automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel Omega 2.5TDI susin mootori ruumis!?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Sai tehtud küünalde vahetus (kahjuks ainult 5 kuues murdus ära). Eile peale remonti käivitus külmalt kehvasti. Pidasin seda muuks põhjuseks kunas osa pihusti torusid oli maas ja sealt pääses õhku kindlasti sisse. Tegin õhtul u. 30 km sõidu ja siis töötas hästi. Läks soojalt käima ja kõik korras. Täna hommikul otsustasin proovida külmalt käivitumist (külma -8,8 C) ja käima ta ei läinud. Starter käiab nagu segane, aga ei käivitu kuidagi. Mõtlesin, et vaatan üle küünalde relee. Peale relee lahtivõtmist (et näha visuaalselt) relee töötas ja niikaua kui põles küünalde tuli, oli kuulda etteande pumba tööd ja kostus imelik susin, nagu imeks kusagilt vaakumit sisse. Kuigi vaakumi voolikud said kõik oma kohale tagasi. Kui küünalde tuli kustus jäi kõik vaikseks.
Sai küll pikk jutt, loodan et saate aru.
On kellegi oomega ka analoogseid anomaaliaid ilmutanud?
Jokker
Visuaalselt võib küll relee lülituda, aga tegelikult relee kontaktid kokku ei puutu ja voolu edasi ei anta. Osta endale poest tester - 10€ saad kõige odavama ja sellega saad kontrollida kas küünaldele ikka vool tuleb kah...
Susin- kütus solises tagasivoolust paaki pumba töötamise ajal. Murphy järgi see küünal läbi, mida vahetada ei saanud... (kui järjestikku)
(17-01-2018, 19:49 PM)nustu826 Kirjutas: [ -> ]Visuaalselt võib küll relee lülituda, aga tegelikult relee kontaktid kokku ei puutu ja voolu edasi ei anta. Osta endale poest tester - 10€ saad kõige odavama ja sellega saad kontrollida kas küünaldele ikka vool tuleb kah...
Tänan soovituse eest. Kahjuks või õnneks juba oman isegi kahte testrit firmade FLUKE ja METROMAN toodangut. Testriga mõõtes oli pinge releelt küünaldele minevate kontaktide peal 10,8 V
(17-01-2018, 21:04 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Susin- kütus solises tagasivoolust paaki pumba töötamise ajal. Murphy järgi see küünal läbi, mida vahetada ei saanud... (kui järjestikku)
Seda mulle juba Omega foorumis öeldi jah, et kui süüde sees, pump töötab siis tagasivooluklapp teebki seda spetsiifilist häält ja seda umbes 10 sek. siis jääb vait ja käivitub pump uuesti kui mootor käivitus. Pole kunagi ennem olnud vajadust kuulata neid hääli kapoti all kui mootor ei tööta. See küünal läbi jah ja pealegi murdus veel pooleks kah. Sellega tegelen suvel kui soe on. Eks tuleb välja puurida. Küündlad pole järjestikku - kõik 6 paralleelselt.
Kui sel bemmimootoril kuuest küünlast 5 töötavad, on küll ja küll.
Mõni auto lausa tehasest selline - näiteks Land Roveri TD5 mootoril (viie pütane) oli sünnist saadik 4 küünalt. (ehk siis 1 silinder ilma)

Briti insener nimega Benny Hill tegi mootori tehases valmis, aga kui see mootor oli Discovery II-le vahele tõstetud, siis selgus, et 5ndat küünalt vahetada ei saa, kuna see on nii s..ta koha peal.
Siis jäetigi üks auk peasse (või kollesse) puurimata. Nad ei saanud ju Briti Armeed jne VIP ostjaid k..ppida sellega, et küünlavahetuseks oleks tulnud kere maha tõsta.
(nagu ntx VW Touaregi termostaadiga on. Aga see auto pole üheski armees kasutusel kah)

Kogu ürituse nimi oli Project Storm. Ehe inglise huumor.

.