automoto.ee foorumid

Täisversioon: Odessa ader t-25'le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere,
palun targemate abi. Sai soetatud üks ühehõlmaline Odessa tehase ader. Varem vedas seda T-25.
Üritasin siis täna atra enda masinale sappa sobitada aga võta näpust - ei istu kohe mitte. Nimelt kesktõmmitsat ei õnnestu kuidagi paika saada.
Visuaalselt siis nii:
[attachment=65341]
Ader ise selline:
[attachment=65343]
Tehase silt ka:
[attachment=65342]
Muidu istub masina taga nii:
[attachment=65344]

Mitte ei saa aru, milles probleem või kuidas ader peaks sinna sobima?

PS Ärge hukka mõistke võib olla lolli küsimuse pärast...
Kahjuks ei näe pilte, privaatsus seaded ei lase vaadata Sad
(28-09-2017, 20:08 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Kahjuks ei näe pilte, privaatsus seaded ei lase vaadata Sad

Nüüd peaks nägema...
(28-09-2017, 20:22 PM)grynno Kirjutas: [ -> ]
(28-09-2017, 20:08 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Kahjuks ei näe pilte, privaatsus seaded ei lase vaadata Sad

Nüüd peaks nägema...

Teise pildi pealt tundub et alumiste aiste telg on külgepidi liigutatav.
(28-09-2017, 20:28 PM)ants Kirjutas: [ -> ]Teie pildi pealt tundub et alumiste aiste telg on külgepidi liigutatav.

On aga siis nihkub hõlm ära liiga vasakule....
(28-09-2017, 20:30 PM)grynno Kirjutas: [ -> ]
(28-09-2017, 20:28 PM)ants Kirjutas: [ -> ]Teie pildi pealt tundub et alumiste aiste telg on külgepidi liigutatav.

On aga siis nihkub hõlm ära liiga vasakule....

Aga, kui tagant vaadates parempoolset aisa tõsta? Kündes ju ratas künnivaos? Kui adra nii järgi paned on künndes nurk vale, või...? 
Ärge väga kõvast lööge kui nüüd puusse panin Rolleyes .
(28-09-2017, 20:30 PM)grynno Kirjutas: [ -> ]
(28-09-2017, 20:28 PM)ants Kirjutas: [ -> ]Teie pildi pealt tundub et alumiste aiste telg on külgepidi liigutatav.

On aga siis nihkub hõlm ära liiga vasakule....

Hõlm liigub ju keskele.
Kõik on õige aga liigutused on pisut aeglased. Big Grin 

T.

Kõigepealt peaks ikka korraliku kesktõmmitsa otsima,adra järgi saama ja siis peaks ka ühe kena kraavi tõmbama. Peale seda saab ju sellesse vakku traktori ajada ja eks siis näeb ju kohe,kuhu ja mida vaja teha on.
(28-09-2017, 20:58 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Kõik on õige aga liigutused on pisut aeglased. Big Grin 

T.

????
(28-09-2017, 21:02 PM)grynno Kirjutas: [ -> ]
(28-09-2017, 20:58 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Kõik on õige aga liigutused on pisut aeglased. Big Grin 

T.

????

Kui enne sobis sama traktori külge siis peaks ka nüüd saama.
Pane aiste tõmmitsad õigeks, künnad ju ratas vaos. Soovitav oleks ka õige kesktõmmits muretseda millel pööratav kuul mõlemas otsas.
Mul sama ader. Et see sahk põkale järgi panna peab teda veitd kohendama. Esmalt lõikasin raami otsa lühemaks eest, et veolatid vastu ei käiks kui adra paremale tõmbad kui künni laiust regullid. Siis keevitasin kesktõmmitsa jaoks uued kõrvad. 8cm tõin polti traktori poole. Muidu ei toetanud tald korralikult maha.  Tõmmits jäi lühikeseks.Väidetavalt küll 25 ader aga järgi ei istu.
Ja veel. Aisad on siin võrdsel kõrgusel. Veovõll adra raami sees on kaldu nii et annab adrale õige kalde.
Pean veel soovitama seda,et kui ader on kaua seisnud siis peab relaka küljes oleva lamellkettaga hõlma haljaks lihvima,sest roostes hõlm ei heida. Vanasti sai ühe adraga kruusakarjääris küntud seni,kuni hõlmad libedamaks läksid.

T.
(28-09-2017, 21:16 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Mul sama ader. Et see sahk põkale järgi panna peab teda veitd kohendama. Esmalt lõikasin raami otsa lühemaks eest, et veolatid vastu ei käiks kui adra paremale tõmbad kui künni laiust regullid. Siis keevitasin kesktõmmitsa jaoks uued kõrvad. 8cm tõin polti traktori poole. Muidu ei toetanud tald korralikult maha.  Tõmmits jäi lühikeseks.Väidetavalt küll 25 ader aga järgi ei istu.

Saada äkki pilti teha ümberehitusest?
Ma tulen eestisse kuu aja pärast, kui meeles on võin pildid panna küll. Mul igatahes künnab väga ilusti. Ja külgtõmmitsad peavad hästi lühikeseks krutitud olema. Veovõll on tehases valele poole raami saanud. Liiga kõrgel põka jaoks
(28-09-2017, 21:36 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Ma tulen eestisse kuu aja pärast, kui meeles on võin pildid panna küll. Mul igatahes künnab väga ilusti. Ja külgtõmmitsad peavad hästi lühikeseks krutitud olema. Veovõll on tehases valele poole raami saanud. Liiga kõrgel põka jaoks

Et siis ei tõsta üles?
Sain õieti aru, et selle adra puhul ei tule parempoolset tõmmitsat lühemaks kruttida?
Ilmselt tuleb enne kõike normaalne kesktõmmits sebida ja siis saab juba edasi vaadata.
Sedasi kündma ei saa. Nagu juba vihjati - pane veoraud viltu ja püsttõmmitsad lühemaks.  Õige asendis saad, kui ajad vasema ratta künnisügavusega võrdse klotsi peale või parema künnivakku.

Variant on vägistada ader püst- ja risttõmmitsate abil paika, aga siis ei jookse see kuidagi.
Pm kaubamajas saab kesktõmmitsa odava raha eest, 16 eur oli vist. Kas kesktõmmitsa kinnitused on adra küljes poltidega või keevitatud? Kui poltidega, võra need lahti ja vaheta parem ja vasak pool omavahel ära, siis läheb kinnitus õige koha peale, vähemalt pildi järgi tundub nii, kallet regullida saab püsttõmmitsaga, aga hetkel tundub, kui rattaga vaos oleksid, siis see on enamvähem timmis...
sul ju mingi porr kesktõmmits.mul sama ader ja kündnud küll ja veel sellega ja kesktõmmits millel mõlemis otsas  on selline ots mis su põka pool siis pole probleemi.lisaks olen tublistikraavi kaevanud selle adraga.
Lehti: 1 2