Jazovi avariisse sattunud Zil oli esimese põlvkonna 41047.
Kommentaarides keegi ütleb
19 мая 1991 года по дороге из охотохозяйства Завидово при выезде на Ленинградское шоссе произошло ДТП с участием молоковоза и бронированного лимузина ЗиЛ-41052 Дмитрия Тимофеевича Язова, министра обороны СССР, маршала Советского Союза.
Там же цветное фото.
https://visualhistory.livejournal.com/1521254.html
Jazov võis vabalt tol hetkel olla "soomuste"-vääriliselt kõva kärbes.
Kui "publikule" sobib võib see Jazovi Zil olla ka veoauto
1. Tegelikult 1986.-nda aasta algul, mil see konkreetne isend ( ZIL 41047 ) toodeti polnud sellest mudelist veel soomukit sündinudki, ammugi, siis sellise autoga keegi ringi sai sõita.
Kuigi Zil 41047 tuli juba 1985 lõpus, sõitis isegi Gorbatšov veel 1988 aastal riigivisiitidel eelmise ( 41045 ) põlvkonna baasil tehtud soomukiga Zil 4105. N.Liidu siseselt kasutati peamiselt 41047-d.
2. Ka on sel autol ju näha tavalised ukseraamid, tavaline läbipaistev esiklaas, esimese generatsiooni pamperid, ukselingid jne.
3. Jazovile oli ette nähtud kas Gaz 14-02 või "tavaline" Zil 41047
Parimat,
G.
Nii, Moskvas käidud. Põhieesmärk oli siis käia iga aastasel Sokolniki Messikeskuses peetaval Oldtimer Galeriil. Kuna mul oli personaalne kutse, siis sai igasuguste tegelastega kokku saadud ja juttu puhutud. Muidugi palju uusi kontakte ja mõnedki küllalt normaalsete tegijatega. Üldiselt hakatakse ka Venemaal aru saama, et 99% originaal ei ole enam läbilööv ja vaja on asjadesse hakata tõsisemalt suhtuma. Kuigi näitus oli veel neid 99% originaale täis, kostus ka kriitikat. Üks vene M1 huviline, kes tahtis sealt endale ühte isendit osta saatis minu seal ainukest M1-te inspekteerima, kuna Dnipro Petr soovitas mind, kui neutraalset ja M1-ga hästi kursis olevat (mis muidugi liialdus minu arust) indiviidi. Omanik isegi oli seekord natuke realistlikum ja ütles 97% originaal. Kahjuks polnud seal isegi 75% mitte. Kõik mind huvitavad autod puudusid täielikult (GAZ A, GAZ 11, M 20G). Sain endale ainult komplekti (8 tk) üliharuldasi ZIL 115 küünlaid, isegi veel originaal pakendis. Kaubale sai 120$, aga kuna dollareid ei olnud tuli 100€ välja käia.
[
attachment=68678]
[
attachment=68679]
Järgmisel päeval, kuna aega oli , võtsin ette ka Moskva Transpordi Muuseumi, milles mind huvitavad isendid puudusid ja üldse autod nägid väga räämas välja.
Peale selle külastasin Vadim Zadaroznõi Tehnika Muuseumi, seal seda glamuuri oli 10-nd HORCH-i, BMW-d, MB, Rollse ja muidugi Nõuka Limusiinid ZIL-e vist 7 - 8 erinevat ja ka samasugune nagu minul. Nii, et nägin esimest korda oma ZILli kaksikvenda. Üks pidi ka kusagil Slovaki muuseumis olema, vähemalt, mul on pilt sellest isendist.
(10-03-2018, 21:27 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Minu arust selle Sokolniki Galerii kõige haruldasem ja hästi taastatud isend. Arvan, et paljud teavad, vihjeks, et siia panen pildid.
Tegu siis ZIL 118 JUNOST-ga. 15+1 kohta. ZIL 111 mootor, ehk forseeritud ZIL 130 + automaatkäigukast. Väga haruldane isend. Tehti vist 20 tk. Selil oli ka kunagi ammu, kas keegi teab, mis sellest on saanud.
Eestis olev 118 numbrimärgiga 007LKA seisab teadaolevalt omaniku eramuuseumis.
A.
Aeg teeb oma töö. Sain Arvilt Tartust e-maili. ZILli ventileeritavad pidurikettad õhtal. Kõik mõresid täis. Tänu jumalale, et sai Ungarist kogu kupatus ära ostetud, seal uus komplekt olemas. Venemaal tahetakse tüki eest 750 USD. Eks nad mingid Lääne autode omad ole. Panen siia pildid, äkki keegi tunneb ära mis masinalt võetud. Vaevalt nõukogulased oma mõnesaja masina jaoks hakkasid neid ise tootma ja veel kellele, isakestele. Seal ei koonerdatud.
[
attachment=68702]
[
attachment=68703]
Mingisugusedki mõõdud oleksid kindlasti suureks abiks nii ebamäärase küsimuse konkreetsemaks muutmiseks. Seda võin öelda, et mul ei ole
(11-03-2018, 19:55 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Mingisugusedki mõõdud oleksid kindlasti suureks abiks nii ebamäärase küsimuse konkreetsemaks muutmiseks. Seda võin öelda, et mul ei ole
Esimiste ketaste läbimõõt on 292 mm ja tagumistel 315 mm. Kataloogis pilt selline.
[
attachment=68712]
Marko, lohuta ennast sellega, et tõenäoliselt kellelgi Eestis ei ole. Ära nüüd põe.
Kuidas ketas rummule kinnitub? Mitme poldiga? Saad ehk panna pildi ka teiselt poolt?
Või on kogu kupatus üks detail?
(11-03-2018, 21:03 PM)MartinL Kirjutas: [ -> ]Kuidas ketas rummule kinnitub? Mitme poldiga? Saad ehk panna pildi ka teiselt poolt?
Või on kogu kupatus üks detail?
Terve kupatus üks detail jah.
Võhiklik küsimus, velje poldivalem äkki vihjab?
(11-03-2018, 21:11 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Võhiklik küsimus, velje poldivalem äkki vihjab?
Veel võhiklikum vastus, ei tea. Isegi pole aimu, kuidas seda mõõta. Igatahes kataloogis ei ole.
(11-03-2018, 19:55 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Mingisugusedki mõõdud oleksid kindlasti suureks abiks nii ebamäärase küsimuse konkreetsemaks muutmiseks. Seda võin öelda, et mul ei ole
Minujaoks täiesti arusaamatu märkide jada, aga ehk asjatundjaid aitab edasi:
Тормоза: диски, с гидравлическим контролем. Меры: LxWxH=20'9 6/10 «x6'10 «x4'11», колесная база 12'9 8/10».
Дисковые вентилируемые тормоза спереди (диаметр дисков — 292,2 мм, толщина — 33 мм) и сзади (315,7х32 мм).
Шины 245/72R15H