automoto.ee foorumid

Täisversioon: Eesti Vabariik 100
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
(12-02-2018, 20:03 PM)padua Kirjutas: [ -> ]Tervitus! Buss päästetud, Au ja kiitus.Sellise vana bussiga seoses paljudel nostalgilisi mälestusi, nii ka minul.1973 aasta.Organisataioon oli "Tooma Katsebaas" asukoht Kärde küla, kus oli ka Kontor.Majandil oli buss, arvan, et Ta6, päris kindel ei ole, mäletan seda bussi, mis oli majandil ainuke, sellega veeti lapsi (mina siis 2 klassis) kooli, ka sõitsime sellega suviti majandirahvaga Tallinnasse ekskursioonidele(cruisikiirus oli vast 60 km/h) Lõbustusparki, looma-aeda.Bussijuht Eedu.Kahjuks leian praegu vaid ühe pildi, kus buss pooleldi peal. Foto tundub varasemast ajast kui 1973, buss vist alles hiljuti saadud tundub fotol suht uus. Fotol Kärde lasteaija lapsed kasvatajga pargis, taustal buss majandi kontori ees.Kas võib olla tegu TA-6 ga?  Tänan!

Pildil paistab pigem KAVZ või GZA. TA-6 rattakoopad ei olnud ümarad, see on kõige esimesena silma torkav erinevus.
(12-02-2018, 20:58 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]
(12-02-2018, 20:03 PM)padua Kirjutas: [ -> ]Tervitus! Buss päästetud, Au ja kiitus.Sellise vana bussiga seoses paljudel nostalgilisi mälestusi, nii ka minul.1973 aasta.Organisataioon oli "Tooma Katsebaas" asukoht Kärde küla, kus oli ka Kontor.Majandil oli buss, arvan, et Ta6, päris kindel ei ole, mäletan seda bussi, mis oli majandil ainuke, sellega veeti lapsi (mina siis 2 klassis) kooli, ka sõitsime sellega suviti majandirahvaga Tallinnasse ekskursioonidele(cruisikiirus oli vast 60 km/h) Lõbustusparki, looma-aeda.Bussijuht Eedu.Kahjuks leian praegu vaid ühe pildi, kus buss pooleldi peal. Foto tundub varasemast ajast kui 1973, buss vist alles hiljuti saadud tundub fotol suht uus. Fotol Kärde lasteaija lapsed kasvatajga pargis, taustal buss majandi kontori ees.Kas võib olla tegu TA-6 ga?  Tänan!

Pildil paistab pigem KAVZ või GZA. TA-6 rattakoopad ei olnud ümarad, see on kõige esimesena silma torkav erinevus.

Ei ole ka need. Aknad on tihendiga otse kere küljes ja kumerate servadega. See on hoopis RAF-976.
Selle bussiga teeks nüüd ühe nostalgiaekskursiooni Narva!
Tere!

Kas 92X105 cm. neljakandiline pruunist termatiinist õmmeldud kate sobituks kuskile selle bussi külge?

Kui sobib siis kingiksin selle juubeli puhul.

Toomas
Kusjuures hakkasin mõtlema (jah, ma tean, et see ei tule mul kuigihästi välja...) et ei tohiks vist olla ühtegi takistust selle taiesega liiklemiseks. Proov numbrid kenasti klaasitaga.
(15-02-2018, 11:16 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Tere!

Kas 92X105 cm. neljakandiline pruunist termatiinist õmmeldud kate sobituks kuskile selle bussi külge?

Kui sobib siis kingiksin selle juubeli puhul.

Toomas

Tänan pakkumise eest, aga mitmeid kordi bussi vaadates ei ole leidnud ühtegi kohta, kust selline asi puudu võiks olla. Ilmselt siis ei ole puudu.
(18-02-2018, 11:52 AM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Kusjuures hakkasin mõtlema (jah, ma tean, et see ei tule mul kuigihästi välja...) et ei tohiks vist olla ühtegi takistust selle taiesega liiklemiseks. Proov numbrid kenasti klaasitaga.

