automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olles omal ajal d4d Avensise universaaliga läbi tule ja vee sõitnud, julgeksin igal juhul soovitada. 


Juba meie kätte jõudes oli auto üsna peetud olemisega, kuid 100k sisuliselt minimaalse hooldusega väga rasketes tingimustes (noored raske jalaga juhid, rasked koormad, palju sõitmist otse põllul jne) ei mõjutanud selle auto omadusi küll kuigivõrd. Hea oli sõita, diisli kohta üsna vaikne, hämmastavalt hea juhitavusega jne. Ainsa ette tulnud probleemina meenub jungade poolt laiali lastud sidur.
Kahjuks too konkreetne auto lõpetati ühe noore juhi poolt vastu puud.

Kui lausa kriiskavalt iseloomutu disain ei häiri, siis Avensis on üsna hea valik minu meelest. Peab ainult vaatama, et kere väga roostes pole ja käigukast vaikselt töötaks.
2007a ravil kuidas käib laest küljest ära eesmine salongivalgusti?asub klaasi juures keskel.
(20-10-2018, 14:12 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Olles omal ajal d4d Avensise universaaliga läbi tule ja vee sõitnud, julgeksin igal juhul soovitada. 


Juba meie kätte jõudes oli auto üsna peetud olemisega, kuid 100k sisuliselt minimaalse hooldusega väga rasketes tingimustes (noored raske jalaga juhid, rasked koormad, palju sõitmist otse põllul jne) ei mõjutanud selle auto omadusi küll kuigivõrd. Hea oli sõita, diisli kohta üsna vaikne, hämmastavalt hea juhitavusega jne. Ainsa ette tulnud probleemina meenub jungade poolt laiali lastud sidur.
Kahjuks too konkreetne auto lõpetati ühe noore juhi poolt vastu puud.

Kui lausa kriiskavalt iseloomutu disain ei häiri, siis Avensis on üsna hea valik minu meelest. Peab ainult vaatama, et kere väga roostes pole ja käigukast vaikselt töötaks.
 Passat nüüd küll juhitavuselt Avensisele alla ei jää ning minumeelest on lege 1,9 Tdi samuti parem kui D4D. Kahemassilise hoorattaga sidur tundub ka nõrk olevat aga selle saab ühe massilise vastu vahetada vajadusel.
 Veermik ja eriti salongi elektroonika on kindlasti Avensisel töökindlam. 
 Korralik Avensis on loomulikult parem valik kui mingi käestlastud passati loks.
Töötab keegi foorumlane vanametalli kokkuostus või omab head tutvust? Võib erasõnumiga märku anda. Harjumaa.
Novot, umbes sellist juttu ma Avensise kohta ootasingi. (Endal Toyotat pole olnud, kuid Honda ja Mitsuga igati positiivsed kogemused.) Üks kobe Avensis läks ära, sest ostja lihtsalt kartis japsi Sad Smile  Nüüd on sõelale jäänud üks Passat ja A6. Tollel Audil on automaatkast asendatud manuaaliga. Siit küsimus: kas selle vahetuse peaks ka registris vormistama või ei koti see kedagi? Kas sellise vahetuse puhul võivad ilmneda mingid probleemid? Pealegi on too auto väikse kõksu teinud (väidetavalt stange vahetus). Kui suure paugu peale turvapadjad reageerivad? Ma tõesti ei tea, pole kogemusi.  

Ja kas poleks mõistlikum osta väiksem ja odavam auto ning jätta raha remondiks, mitte tingimata ülemist hinnapiiri rünnata?
(13-10-2018, 21:32 PM)marco Kirjutas: [ -> ]Tere! Autoks on Golf MK1 ja tahaks korda teha pakiruumi katet. Tehtud on see papist ja poest samasugust enam ei saa. On asendustooted. Mõtlesin, et prooviks vana korrastada. Ise oma aruga mõtlesin, et prooviks PVA liimi lahustiga vedelamaks teha ja immutada katkised kohad märjaks. Edasi kile peale ja pressi alla kuivama. Hiljem lihtsalt ära värvida. On kellegil kogemusi või mõni parem idee?

Mõned pildid paremaks ülevaateks!!!
Ette tänades!
Terv. Marco

[Pilt: 25331197ae7ad6_m.jpg]

[Pilt: 253311999d650b_m.jpg]

[Pilt: 25331201378cd8_m.jpg]

[Pilt: 25331203750d74_m.jpg]

Tere taas!

