automoto.ee foorumid

Täisversioon: 15-s Tchaika
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
(05-06-2018, 16:30 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]Imelikud katted tuledel.

Pasaseks läinud pleksiklaasid. Seal ajal pandi neid tulede kaitseks ette. Hiljem keelati ära, lubati panna ainult võrkusid. Keelamise põhjus on kenasti pildil näha.
Üle paari kuu ka ZILli edenemisest. Raam sai algosadeks võetud, liivapritsitatud, krunditud, värvitud. Sama teed käisid kõik transmissiooni osad. Poldid - mutrid tsingitud.
[attachment=70130]
[attachment=70131]
[attachment=70132]
Pärast seda algas komplekteerimine.
[attachment=70133]
[attachment=70134]
[attachment=70135]
[attachment=70136]
[attachment=70137]
[attachment=70138]
[attachment=70139]
[attachment=70140]
Järgmiseks etapiks ongi mootori paigaldus, käigukast, summutid.
Kõige kurvem on kerega. Seda ootab keevitus järjekorda ja tõenäoliselt enne sügist töösse ei lähe.
Zilli rindel ka väikesed edasiminekud. Plekksepal tuli vahe sisse seoses eelneva töö seiskumisega, varuosade puudusel. Võeti vahelduseks ZIL letti. Mitte ei saa märkimata jätta, kui vilets oli ikka Nõuka riigi esindusautode tootmise kvaliteet. Piltidelt on näha , et kokkupandud detailid olid isegi kruntimata. Tagapaneeli ei saadud ka korralikult plekist välja stantsitud, vaid oli vaja ikka sent tina peale panna. Aga kui teisiti mõelda, siis auto oli ette nähtud max. 5 aastaks ja 100 000 km ja siis lammutusse. Mõnedel eksemplaridel õnnestus seda saatust vältida, kuid ainult mõnedel. Õnnelikumad olid need isendid, kelle lammutamine oleks kätte jõudnud 1990+ aastatel. Siis oli Impeeriumi nina juba verine ja kõik läks ärastamisele.
[attachment=70497]
[attachment=70498]
[attachment=70499]
[attachment=70500]
[attachment=70501]
Zilli juures ka nokitsetakse tasapisi edasi. Tagumine piduri värk oli kõik mingi küla sepa poolt ümber tehtud. Kasutatud mingi X auto suporteid. Ungarist sain originaalid, kui sealt maalt see ladu möödunud sügisel ära sai ostetud. See oli väga õnnestunud diil. Praeguseks on kogu piduri süsteem nende osadega peaaegu kaetud. Suurte parteibossude elude pärast tunti kõvasti muret. Igal rattal on topelt suportid ja topelt piduri süsteem. Näib, et isakesed pole usaldanud MADE IN CCCP, vaid kogu pidurisüsteem on väljamaine, tõenäoliselt USA-st, kuna keermed on toll mõõdus. Soov on ka pidurivoolikud ära vahetada, siis küsimus teadjameestele, vahest keegi tunneb ära mis mudeli toodangut on kasutatud.
[attachment=70774]
Klotsid näevad välja sellised.
[attachment=70775]
Voolikuid oleks vaja 6 tk. selliseid.
[attachment=70776]
[attachment=70777]
Vot selliseid voolikuid ongi vaja. Kas keegi oskab ära arvata, millise auto omi kasutatti.
Piduri ja rooli süsteemi pealt kokku ei hoitud. Imestama paneb ülejäänud auto küllaltki fekaal kooste kvaliteet. Aga eks nad olidki mõeldud ainult 100 000 km. läbimiseks ja siis lammutusse.
(30-07-2018, 18:44 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Zilli juures ka nokitsetakse tasapisi edasi. Tagumine piduri värk oli kõik mingi küla sepa poolt ümber tehtud. Kasutatud mingi X auto suporteid. Ungarist sain originaalid, kui sealt maalt see ladu möödunud sügisel ära sai ostetud. See oli väga õnnestunud diil. Praeguseks on kogu piduri süsteem nende osadega peaaegu kaetud. Suurte parteibossude elude pärast tunti kõvasti muret. Igal rattal on topelt suportid ja topelt piduri süsteem. Näib, et isakesed pole usaldanud MADE IN CCCP, vaid kogu pidurisüsteem on väljamaine, tõenäoliselt USA-st, kuna keermed on toll mõõdus. Soov on ka pidurivoolikud ära vahetada, siis küsimus teadjameestele, vahest keegi tunneb ära mis mudeli toodangut on kasutatud.

Klotsid näevad välja sellised.

Voolikuid oleks vaja 6 tk. selliseid.


Vot selliseid voolikuid ongi vaja. Kas keegi oskab ära arvata, millise auto omi kasutatti.
Piduri ja rooli süsteemi pealt kokku ei hoitud. Imestama paneb ülejäänud auto küllaltki fekaal kooste kvaliteet. Aga eks nad olidki mõeldud ainult 100 000 km. läbimiseks ja siis lammutusse.

Rolls Royce Silver Cloud III esimene voolik on sama.
(01-08-2018, 09:04 AM)andres21 Kirjutas: [ -> ]Rolls Royce Silver Cloud III esimene voolik on sama.
 Kurat, oskasid ka valida. Kas kellelgi on aimu, kust neid Rolls Royce juppe saab?
miks universaalsed ehk nö. meetriga müüdavad pidurivoolikud ei sobi?
(01-08-2018, 10:38 AM)diesel Kirjutas: [ -> ]miks universaalsed ehk nö. meetriga müüdavad pidurivoolikud ei sobi?

