automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uunikute 17. Talveralli toimub 10-11.02.2018 - Eelregistreerimine lõppeb 10.12!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Edit (07.12) - täiendatud eelregistreerunute nimekirja - eelregistreerimine on juba lõpusirgel!


Uunikute Talveralli 2018 toimub 10-11.02.2018. 
Lõpetamine ehk sihtkoht on vahelduse mõttes Lõuna-Eestis.
 
Tänase, hooaja esimese lumise päevaga, on kena hetk välja kuulutada järgmine Talveralli – järjekorras 17. Hea mäluga isikud imestavad, et välja kuulutamine toimub viimastest kordadest oluliselt varem Big Grin   Soov on kõike teha veidi parema ajavaruga, aga sellest juba edaspidi, vt ajaplaani.

Alustades siiski põhilisest, mis toimub? Ennekõike traditsiooniline ristsõna lahendamine jõuvankritel, mööda legendiga juhendatud rada. Võimalikud on kinnised lisakatsed, lisaülesanded, osalejate eksitamised, kontrollimised ja kõik muu, mis korraldajad välja mõtlevad ja ellu viivad, sõltuvalt ilmast ja muudest võimalustest. Talverallit ei sõideta silm ruudus võidu peale! Tule ja naudi Sulle kokku pandud päeva koos teiste omasugustega ja rõõmustame ühiselt osalejate 100%-lise finishisse jõudmise üle. Võimalusel nutikamate auhindamine. 

Millega osaleda? Sõiduk peab olema vana või/ja unikaalne või/ja FUN. Põhigrupp, juba sarnaselt eelmisele korrale, tekib sorteerituna vanuse alusel. Mida rohkem eakamaid jõuvankreid on osalemise soovi avaldanud, seda suurem on võimalik välja jäämise oht uuematel. Tuletan meelde, et eelmisel korral kujunes piiriks 1984. See põhigrupp moodustab plaani kohaselt ca 80% stardinimekirjast. Põhigruppi on siiski ennekõike oodatud sõidukid esmatootmisega kuni 1980.
Lisagrupp unikaalsed. Erinevad säravad Youngtimerid, Classicud ja muidu huvitavad autod erinevas vanuses. Sh kindlasti vähemalt välised rally-replicad. Unikaalsete osas must-valget reeglit ei ole (ei saagi olla), vajadusel otsustab korraldusmeeskond. Liiga uued rahvaautod seda muiudgi ei ole.
Osalev jõuvanker peaks olema väliselt ja tehniliselt korras. Sealjuures mida levinum Mark&Mudel või/ja uuem, seda karmim sõel. Vajadusel ja korraldaja soovil rakendub ühesuguse mudeli piirang, eelistades vanemaid ja kobedamaid. Kehtiv TÜV on avalikul teel sõites loomulikult kohustuslik.
Eelregistreerimise käigus (sõltumata põhjustest) on võimalus ja õigus sõidukit ning osalejate arvu vahetada või täpsustada. Peale registreerunuks osutumist jääb koraldajatel õigus autode vahetusi mitte lubada, eelkõige uuemate vastu. 

Jätkame lubatult osaleva jõuvankri vanusel põhinevat motiveerimist. Mida vanem jõuvanker, seda suurem eelis koondtulemustes. Arvestus tehnilise passi järgi (või erandina tõestatult vanem vla). Täpsem info 2018.a juhendis, mis avaldatakse hiljem.

Osalejate arv sõidukis on piiratud kuni 3-le, sõltumata sõiduki tüübist. Juht, kaardilugeja ja soovi/vajaduse korral „mehaanik“. Paraku on talvised majutusvõimalused Eestis piiratud ning see on põhjus piiranguks.
Kuna „mehaanik“ osaleb ristsõna lahendamises, siis oma punktieelis on jällegi ilma „mehaanikuta“ osalejatel.
Erandid – osaleda soovivad naiskonnad – ehk juba traditsiooniks saanud klassis Naised - on lubatud kuni 5 naist jõuvankris. Naiskond koosneb 100% naistest, eranditeta. Rohkem isikuid on lubatud peredele, kes soovivad oma alaealisi lapsi kaasata.
Ülejäänud osalejad võivad arvestada registreemisel mittemärgitud isikute olemasolul piisavalt mittemotiveerivate miinuspunktidega, mis kindlasti välistavad kõrge koha.  Samuti ei ole siis arvestatud näiteks ööbimiskohtadega.

