automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimus targematele??
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Gaz 14 sisselaske kaanel/ämblikul on kahe karpa vahel ühendus kanal (pildil ühe metall ja kummi põlvega), kas sellel ühendus kanalil on mingi mõte mootori töös (kui inseneerid on sedasi teinu siis vast on)?? Kui see kanal kinni panna mis siis juhtuda võib mootori töös??

http://album.ee/node/29770701/50365657

Eino.
(28-01-2018, 11:56 AM)einota Kirjutas: [ -> ]Gaz 14 sisselaske kaanel/ämblikul on kahe karpa vahel ühendus kanal (pildil ühe metall ja kummi põlvega), kas sellel ühendus kanalil on mingi mõte mootori töös (kui inseneerid on sedasi teinu siis vast on)?? Kui see kanal kinni panna mis siis juhtuda võib mootori töös??

http://album.ee/node/29770701/50365657

Eino.

Ma ju ei tea vastust, aga kuna küsimus oli tarkadele, siis tahaks ikkagi targutada.  Toungue

Ma arvan et see ühendus ühtlustab tühikäiku. Suurtel pööretel vajab mootor palju kütust/õhku ja siis on segude erinevus vähe tunda. Väikestel pööretel läheb aga reguleering väga täpseks ja karpade erinevused tulevad rohkem esile. Selle lisasoolika kaudu aga saab seda ühtlustada.
Karpade reguleerimisel paneks ma selle toru kinni, nii on erinevused tunda ja saab ühtlasemaks reguleerida.
(28-01-2018, 13:00 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(28-01-2018, 11:56 AM)einota Kirjutas: [ -> ]Gaz 14 sisselaske kaanel/ämblikul on kahe karpa vahel ühendus kanal (pildil ühe metall ja kummi põlvega), kas sellel ühendus kanalil on mingi mõte mootori töös (kui inseneerid on sedasi teinu siis vast on)?? Kui see kanal kinni panna mis siis juhtuda võib mootori töös??

http://album.ee/node/29770701/50365657

Eino.

Ma ju ei tea vastust, aga kuna küsimus oli tarkadele, siis tahaks ikkagi targutada.  Toungue

Ma arvan et see ühendus ühtlustab tühikäiku. Suurtel pööretel vajab mootor palju kütust/õhku ja siis on segude erinevus vähe tunda. Väikestel pööretel läheb aga reguleering väga täpseks ja karpade erinevused tulevad rohkem esile. Selle lisasoolika kaudu aga saab seda ühtlustada.
Karpade reguleerimisel paneks ma selle toru kinni, nii on erinevused tunda ja saab ühtlasemaks reguleerida.

Esimese visioonina targutaks kogemustest. Sellistest "põlvedest" ja kummivoolikutest jooksis tavaliselt jahutusvedelik läbi ja see ehk karbusside jäätumise vastu talvistes tingimustes.   Diagnostikaks kutsub Eino omale mõne suitsetaja külla ja ühendab vooliku lahti. Avanenud avaustest käsib aga puhuda kopsudest väljuvat suitsuvinet, samas ise tähelepanelikult jälgides, millistest avaustest suitsujuga väljub. (suitsu kõrvale võib ka õlut pakkuda... läheb libedamalt.  
Ps. Targutamisele lisaks juhiks tähelepanu veel metall põlve kumerusel asuvat väljavõtte kõrgendust, kust saaks õhutada ämliku alust jahutussüsteemi.
Parimat  h2rra
"Esimese visioonina targutaks kogemustest. Sellistest "põlvedest" ja kummivoolikutest jooksis tavaliselt jahutusvedelik läbi ja see ehk karbusside jäätumise vastu talvistes tingimustes."

Pole veel naljasoont kaotanud ning arvan et see rohkem huumor Big Grin Big Grin . Antud vooliku ja põlvede kaudu pole kunagi jahutusvedelik jooksnud Big Grin    Pigem vast jah kahe karbussi ühtlustamiseks.

Küsimise mõte oli see et kui need avad kinni panna siis mis juhtub?? Kuna sisselaskes igasugused avad, servad, ääred tekitavad takistuse küttesegu voolavusele, mõtlesingi et kui täita need avad niipalju et võimalik oleks seestpoolt töödelda ning pinnad ühtlaseks ajada. Pildil on näha kui teravad servad ja tühimik on karbussi ava all.

http://album.ee/node/29772649/50365657

Eino
ilmselt on sealt võetud piduri vaakum