Mis need on? Ostad meetriga voolikut ja valtsid neile margikohased tutsid otstesse?
kas need ei sobiks?
https://www.ebay.co.uk/itm/Bentley-S-55-...XQgfZRBS-u
musta numbri pillile ikka ei saa vist suva voolikut panna. Näidis voolik on armeeritud ju.
Tänan kõiki piduri voolikute leidmisel aitajaid. Paistab et see probleem saab lahendatud. Ees ootab järgmine. Vasak poolne, ehk juhipoolne piduri võimendi õhtal. On teine piduri vedelikku täis jooksnud. Kas on tarkpäid, kes oskavad identifitseerida, millise auto omi kasutatud ja kust sellist saada.
[attachment=70812]
[attachment=70813]
[attachment=70814]
ZIL pidurisüsteemiga igasugu jamasid. Tagumistel ketaspidurite töösilindrid on kunagi andekate seppade poolt, tõenäoliselt Gruusias, ümber ehitatud. Tegelikult ühe poole omad on millestki aretatud ja teise poole omad on originaalid, aga lihtsalt omadega läbi ja see ratas pole ka pidurdanud. Ikkagi 35 a. vanad ja hulga aega seisnud ka. Mingeid markeeringuid peal ei ole ja näha on mingite kirjade kustutus jäljed. Igatahes CCCP toodang ei ole. Kuigi kataloog näitab nii esi, kui tagumisete töösilindritele ühesugust markeeringut, nii see ei ole ja silindrid on erinevad. Kasutatud on tõenäoliselt mingite USA limusiinide 1970-ndate toodangut - aga millise??? Cadillac, Lincoln, Chrysler?
Kuna kasutatud on toll keeret, siis Euroopa omad langevad ära. Sirvisin ka Rolls Roysi, Bentley varuosade kataloogi, analoogi ei leidnud.
Panen pilte ka asjast, äkki keegi on kohanud või nii võimekas, et suudab tuvastada, millega tegu. Tuleb või jälle auhind välja panna, et arvutiga rohkem sõprust pidavaid kaasfoorumlasi motiveerida, kes suudaksid need töösilindrid ja vaakumvõimendi päritolu kindlaks teha.
[attachment=70817]
[attachment=70818]
[attachment=70819]
USA-st pärit seinalehe lugeja saatis mulle sellise sõnumi, mis tähendab ei saa aru täpselt aru:

Rolls Royce brakes are notorious for problems because they doubled up on things (redundancy)

Tundub,et Moskvichi pidirikolvid sisse ratsitud,vähemalt mulle paistab nii.
Tõlkes võiks olla, et Rolls royce-i pidurid on kurikuulsad oma probleemide tõttu, kuna vastupidavuse eesmärgil olid asjad dubleeritud (viide topelt supportitele?)
(02-08-2018, 13:35 PM)Sm.Samajev Kirjutas: [ -> ]USA-st pärit seinalehe lugeja saatis mulle sellise sõnumi, mis tähendab ei saa aru täpselt aru:

Rolls Royce brakes are notorious for problems because they doubled up on things (redundancy)

Tundub,et Moskvichi pidirikolvid sisse ratsitud,vähemalt mulle paistab nii.

ZIL 115/4104 hakati tootma 1978 aastal. Kokku toodeti erinevaid selle tüübi autosid st. 4104 - 41047, aastatel 1978 - 2002, 340 eks.
Kõigi nende autode alusvankrid, mootorid, pidurisüsteemid olid ühesugused, erinevusi oli ainult välis ilmes. Tähendab antud mudel projekteeriti tõenäoliselt aastatel 1976 - 1977 ja ma ei ole küll kindel aga ei usu, et Moskvitsil kasutati tollal ketas pidureid. Pildil on originaalne piduri silinder. Valedest pole pilti teinud, et mitte vett segada.
(02-08-2018, 14:12 PM)AddressUnknown Kirjutas: [ -> ]Tõlkes võiks olla, et Rolls royce-i pidurid on kurikuulsad oma probleemide tõttu, kuna vastupidavuse eesmärgil olid asjad dubleeritud (viide topelt supportitele?)
Samas olid ka Zilli pidurid dubleeritud aga Rollsil oli käsipidur kombineeritud ka kokku ketas piduritega, Zillil aga asub käsipidur eraldi ja on sarnane mehhaanilise trummel piduriga.
ketaspidur tuli mossele minuteada koos 2140 mudeliga. ehk siis 75/76. Olid oma aja kohta ikka väga uhked asjad. (4ja kolviga topelt torudega alumiinium sadul.)

Võin eksida ka muidugi. Izevskis tuli kindlalt hiljem. Nt minu 82 aasta iz412 on veel trummliga, aga samas ketaspiduri torude kronsad on kõik olemas kere küljes.
Teiselt poolt ka vaade, et oleks lihtsam tuvastada.
[attachment=70820]
(02-08-2018, 14:34 PM)Peeter Kirjutas: [ -> ]ketaspidur tuli mossele minuteada koos 2140 mudeliga. ehk siis 75/76. Olid oma aja kohta ikka väga uhked asjad. (4ja kolviga topelt torudega alumiinium sadul.)

Võin eksida ka muidugi. Izevskis tuli kindlalt hiljem. Nt minu 82 aasta iz412 on veel trummliga, aga samas ketaspiduri torude kronsad on kõik olemas kere küljes.
 Ukraina Mosse poe kataloog näitab 2140-l ketaspidureid. Pildi järgi ei sobi need absoluutselt. Pole ka märgitud aasta arvu, millal neid tootma hakati.
Minu vana pea mäletab, et venelased kasutasid oma esindusmasinatel Girling firma komponente, nii et äkki ka sellel.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34