris ära ja siis paned käima ning külmalt tühikäigul on endiselt kõik õlirõhunäidikud põhjas. Tükk aega gaasita ja oota, enne, kui normi langevad.
(2a öeldakse, et välp, väiksese ls puhul, aga vist lasen 1a veel üle, no pole mõtet ju selliste näitajate puhul. Kui veel sõidaks aastas üle 5tkm, siis küll)

Kusjuures vaatsin selle rehvimõõdu uut hinda ka, krt ikka hoiab.
Pea sama raha eest saab täna passatirehvi 205/55R16 vabalt kätte... Sad  Pole sul siin midagi, et väike mõõt on odav pidada.

.
(28-08-2017, 13:53 PM)ryan Kirjutas: [ -> ]Vaatasin seda ülevaatuse punkti , kas seal peale co mõõtja ka midagi sees on ? Big Grin
Sellist teenust kasutaks isegi Big Grin

No laternakontroll ja pidrunistend ja veermikuloksutaja on ka. Kas peaks veel mingeid asju olema? Pidrunitega oligi see kena nali, et tulenevalt 2002 aastakäigu 155 kitsusega plastmassistunud sussidest ja spordiautu röögatust kolmveerandtonnisest massist, oli vihmamärjana üsna keeruline tarvilisi protsente kättesaada, kuna udusulekesel olid pidrunid juba pealepuhumisest lukus Smile
(28-08-2017, 12:51 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]*jooks rehve 185/60R13 NEXEN NBlue HD Plus 80H

Rehvid peaks hinna/kvaliteedi suhtelt suht parimad võimalikud olema:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/...D-Plus.htm

Ma panin kevadel oma MX-5-le need rehvi alla igapäivaseks paarutamiseks. Hea vaikne rehv on ja niipalju kui sai painutada kannatab B-kategooria maanteid ilusasti sõita. Päris ringraja kohta kogemus puudub aga tuleb olla ettevaatlik. Vahest ikkagi loobib eest tükid välja.
Sai tiba parem, pidamist tundub ka olevat.

[Pilt: 1]
Tegelt teeb kadedaks noh. Ja,et veel Eestist selline leid. See krt teeb veel kadedamaks Big Grin
Lehti: 1 2 3 4