Nüüd olen mõnda aega oma pagasi kattega mässanud ja tulemusega ise rahul. Kuna varem pole PVA liimiga tegelenud, siis oli see ka minu jaoks uus kogemus. Liim tuli ikkagi veidi vedelamaks teha, et ta paremini sinna papi sisse imenduks. Edasi ikkagi kile ümber ja surve alla. 
Ma tänan kõiki, kes võtsid vaevaks kaasa mõelda ja nõu anda! Tulemusest ka mõned fotod!

[Pilt: 253356006b583b_m.jpg]

[Pilt: 253356024027be_m.jpg]

[Pilt: 25335604e0979c_m.jpg]
(21-10-2018, 09:00 AM)oltsberg Kirjutas: [ -> ]...
Üks kobe Avensis läks ära, sest ostja lihtsalt kartis japsi  
...

Ja kas poleks mõistlikum osta väiksem ja odavam auto ning jätta raha remondiks, mitte tingimata ülemist hinnapiiri rünnata?

Kardetakse, sest inimesed on kunagi kuulnud kellestki, kelle esirattalaager maksis viis tuhat krooni. Ning nii 300 kkm pealt kipuvad isegi japsidel laagrid ikalduma.

Muus osas: kui ergonoomika puudumine ei häiri ja öökole salong pole probleem, siis tehniliselt on väga usaldusväärsed asjad. Kuniks keret... Nojah, sajandivahetuse japside diagnostika kipub olema keerukas, kuna "hiinakas" neid ei loe ja originaalsoft läks koos esindusega üle kaalu.

Selles hinnaklassis tähendab lisakulusid mittevajav auto lotovõitu. Sõltuvalt inimese edukusest õnnemängudes tuleb ka plaane teha. Mina olen soovitanud jätta 350 € remondifondi. MIda võib vähendada vaid väga heade rehvide olemasolul saja  € jagu.
(20-10-2018, 14:12 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Olles omal ajal d4d Avensise universaaliga läbi tule ja vee sõitnud, julgeksin igal juhul soovitada. ...
Samuti soovitan ... töö juures oli järjest 2 VW Golfi, no oli ikka nendega probleeme, üks kulukam kui teine, siis tuli Avensis, ei mingit muret. Naiste käes lasti 2,5 välpa hooldust üle, siis korra oli mu käes ja avastasin, et õli enam pole (madalatel pööretel lõi tule põlema), vardal polnud isegi õlitolmu. Kallasin kanistri õli sisse, 2 päeva pärast tegin õlivahetuse, välja tuli tökat, uus õli sisse ja sõitis jälle edasi. Mõtlesin isegi endale osta, kuna poole aasta pärast läks müüki.
Sõbra 2004a Avensis 2,0 d4d oli küll üks igavene ikaldus. Saksast tulnuna ja sisuliselt kohe hakkas jama pihustitega. Asi ei käinud absoluutselt ja tahmas jne. Lõppudelõpuks sai 1300 euro eest neli uut pihustit+ remonditöö.
(21-10-2018, 21:24 PM)t4rio Kirjutas: [ -> ]Sõbra 2004a Avensis 2,0 d4d oli küll üks igavene ikaldus. Saksast tulnuna ja sisuliselt kohe hakkas jama pihustitega. Asi ei käinud absoluutselt ja tahmas jne. Lõppudelõpuks sai 1300 euro eest neli uut pihustit+ remonditöö.
Mina sain pumppihustitega 1.9 diisel-passatiga oma õppetunni kätte. Üks pihusti hakkas läbi laskma ning vahetusse/remonti minnes diislispetside juurde oli esimene küsimus, et mis kütust masinale tangid? Sel ajal sõitsin vanast harjumusest vene diisliga kuna nii oli "odavam" ja eelmine KSP-ga vanem diisel VW olin koguaeg sellega sõitnud. Soovitati edaspidi ainult Statoilist tankida, nii ka teen ja järgmised 100k km pole pihustiprobleeme enam esinenud.

Selle kogemuse põhjal pakuksin pigem välja kütusekvaliteedi vahet Saksa ja siin tangitava diisli vahel, mis juba tõenäoliselt niigi kulunud pihustitele lõpparve esitas. Ei tahaks eriti uskuda, et pihusteid saab "traadi ja teibiga" ajutiselt parandada/varjata täpselt nii kauaks kuni kunde oma autoga kodumaale tagasi jõuab.
Vaadake vähe linnavahel ringi, kui teie ette satub mingi vana tossav diisliront siis vähemalt pooltel juhtudel on selleks Toyota Avensis/Corolla oma D2d-ga või mõni Ford Focus/Mondeo kärakas oma TDCiga
Hm, tossav japs on siiski erand, erinevalt saksa preemiumitest.

Aga see on muidugi õige, et japsi soetanu peab olema mentaalselt valmis soetama varuosi, mille hind võtab mersuomaniku jalust nõrgaks. Siiski tuleb õigluse huvides mainida, et need ei ole tavalised kuluosad, vaid "midagi haruldasemat".

