Eelmise postituse teisel pildil on valed ka lõdvikuklambrid.
Jah, klambrid on väga valed.
Vaatasin veel pilte ja nagu nimme ei leia MMi rohelisest mootorist ühtegi head pilti. Silma jäi üks Gaz 64 mootori pilt mis on ka ilmselgelt mitte-hõbedast värvi. Kui ma õigesti aru sain siis tehti Gaz 64 25.märts 1941 kuni 1942 suveni.
Mina 64 ega 67 suurt midagi ei tea. Pildi alt lugesin et 64. Mootor tundub küll täitsa M mootor. Väljaarvatud siis veepump, tuulutus klapikambrikaanel ja sisselaske kollektor. Jagaja isegi on MM/M1 oma...
Kas keegi viitsib ära tõlkida mida see "C" seal plokikaanel tähendab?
Joonis on pärit Gaz MK ja M mootori 1954a. jooniste albumist
.005 kolvimõõdust oli ka natuke aega tagasi siin juttu. Äkki siin joonisel on midagi räägitud kolvimõõtudest?
(24-02-2018, 20:21 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Kas keegi viitsib ära tõlkida mida see "C" seal plokikaanel tähendab?
.005 kolvimõõdust oli ka natuke aega tagasi siin juttu. Äkki siin joonisel on midagi räägitud kolvimõõtudest?
Plokikaanel on viidatud selle märgi valu mõõdud.
Varuosakataloogis on kolvi(rõngaste) mõõtude gradatsioon toodud.
Tänud!
Võrdluseks 1952 aasta MMi jooniste albumist...
Käisin eile mandril (Viljandi-Valga) ja nägin teeäärses hoovis sarnast veokat nagu teemas. Asus ehk Rannu küla kandis kui ma ei eksi. Tundus nagu taastatud olevat ja seisis lageda taeva all hoovis. Olete teadlikut tollest masinast? Vöibolla oli miski muu auto ka kui Gaz
(24-02-2018, 23:15 PM)marauder Kirjutas: [ -> ]Käisin eile mandril (Viljandi-Valga) ja nägin teeäärses hoovis sarnast veokat nagu teemas. Asus ehk Rannu küla kandis kui ma ei eksi. Tundus nagu taastatud olevat ja seisis lageda taeva all hoovis. Olete teadlikut tollest masinast? Vöibolla oli miski muu auto ka kui Gaz
Ei ole juhtund küll nägema. Ega ma tegelt üldse väga ei tunne teisi AA/MMi omanikke peale nelja. Kindlasti on neid mitu korda rohkem.
(25-02-2018, 01:16 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Mõtisklusi võtmest
Allikas
Tänud! Paremaid mõtisklusi ei oskagi tahta
xxxxx kandis olev Gaz peaks arvatavasti olema,aastaid Ülenurmes asunud,Gaz MM.Too auto pidavat nüüd seal Puhja kandis asuma.
Puhja kandis mina ei käinud. Oli seal xxxxxxx vahelisel teel minu meelest. xxxx poolt tulles paremat kätt.
Kui teema algataja soovib teada, kus see masin on, siis küsib ta seda privaatselt, kas või minult. Avalikult selle kohta palun mitte andmeid jagada.
A.
Valmis! - tahaks umbes 2 aasta pärast hüüda
Ostsin teleka kõrvale väikse meelespea. Tuli koos brozüüriga...
Vahepeal jäin jah päris haigeks. Tänud Formikale heade soovide eest! Nüüd juba terve aga ema vannituba vajas hädasti kap.remonti. See röövib järjekordse nädalavahetuse ära.
Vahepeal sai kaartidelt uuritud kevadeks otsimiskohti. Ja ühe ameeriklasega räägitud. Saatsin talle pika nimekirja asjadest mis mul veel puudu on ja lubas hinnapakkumise teha. Eks näis...
Oli kunagi üks lõbus lauluke, vist Andres Otsa esituses, tõsi küll gaz aa kangelaseks seal. Parim, mis kiire otsing andis, on see:
http://dea.digar.ee/cgi-bin/dea?a=d&d=sa...708.2.13.1
Tehnilist infot siin paraku ei ole, lihtsalt emotsiooni ajel kirja pandud vahepala.
(16-02-2018, 02:39 AM)nemps Kirjutas: [ -> ]Kas ma saan õieti aru et kuigi plokid olid samad eri masinatel oli mootori numeratsioon erinev ? Küsin sest kunagi kaevatud T20 Komsomoletsi mootor oli suht väikese numbriga :
Lihtsalt mõte...
Vaatasin seda mootorikoodi uuesti ja mõtlesin selle BB peale mootori seerianumbri järel. Ei tea kas on välistatud et võidi importida Ford Model BB mootoreid.
Hr. Sidorovi pool ükspäev uurisime AA plokke ja nii palju kui neid nägin oli kõigi AA seerianumbri juurde löödud.
Pliiatsi närimise vahele üks pilt ka.