Osalustasu osas on võimalik püsida 49€ inimese kohta. Sisaldades endiselt Fun päeva, koos lõuna- ja õhtusöögiga ning õhtust meeleolukat koosviibimist. 
Ööbimine on tavapäraselt eraldi teema, vabatahtlik, vastavalt soovile. Kulu koos hommikusöögiga samuti samas suurusjärgus, nagu viimastel aastatel – täpsem info siiski veidi hiljem. Proovime eelmise aasta vigasid (ja mõningast pahameelt) vältida ning nn loteriimajutust ei tee. Kindlasti on eelis broneeringu järjekorras kiirematel reageerijatel ehk ajaplaanis paremini püsijatel.

Ajaplaan:
Eelregistreerimine avatud: 26.10.17
Eelregistreerimise lõpp: 10.12.2017 (see on siis 2 kuud enne Starti)
Osalejate esmase nimekirja kinnitus: kuni 5 päeva peale eelregistreerimise lõppu. Korraldajatel on õigus vajadusel ja võimalusel nimekirja täiendada ka hiljem.
Osalustasuga oma osalemise kinnitamine: määratakse osalejate nimekirja kinnitusel, kuid mitte hiljem kui 1 kuu enne Starti. Eesmärk on vältida viimase hetke muutusi nii osalejate, kui korraldajate poolt. Ühise Rahu huvides peaks olema 1 kuu enne Starti osalejatel ja korraldajatel kindlus osalejate suhtes.
Stardikoha väljakuulutamine: ca 2 nädalat enne Starti.
Start: 10.02.2018 , asukoht teadmata.
Finish: 10.02.2018 , Lõuna-Eesti.

Tänan tähelepanu eest ning loodetavasti kohtume Stardis!


Palume (teiste eeskujul) kirja panna:
- Sõiduki mark & mudel ja väljalaskeaasta
- registreerija nimi
- osalejate arv/ööbija arv
- nr soov, kui selline on (arvestatakse võimalusel ja eelnevate kordade nr kasutajatel on eelisõigus)
+ vägagi soovitatav on sõiduki pilt.

Edit:

Esimene osaleja on ka juba nö stardis kirjas ehk nagu lubatud ja üle antud 2017 üldarvestuse parima auhind ette nägi, kõik "olemas":
Saab 99 : 1977 ; Margus Kivi - 2 ; 2 - OK

+ Tänase (7.12) seisuga on eelregistreerunuid 123 ehk hetke koondnimekiri, sorteerituna avaldatud vla järgi:

