automoto.ee foorumid

Täisversioon: Käigukasti hammakate karastamine...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Siin teemas otsisin Gaz-53 bensupüti käigukasti väljavõtet või selle ühte hammasratast: 

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=57653

Varuosa kood KO-503B.02.11.712  
Venemaal ilusti olemas, aga nagu teada, siis sealt niisama lihtsalt neti teel osta pole praktiliselt võimalik. 
Läksin siis Lähtesse Gaz esindusse ja tellisin sealt. Aega läks muidugi tervelt 3 kuud, sain kolm korda kohal käia ja iga kord mu küsimise peale öeldi "Möh?" ja alustasin oma juttu otsast peale. Korra isegi valetati, et "tuli 2 tk, aga need osteti juba ära"... Aga see selleks. Sain nüüd lõpuks need hammakad kätte, aga selgub, et need on arvatavasti karastamata. Pildil siis kaks uut ja paremal on originaal. 

[Pilt: 37162739231_8e52399cc9_z.jpg]


Siin pildil näha viiliga proovimise jälg:

[Pilt: 36468055664_bcb431d938_z.jpg]

Ikka täiesti pehme võrreldes vanaga. Vana peale ei hakka viil üldse, nagu vastu klaasi. 

Kas keegi teab kohta kus saaks need kaks hammakat ära karastada? Või kas see on üldse mõeldav?
Väga ei julge sellist pehmet hammakat sisse panna.
Toimiv hammasratas lisaks karastamisele tööpinnad pindkarastatakse või vajadusel tsementeeritakse, kokku natuke keerulisem protsess. Konsulteeri mõne firmaga kes asjadega tegeleb, näit. Ferreks.
Nii pehmet rauda on enne vaja tsementeerida ja siis karastada,
kunagi aastat ca 20 tagasi lasti metsa terride käigukasti hammakaid teha blrt tehases,vast teevad tänagi.
oleks vaja teada, mis materjalist see tehtud. Erinevaid materjale karastatakse või tsementeeritakse erinevalt...
Kontakteeru Bollverkiga, kui ta ei saa aidata, siis vähemalt vihjeid saad
Lased esimese päiva ilma maslata, karastab end ise siis...  Toungue