automoto.ee foorumid

Täisversioon: 15-s Tchaika
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
ZIL 115 (4104) elas enne 41047-ks saamist läbi ka 41045-nimelise feisslifti.
See raamat on loodetavasti ka riiulis juba olemas:

[Pilt: 1005926757.jpg]

https://www.ozon.ru/context/detail/id/20270682/

A.
(11-10-2017, 23:58 PM)Kadjakas Kirjutas: [ -> ]ZIL 115 (4104) elas enne 41047-ks saamist läbi ka 41045-nimelise feisslifti.
Jah, aga selle muudatused olid väga marginaalsed, Lihtsalt Breznev pani kõrvad pea alla, siis tuli Andropov. Uuele peasekretärile taheti teha natuke värskem masin, aga enne kui see valmis sai, läks ka Andropov parematele jahimaadele ja uus masin jäi Tsernenkole. Muudeti vist esi suunatulesid ja esitulede ümbrust, enam vähem nagu VAZ 2103 ja VAZ 2106. Kere, sisu, mootor, käiguosa jäid lõpuni samasugusks nagu ta kunagi ZIL 115-na välja tuli. Üldiselt jõuti 1978 - 2000 a-ni teha suur kogus igasugu modifikatsioone. Seal oli sanitaarautosid isakestele, spets side tehnikaga varustatud autsid, soomustatud variante Gorba jaoks, paraadvariante ja üks variant isegi jahipidamiseks.
(12-10-2017, 00:04 AM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]See raamat on loodetavasti ka riiulis juba olemas:

[Pilt: 1005926757.jpg]

https://www.ozon.ru/context/detail/id/20270682/

A.

Kahjuks ei ole
(11-10-2017, 22:34 PM)Formika Kirjutas: [ -> ][attachment=65600][attachment=65600]
(11-10-2017, 22:16 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Tbilisis on automuuseumis veel üks 115, kerenumbriga 102.





A.
Suuremat valet, kui see mees suust välja ajab on raske välja mõelda. Tegemist on Zil 117-ga, mis ehitati poliitbüroo kanditaatidele. Need olid lühemad, natuke alla 6m ja neil polnud keskmist istme rida. . Need istmed on sinna ise pandud. Filmis on näha, et istmete lahti võtmisel tagaistmel enam ruumi ei ole. Samuti pole ees minusugusel 1.88 pikkusel mehel mingit probleemi istuda ja ka esiistmeid saab elektriliselt edasi tagasi liigutada. Zil 117-l see funktsioon puudub. Tsernenko sõitis Zil 41045-ga, millel tõesti olid juba kandilised esituled, kuid mitte iialgi selle odavama variandiga.

Tegelikult võiks siis lõpuks selle Tbilisi auto loo ka tõeselt kokku võtta ja mitte suvalist juttu rääkida:
Nimelt tegu ei ole 117 või 41041 vms. lühikese kerega autoga.
Antud auto on ehtne Zil 115, pikk limusiin ja originaalis klapptoolidega. Paraku see auto enne muuseumisse jõudmist oli väga kehva eksterjööriga ja on peale ulatuslikke keretöid jäänud ilma 115-le iseloomulikest ehisdetailidest. Lisaks on esiosa ära rikutud 41047 detailidega (esituled, kapott, iluvõre)
 Lisaks on pandud ka alles alates 1983 aastast kasutusele tulnud ilukilbid.

Parimat
(12-10-2017, 00:51 AM)gazik Kirjutas: [ -> ]Tegelikult võiks siis lõpuks selle Tbilisi auto loo ka tõeselt kokku võtta... /
Antud auto on ehtne Zil 115, pikk limusiin ja originaalis klapptoolidega. 

Kas ehk on ka sellele olemas loogiline seletus, miks neid klappistmeid vaja on? Videos näidatud lahtivõetud kujul ei jää diivanisakste jalgadele enam ruumi ehk mõlemasse tagaritta korraga istuma justkui ei mahu?
Saateauto turvade jaoks?
Tegelikult peaks see juba eraldi teema vist olema Smile, aga Zil-ist siis veel:

Miks Tbilisi autol istmed nii koos olid-
sellepärast, et need liiguvad elektriga väga suures ulatuses ja kui klapptoolid kinni olid sai seltsimees tagaistme peaaegu voodiks kohandada.