Jaguar Mark IV : 1949 ; Hendrik Tasa
Gaz 20 Pobeda : 1954 ; Hindrek Raudväli
Gaz 69 : 1956 ; Mart Laanelepp
Dodge Power Wagon : 1957 ; Margus Õunpuu
Chevrolet Apache : 1959 ; Ivar Raidmäe
Gaz 52-01 : 1963 ; Mait Mass
Volvo Amazon : 1965 ; Keijo Kumpas
Opel  Rekord : 1965 ; Raul Kolk
Gaz 21 : 1966 ; Elvis Uusmaa
VW 1300 : 1966 ; Indrek Orav
Isuzu Bellet : 1966 ; Martti Suur
Moskvich 426 : 1967 ; Maksim Buzin
Saurer 2DM : 1967 ; Andre Luman
VW põrnikas : 1967 ; Toots Norman
Volvo Amazon : 1968 ; Rain Plaado
Volvo Laplander : 1968 ; Stern Ilves
Gaz 21 : 1969 ; Toomas Sepp
BMW 2000 : 1970 ; Kristo Kauder
Volvo Amazon : 1970 ; Kary Pill
VW T2 : 1970 ; Vaido Mähar
KMZ  : 1970 ; Argo Ellisson
Vaz 2101 : 1971 ; Uku Heldna
Vaz 2101 : 1971 ; Robert Peterson
Saab 96 : 1972 ; Margus Trempi
Vaz 2101 : 1972 ; Tarmo Kollist
Uaz 31512-01 : 1972 ; Raul Vahisalu
Ford Escort mk1 : 1972 ; Reigo Post
Volvo 142 : 1973 ; Maryon Väinola
BMW 1602 : 1973 ; Ruut Rätsep
Vaz 2101 : 1973 ; Martin Saar
Ford Granada Consul : 1973 ; Joosep Annast
VW K70 : 1973 ; Margus Kristjuhan
Ford Taunus : 1973 ; Lauri Lillepea
Volvo 142 : 1974 ; Taavi Virak
Volvo 242 : 1975 ; Herkki Reismann
Vaz 2103 : 1975 ; Ervin Karu
Vaz 21011 : 1975 ; Karl Jalakas
Volvo C303 : 1975 ; Oliver Meus
MercedesBenz 250 : 1976 ; Janne Kalmus
Moskvich 412 : 1976 ; Margus Järvalt
Vaz 21011 : 1976 ; Madis Kümmel
VW Polo : 1976 ; Erika Kuusk
IMZ Ural M67  : 1976 ; Tarmo Kund
Moskvich 2140 : 1977 ; Hannes Vask
Datsun 220C : 1977 ; Tõnis Ross
IZ Jupiter 3k : 1977 ; Evar Sõmer
Fiat 127 : 1978 ; Riho Mägist
Volvo 245 : 1978 ; Allan Maripuu
Jawa 634 : 1978 ; Henri Sõmer
Moskvich 2140 : 1978 ; Allan Kuusik
Vaz 21011 : 1978 ; Sander Tomingas
Volvo 245DL : 1978 ; Allan Liima
VW Golf 1 : 1978 ; Mayc Rondik
Ford Ranger : 1978 ; Marti Mets
Gaz 52 : 1979 ; Andres kortel
Moskvich 412 : 1979 ; Tarmo Vill
BMW 633 : 1979 ; Priit Vokksepp
Vaz 2101 : 1979 ; Kaimar Sildam
Volvo 244DL : 1979 ; Rando Ainlo
Toyota BJ40 : 1979 ; Tarmo Rämson
Volvo 242 : 1980 ; Mikk Teng
Vaz 2106 : 1980 ; Martin Taal
Vaz 2106 : 1980 ; Madis Laupa
Alfa Romeo 116 Giuletta : 1980 ; Rasmus Parv
Cadillac DeVille : 1980 ; Margus Guitar
Gaz 24 : 1981 ; Liina Jutt
Gaz 24 : 1981 ; Rait Niit
Saab 99 : 1981 ; Maret Kivi
Mazda 323 : 1981 ; Evelin Dureiko
Jawa 634 : 1981 ; Martin Makarevits
Opel  Kadett GTE : 1981 ; Toomas Hunt
Vaz 2105 : 1982 ; Viljar Kiivet
Vaz 21033 : 1982 ; Oskar Neeme
MercedesBenz 230E : 1982 ; Siim Sipsaka
Chevrolet El Camino : 1982 ; Tõnu Narro
Datsun Homer PF21 : 1982 ; Indrek Teppor
Vaz 2106 : 1983 ; Jaan Kaljurand
MercedesBenz W126 : 1983 ; Kauri Rannajärv
Wartburg  : 1983 ; Raimo Hyttinen
Gaz 24 : 1984 ; Hannes Vallner
Saab 90 : 1984 ; Arvo Aljaste
Volvo 240 : 1984 ; Silver Tamman
Mazda 929 : 1984 ; Terttu Tammaru
Opel  Rekord : 1984 ; Henri Vilbiks
Nissan Silvia : 1984 ; Arvo orav
Ural 8 : 1985 ; Aivars Alt
Gaz 24 : 1985 ; Keiu Ruus
Peugeot 505 : 1985 ; Karl-Richard Penu
BMW 524 : 1985 ; Peeter Paaver
RAF 2203 : 1985 ; Rait Mändla
Renault 11 GTD : 1985 ; Jürgen Eessaar
Vaz 2107 VFTS : 1985 ; Ilmar Sünd
Moskvich 412 IE : 1985 ; Andres Kukk
MercedesBenz 500 SE : 1985 ; Kalle Klooster
Toyota LandCruiser HJ60 : 1985 ; Ingvar Salmistu
Opel  Monza : 1985 ; Dworkin ja Simson
Vaz 21013 v 21023 : 1986 ; Raido Piberman
Vaz 2121(Niva) : 1986 ; Siim Lillemägi
Uaz 452V : 1986 ; Jüri Kukk
Nissan Micra : 1986 ; Valter Õunapuu
Opel  Senator A : 1986 ; Marko Paas
Honda XL600R : 1986 ; Kalle Kindel
Vaz 2106 : 1987 ; Andres Kuldsaar
Zaz 968M : 1987 ; Mait Koop
Nissan Silvia : 1987 ; Urmas Halling
Porsche 944 : 1988 ; Joonas Künstler
Toyota 4Runner : 1988 ; Danel Vessmann
Landrover Range Rover : 1988 ; Elar Jürisson
Uaz 3962-01 Kiirabi : 1989 ; Raivet Aru
Mercury Grand Marquis : 1989 ; Ülari Ruut
Toyota MR2 : 1989 ; Jüri Hinsberg
IZ PL-5 korv : 1989 ; Ilmar Kuusk
MercedesBenz 230GE W463 : 1990 ; Urvo Männama
BMW 316 E30 : 1990 ; Hardi Kaljurand
MercedesBenz 208D : 1991 ; Ilmar Tamm
Vaz 2105 : 1992 ; Ken Tikerpäe
Vaz 2107 : 1996 ; Andri Kaert
Daewoo Tico : 1997 ; Tai
Gaz 66 : ? ; Hardi Arus
BMW 316 : ? ; Janek Käärd
?  : ? ; Andres Tõniste
?  : ? ; Heiki Riim
?  : ? ; Gerli Ramler


Kellel on veel pooliku infoga eelregistreering, siis palun kindlasti endast veel märku anda!

