automoto.ee foorumid

Täisversioon: 15-s Tchaika
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
(11-03-2018, 22:23 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(11-03-2018, 22:11 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Võhiklik küsimus, velje poldivalem äkki vihjab?
Veel võhiklikum vastus, ei tea. Isegi pole aimu, kuidas seda mõõta. Igatahes kataloogis ei ole.

Teen panuse et siiski nende enda toodang .....
(11-03-2018, 22:23 PM)Formika Kirjutas: [ -> ] pole aimu, kuidas seda mõõta

Siuke lihtne versioon, töötab erinevate poltide arvudega.

[attachment=68714]
(11-03-2018, 22:23 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(11-03-2018, 22:11 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Võhiklik küsimus, velje poldivalem äkki vihjab?
Veel võhiklikum vastus, ei tea. Isegi pole aimu, kuidas seda mõõta. Igatahes kataloogis ei ole.

Poldivalem annab teada, mitme poldi või mutritga kinnitub valuvelg rattarummu külge. Enamlevinud on nelja ja viie auguga süsteem. Poldivalem ja poltliite ringi diameeter (PCD) on omavahelises seoses – need märgitakse tavaliselt koos. Näiteks 5×120, kus 5 näitab poltide arvu ja 120 poltliiteringi diameetrit millimeetrites.
[attachment=68716]
114 piduritest juttu, kas ka ketas sinna komplekti kuulub?:
http://carakoom.com/blog/15515?

Закупался этот образчик надежности у английской фирмы Girling, а позже, после ее банкротства, у фирмы Lucas.
(12-03-2018, 00:17 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]114 piduritest juttu, kas ka ketas sinna komplekti kuulub?:
http://carakoom.com/blog/15515?

Закупался этот образчик надежности у английской фирмы Girling, а позже, после ее банкротства, у фирмы Lucas.
Minu auto võimendid on Girlingult, ketas on teadmata. Proovin homme uurida, kas mingeid detaili numbreid on kuhugi löödud. Vene asjadel oli tavaliselt mingid numbrid peal.
Kuna sai täna Tartus käidud, käisin ka ZIL-li vaatamas. Kere ootab liivapritsi ja kui raami küljest saab ka esisild ära krutitud, siis läheb sama teed.
[attachment=68777]
[attachment=68778]
Pildid nagu alati minu moblaga tehtud. Mitte just kõige paremad.
Üllatavalt hea kõigi vedrupukside seisukorrad, nagu oleks hiljaaegu vahetatud.
Kas kellelgi on aimu, kas ja kust need ZIL 115 tagatuled on võetud. Raske uskuda, et 106 auto jaoks hakati eraldi tagatulesid tootma. Tõenäoliselt osteti kuskilt mingi partii sisse. Mul mõlemad tagatuled kannatada saanud ja näevad praegu välja sellised.
[attachment=68858]
Või on meil keegi võimeline selliseid asju restaureerima.
Küsin sellepärast, et sain Moskvast pakkumise tagatuledele. Seal tahetakse kohe ratsa rikkaks saada. Kahe tule eest küsitakse 1000.-€
[attachment=68859]
Oleks veel uued ja täiskomplektsed, aga kasutatud ja ainult plast kosu.
Kas tagatuledel mingit markeeringut  pole,mille järgi uurida  et ehk poogiti mönele muule aparaadile  neid veel kylge?
Siin on juttu 3d printimisest, sh viide suunatuleklaaside tegemisele. Viletsam ehk ei tule kui Venemaalt pärit novodel-jupid.
AlJazeera lehelt jäi silma selline uudis. Uudise lõpus on video Zili tehasest tänapäeval. Tehakse veel mingil määral tööd. 47 min pikk aga täitsa vaadatav video.

https://www.aljazeera.com/news/2018/03/r...05494.html
Selliseid möraga tule klaase saab parandada selle sama liimiga millega parandadakse
esiklaasi kivitäkkeid.Ise nägin kuidas naabrivana tegi seda asja,tulemus oli hea..
Zilli projekt tiksub ka vaikselt oma rada. Tänaseks on projekti esimene etapp, ehk nimetame seda SUUREKS VAIMUSTUSEKS Big Grin  läbi saanud ja pärast liivapritsi on reaalne olukord selgeks saanud. Kätte on jõudnud teine etapp, ehk hakkab selgeks saama vajamineva investeeringu suurus. Nimetame siis seda etappi SUUREKS PETTUMUSEKS, kuna saab selgeks, et esialgu mõeldud väljaminek tuleb korrutada kahega. Panen allapoole ka mõned pildid aga ennem lühi kokkuvõte. Oma eluea jooksul on auto saanud vähemalt kolm pauku. Mitte küll väga katastroofilisi, kuid siiski. Kallal on käinud igasugu seppasid ja igasugu sitta kokku keeratud. Kõige rohkem jahmatab nende autode küllaltki vilets kvaliteet. Kuigi autod tehti käsitsi, siis on koostamisel ja viimistlemisel kasutatud kohutavates kogustes tina. Mõlel pool isegi kuni poolteist sentimeetrit. Esindus autodelt sellist pornot küll ei oodanud.
 Siin on näha tagumine poritiib, mis võrreldes ülejäänuga on veel suht viisakalt lapitud.
[attachment=69194]
 Esimesed nurgad, alumine küljekarp on täielikult ehitatud tinast. Kuna tina külge pole võimalik midagi keevitada, siis on jäetud, kas keevitamatta või üritatud tüüblitega kinnitada.
[attachment=69195]
[attachment=69196]
[attachment=69197]
 Stiili näide sisemiste karpide remondist.
[attachment=69198]
[attachment=69199]
[attachment=69200]
Paugu on saanud ka esi osa.
[attachment=69201]
[attachment=69202]
Ega käsitöö ei tähendagi head kvaliteeti. Inimesete jaoks lihtsalt millegi pärast tundub tihti, et tähendab. robot suudab ikka üldsiselt kvaliteetsema ja ühtlasame töö teha.

Või siis Jeremy Clarksoni sõnades. "Hand made in England is just another way of saying that a door is going to fall off"
No see on küll täiesti uskumattu, külje karbid tehtud täis tinast. Nagu oleks tina klotsid külge pandud. Kuskilt on kõrvade vahele jäänud, et ZIS 110 ehitusel tarvitati 300-400 kg tina auto kohta. Paistab, et sama tendents jätkus ka uuemate mudelite juures. Need parandustööd, mis eelnevalt tehtud, ei kannata küll kriitikat. Ja seda auto juures, mida tehti ainult 106 eksemplari.
Mis nagu plaanis, kas tina uuesti tasanduseks või peale plekut pahtel ?
(16-04-2018, 21:59 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Mis nagu plaanis, kas tina uuesti tasanduseks või peale plekut pahtel ?
 Praegu võtsime vastu otsuse teha plekist nii hästi, kui vähegi võimalik. Kõige suurem probleem, et originaalis väga teravnurksed nurgad. Neid vist ei julge pahtlist teha. Aga võtame ühe sammu korraga. Kõigepealt plekitöö ja siis....
Tere!
Oled sa kindel, et tegu ikka sinu autoga...äki on ära vahetaud? Big Grin
A
Üks teemarisustus sekka aga usun, et passib igati siia.

[Pilt: Pilt%20129.jpg]
Ja veel üks samast üritusest.

Imelikud katted tuledel.

[attachment=70046]

https://ajapaik.ee/photo/97387/foto-msgo...aval-1987/
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15