Jäid silma ühed ülemised klaasid. Ehk on abiks.
LINK
Külje plekid oleks pidanud ikka autentselt lainesse ajama
(03-11-2018, 00:30 AM)Kelm Kirjutas: [ -> ]Värvitud ja saunas ka käidud.
...
Kenam kui otse tehasest tulnud.
Palju krundi-värvikulu oli? 10+10?
12p.
Mida musta numbri onud nii sileda välimuse peale ütlevad? Mingeid "liiga hästi" tegemisi nimetatakse ülerestaureerimiseks, kas sellist peeglit meenutavat külge ka?
(03-11-2018, 11:01 AM)hulgus Kirjutas: [ -> ]...
Kenam kui otse tehasest tulnud.
Palju krundi-värvikulu oli? 10+10?
12p.
Krunti umbes niipalju läkski, aga värvi tiba rohkem. Kümme kilo kollast, kolm kilo pruuni ja musta ka raami ja rattakoobaste jaoks kolme kilo ringi.
(03-11-2018, 12:31 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Mida musta numbri onud nii sileda välimuse peale ütlevad? Mingeid "liiga hästi" tegemisi nimetatakse ülerestaureerimiseks, kas sellist peeglit meenutavat külge ka?
Ole mureta, musta numbri onud seda bussi ei näe.
(03-11-2018, 14:50 PM)Kelm Kirjutas: [ -> ] (03-11-2018, 12:31 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Mida musta numbri onud nii sileda välimuse peale ütlevad? Mingeid "liiga hästi" tegemisi nimetatakse ülerestaureerimiseks, kas sellist peeglit meenutavat külge ka?
Ole mureta, musta numbri onud seda bussi ei näe.
Eks sõidad paar kolm aastat küljed originaallainesse ja siis taotled musta numbri.
On ilus... Nagu pühade muna
Uusi rattaid ei tahtnud/ei jõudnud alla kruvida? Täpp I-l nagu oleks puudu.
(02-02-2020, 17:07 PM)ZIL 131 Kirjutas: [ -> ]Uusi rattaid ei tahtnud/ei jõudnud alla kruvida? Täpp I-l nagu oleks puudu.
Kuna klient tahtis pidurid üle kontrollida, siis ei näinud sellel erilist mõtet.
ills töö,midagi pole öelda.Vist 3-mandat bussi jutti teha ei viitsiks