Ruumi polnud taga-
oli küll. Normaalasendis istmetega on ruumi piisavalt

Miks üldse klapptoolid olid-
klapptoolid olid kolonni "põhiautol" juba turvaeeskirjadest tulenevalt ja seal istusid julgestajad, kes avasid-sulgesid uksi oma esimestest ukselinkidest vastavalt vajadusele. Soomuki uksi näiteks "reisijad" katsuda ei tohtinud kuna vähimagi ohu korral oleks kiirel lahkumisel sündmuskohalt võinud see neile viga teha.
 Jeltsinit see ei seganud kuna tihtipeale rippus ta pisut napsisena ukse küljes.
 Näiteks Jeltsini soomukZil (vaata pilti) oli 7 kohaline, aga autos oli visiitidel tavaliselt kuni 6 inimest- juht, isiklik adjudant, turvameeskonna ülem, turvamees "uksepoiss", seltsimees "Nr.1" ja ta abikaasa.
 Kuna Gorbi`le meeldis rahvaga lehvitada-suhelda, aga tagaistmelt keegi välja ei paista, siis istus ta ise klapptoolidel.
 Abikaasa Raissa Maksimovna oli väga mõjukas ja turvameeskonnaga alati tülis kuna need segasid vahele ja otsustasid, kes ja kuidas peab istuma ja kus tohib turvakaalutlustel peatuda.
Pange tähele, et nahksisu mida kõik ihaldavad ja uhkeks lisaks autode puhul peavad on ZILis ainult töökohal juhtidele. Bossid istuvad ikka sameti peal. Põhjavaiba muster on vähemalt formika omal muidugi ikka ajastukohaselt võimsalt kole.
Tere ja Edu!!!!

Nagu näha siis on nõukogude luksus jõudnud lõpuks ka lihtrahva hulka.

Siin üks video ZIL tehase hääbumisest ja viimase limusiini ehitusest.

http://www.aljazeera.com/programmes/witn...24920.html
Kunagi oli ka ETV-s see saade.


Edu kõigile kes tegutsevad hasardist ja ei saa aru miks nad seda teevad Smile
Kuna isand Formika naudib vajalikku puhkust, siis hoiame seni muul viisil teemat elus:

NL limusiinid

Mõned huvitavad pildid ilusatest autodest.
Väikest vahepala lugemiseks on ka poelettidele jõudnud. Lugesin täna läbi ja oli täitsa huvitav.

http://forte.delfi.ee/news/auto/kuidas-k...d=79823652
Selle video alguses on Zil-115 kohta natuke juttu. Kes keelt oskab, saab aru.
https://www.youtube.com/watch?v=cftydVdmB4U
Ksf Gazikule niipalju tema ZIL limusiini tagaosa voodiks kujundamise kohta, et see pole võimalik. Tegin pühapäeval katse - tagumine iste sõidab välja ainult 10 cm-t. Keskmise istmerea toolid on palju madalamad. Ruumi pole ka nii palju, et ei risti ega pikuti normaalselt lesida.
Ja mitte kuidagi ei taha uskuda, et seltsimehed, kes selle autoga sõitsid, oleks pidanud seal ööd veetma. Tegelikult seda keskmist istme rida sellel autol küll kasutatud ei ole. Samet näeb välja, kui uus.
[attachment=65933]
[attachment=65934]
Ja turvavöösid sellel asjal pole?
Pühapäeval sai alustatud ka vigade parandusega. Otsustasin maha kruvida parempoolsed külgklaasid, mis on kuidagi katki pekstud. Pika pusimise peale sai polster maha. Polster on kinnitatud plastist plaadile, mis tagauksel on täiesti katki.
[attachment=65935]
Samuti sai polster maha esiukselt, mis õnneks on terve. Samuti on tagumise ukse alumise välimise nurga roosteuss nahka pistnud, nii et tahab keevitust. igatahes klaase veel kätte ei saanud. Ennem sai mõistus otsa.
Ei tea, kuskil sai vale liigutus tehtud ja eelmine jutt läks üles enne lõpetamist. Igatahes tagumine klaasitõstuk ei tööta ja pole leidnud nippi, kuidas see klaas kätte saada. Esimene sõidab küll üles alla, aga tulemus sama. Eks ma kratsi kukalt edasi. Grusiinid kallasid vee ka sisse, nüüd pean tegelema selle väljalaskmisega. Seni pole ühtegi kraani leidnud.
(31-10-2017, 22:28 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]Ja turvavöösid sellel asjal pole?
Esiistmetel on kohad olemas aga taga ei ole. Ma arvan et rihmad eest on maha krutitud, sest vastused on olemas.
Ma laseks kõik ligipääsetavad lõdvikud lahti ja vee jooksma. Muidugi seda on hea öelda,kui teostada,sest ma ei kujuta isegi ette,kuidas need seal paiknevad. Samuti tasub lasta suruõhuka surve sisse,sest tihti jääb vesi pidama,veepumpa ja soojendusradiaatorisse.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15