Eelregistreerimine lõppeb 10.12.2017 !
Lõunaosariigi usaraud

Auto 1
1. Cadillac DeVille 1980
2. Margus Guitar
3. sõidab 3/ööbib 3
4. number 100
[attachment=65834]

Auto 2
1. Ford Ranger 1978
2. Marti Mets
3. sõidab 3/ööbib 3
4. number 53
[attachment=65812]

Auto 3
1. Chevy Apache 1959
2. Ivar Raidmäe
3. sõidab 2/ ööbib 2
4. number 38
[attachment=65813]
1. Datsun Nissan Homer PF21 aastakäiguga 1982 (tootmise algus 1976)
2. Indrek Teppor
3. Nummer 150, nagu alati
4. Ööbib ka 2 isendit

[Pilt: 1]
1. Isuzu Bellett 1966
2. Martti Suur
3. 2 sõidab, 2 ööbib
4. Nr 16 on alati olnud.
[Pilt: 21191973_10155719147988464_8907688664252...e=5A6662ED]
1. Fiat 127A 1980
2. Andres Tõniste
3. see number mis üle jääb on okei
4. kaks ööbijat
1. Mb w126 83a kui see eisobi siis on valikus ka Vaz 2102 80a eks korraldaja otsustab Wink
2. Kauri Rannajärv
3. Nr 109
4. 3 sõidavad ja ööbivad
Under Control "Pereauto"

1. Gaz 52 1979
2. Andres Kortel
3. sõidab 3/ööbib 3
4. number 52



pilt
1. Porsche 944s 1988
2. Joonas Künstler
3. sõidab 2/ööbib 2
4. number 944
1. VW 1300 1966
2. Indrek Orav
3. Osalejaid 2/ööbijaid 2
4. number 66

[Pilt: 1941320_836412676385277_232376839_o.jpg?...e=5A6E4689]
Rootslaste tehtud sõiduvõidu autot mis ühtegi sõitu võitnud ei ole, saab imetleda ka sel aastal stardis ja loodetavasti ka finishis :Big Grin

1. Volvo 244DL 1979
2. Rando Ainlo 52 93 905
3. Osaleb 3, ööbib 3
4. number 110 palun

[Pilt: large_29443655_wY0H.jpg]
GAZ 52-01 1963
Mait Mass
3 mitte ööbijat
Nr. 26 nagu alati.
Saurer 2DM, 1967. a.
Andre Luman
3 osalejat, ööbivad
Nr. 72
1.Opel Kadett GTE 1981
2.Toomas Hunt
3.3 osalejat ööbivad
4.Nr 8
1. Ford Granada Consul 1973
2. Joosep Annast
3. 2 rallitajat, ööbimine oleneb lõpppunktist.
4. 67 ikka
1. Escort mk1 "72 
2. Reigo Post
3. 2-3 ööbivat turisti
4. 72
1. Toyota 4 Runner 1988, 3 ust
2. Danel Vessmann
3. 3 osalejat ööbivad
4. Nr 44, kleebised autol.


[attachment=65826]
1. Mazda 929 '84/'85
2. Terttu Tammaru
3. 2/2
4. 929, nagu ka eelmisel aastal

[Pilt: large_29724907_fIPV.jpg]
1. Opel Rekord '65
2. Raul Kolk
3. 2/2
4. 5, nagu ka eelmisel aastal

[Pilt: qJG0AiiWsdSrpx-_MPQLCT1UBhoLiaDeQGE2ZUbM...99-h974-no]
1. VAZ 2101 1971
2. Uku Heldna
3. Osalejaid 2/ööbijaid 2
4. number 65

[attachment=65830]
Toyota MR2 mk1 1989 
Jüri Hinsberg
2 ja ka 2 ööbijat
Nr. 51 juhul kui number 2 vaba vahetaks selle vastu ringi.

Paluks ka korraldajate tagasisidet sõiduki sobivuse kohta. Juuli kuu seisuga on Eestis registreeritud esimese põlvkonna (1984-1989) Toyota MR2-si 15tk, millest 6 on peatatud registrikandega ja 5 omavad kehtivat tehmoülevaatust (ntx võrdluseks Eestis registreeritud lääne tehnikast Mercedes 170V (1935-1942) 19tk ja vene tehnikast Gaz 12 (1950-1960) 34tk ja kui võtta Gaz 21-d, mis on registreeritud aastal 1958 on neid 42 tk.), seega usun, et Talveralli kontekstis peaks olema piisavalt haruldane.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8