Kui taiesele panna aeglase sõiduki märk taha ja kiirust ei saavuta üle 25km/h siis teoorias on JOKK
(20-02-2018, 15:29 PM)Väravamehaanik Kirjutas: [ -> ]Tänan pakkumise eest, aga mitmeid kordi bussi vaadates ei ole leidnud ühtegi kohta, kust selline asi puudu võiks olla. Ilmselt siis ei ole puudu.
Selge,ju siis pole selle seina nael. Paistab nagu olema mingi kapotikatte moodi asi aga eks neid tehti palju variante ja kuhu see sobituks,ei mõista ka ise öelda.
T
On pakkuda 2 uut (1977 a.) 200-20 Prostori.
Peaksid vist veneaegsed bussirehvid olema .

Alrad.
(16-03-2018, 14:13 PM)alrad Kirjutas: [ -> ]On pakkuda 2 uut (1977 a.) 200-20 Prostori.
Peaksid vist veneaegsed bussirehvid olema .

Alrad.

Tere!

TA 6 on alati olnud GAZ 51 baasil ja rehvid on seega 7,50-20. Pildil olevate rehvide puhul on ilmselt tegu mingi teise taiese alla kuuluvate rehvidega.
Varajasemad Gaz 51 kasutasid  200/508 mõõdus rehve mida toodeti ka 70 ndatel veel, kuid tüüpilise "romb mustrijoonisega" . Pildil on näha rombide arv ja samas ka võrdluseks  kõrgus-laius  rehviga  220/ 508
  Pakutud rehvid võivad kuuluda põllumajandustehnikale.    Hetkel 3 rehvi 200/508 saadaval  ja 2 tuulutusavaga velgi. NB. VELJED REALISEERITUD

[attachment=68880]

[attachment=68881]


Lisaks PDF.mõõtudega http://files.stroyinf.ru/Data2/1/4294722/4294722150.pdf
Parimat  h2rra
Isegi minu vana ja väsinud silm loeb Alradi pakutud rehvide küljelt välja 7,50-20.Kust on võetud mõõt 200-20 ei oska arvata.
Pikk pikk jutt GAZ51 eluloost. 

(Poolmoderaatorid võiks päris modedele edastada teate õigesse teemasse lohistamiseks)

 Parimat  h2rra


http://parm.mybb.ru/viewtopic.php?id=244




##На грузовик устанавливались колёсные диски с ободом размера 20х7 (5,00-20), с двумя окнами, с бортовым и разрезным замочным кольцами, крепившиеся на шести шпильках. Размер шин – 7,00-20" (200-508 ). ##


##С конца 1940-х годов на ГАЗ-51 стали ставить шины размера 7,50-20" (220-508 ).##
(21-03-2018, 19:28 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]Isegi minu vana ja väsinud silm loeb Alradi pakutud rehvide küljelt välja 7,50-20.Kust on võetud mõõt 200-20 ei oska arvata.

Härra Sidorovil on õigus, rehvil kiri 7,5-20. minu näpuviga. Olevat majandis olnud all kasti Avial ja pandi ka bussile ette .(või taha) 

TA-bussid Tartust nende rehvidega välja ei ole tulnud.
Rohkem siin rehvidega vett ei soga.

Tervitades, Alrad.
Päike särab juba kõrgel ja puust bussikene ongi saanud terveks. Suur esitlemine toimub 19.mail Tallinna Bussijaamas suure muuseumiöö vanade busside tuuritamise käigus. Seal tehakse näitus "Eesti Vabariik 100" ja välja pannakse kogunisti kaks Eestis valmistatud bussi: see sinane TA 6 ja võrdluseks kõrvale TA6-1. Need bussid on ainult silmadega vaatamiseks, nendega sõita ei saa.
Kaks pilti ka sellest kohast, mis enne katki oli ja nüüd terve on.
[attachment=69338][attachment=69339]
[attachment=69547]

Kõiki huvilisi oodatakse ilmaimet kaema 19.mail õhtul, alates kella 18.00-st kaema näitust "Eesti Vabariik 100" ja umbes kella 20.00-st teiste vanaaegsete bussidega linna peale sõidumõnu maitsma. Täpsemalt loe:

https://programm.muuseumioo.ee/map/museum?id=568
Lehti: 1 2 3 4 5