Samuti on uppumata japsil üsna tundmatud "seletamatud elektriprobleemid".
(21-10-2018, 22:08 PM)mossepower Kirjutas: [ -> ]
(21-10-2018, 21:24 PM)t4rio Kirjutas: [ -> ]Sõbra 2004a Avensis 2,0 d4d oli küll üks igavene ikaldus. Saksast tulnuna ja sisuliselt kohe hakkas jama pihustitega. Asi ei käinud absoluutselt ja tahmas jne. Lõppudelõpuks sai 1300 euro eest neli uut pihustit+ remonditöö.
Mina sain pumppihustitega 1.9 diisel-passatiga oma õppetunni kätte. Üks pihusti hakkas läbi laskma ning vahetusse/remonti minnes diislispetside juurde oli esimene küsimus, et mis kütust masinale tangid? Sel ajal sõitsin vanast harjumusest vene diisliga kuna nii oli "odavam" ja eelmine KSP-ga vanem diisel VW olin koguaeg sellega sõitnud. Soovitati edaspidi ainult Statoilist tankida, nii ka teen ja järgmised 100k km pole pihustiprobleeme enam esinenud.

Selle kogemuse põhjal pakuksin pigem välja kütusekvaliteedi vahet Saksa ja siin tangitava diisli vahel, mis juba tõenäoliselt niigi kulunud pihustitele lõpparve esitas. Ei tahaks eriti uskuda, et pihusteid saab "traadi ja teibiga" ajutiselt parandada/varjata täpselt nii kauaks kuni kunde oma autoga kodumaale tagasi jõuab.
Mitmeid aastaid Saksas suveti puhkamas käidud,seaalsel diislil on ikka mesine värvus ja kui paaki lased käib selline lurin nagu kisselli laseks paaki.Minu diisel rondid millega seal käidud (trafic 2,5 ja a6 1,9 81kw) lõpetavad igasuguse tossamise juba poola küttega,siinse solgiga on tohu taga.
Olen samuti Võsa seisukohaga nõus.
Kui ikka haisev auto on foori taga sinu ees siis see on pigem mersu bemm volks audi skoda 
Haisev japs ei tule kohe meeldegi.
Biolisand teeb imetWink
(22-10-2018, 00:09 AM)Laurts Kirjutas: [ -> ]Vaadake vähe linnavahel ringi, kui teie ette satub mingi vana tossav diisliront siis vähemalt pooltel juhtudel on selleks Toyota Avensis/Corolla oma D2d-ga või mõni Ford Focus/Mondeo kärakas oma TDCiga

Mul ei tule kohe ettegi, millal viimati tossavat jaapani diislit nägin liikluses. Küll aga tuleb üsna sageli ette just VAG-gruppi kuuluvaid tooteid, samuti loomulikult Bayeri lennukivabriku omi.

Mina olen üks neist kohutavalt halbadest inimestest, kelle arvates peaks linnaelanikest diisliomanikke kuidagi sanktsioneerima, et mõistus persest pähe tuleks. Diisel ei ole lühikesteks linnasõitudeks OK, eriti kui pole tahtmist autoremondi alla raha matta. Vasja poolt eemaldatud kübemefilter ei ole remont vaid massimõrv.

Kogu sellel jamal on ka lumepalliefekt, sest kasutatud autode turg on täis ainult saksast toodud "vähe sõitnud" diisleid.
Siiski-siiski, kuna olen omanud tossavat mondeot ja näinud linnas kahel juhul, kuidas tossuhunniku tagant hakkab lõpuks paistma millegipärast just sellises kohas oma kübemefiltrit tühjakspõletav tojots(avensis ja cruiser), koos lämmatava haisu ja üllatusest silmipunnitava sohvriga, siis ei saa seda eeltoodud väidet üldse välistada. Lisaks ajavad need d4d-d tagant ilma igasugu põletusetagi vastikut kirbet lebrunni välja
(22-10-2018, 08:47 AM)alfredo Kirjutas: [ -> ]Siiski-siiski, kuna olen omanud tossavat mondeot ja näinud linnas kahel juhul, kuidas tossuhunniku tagant hakkab lõpuks paistma millegipärast just sellises kohas oma kübemefiltrit tühjakspõletav tojots(avensis ja cruiser), koos lämmatava haisu ja üllatusest silmipunnitava sohvriga, siis ei saa seda eeltoodud väidet üldse välistada. Lisaks ajavad need d4d-d tagant ilma igasugu põletusetagi vastikut kirbet lebrunni välja

Nagu teised kübemefiltrit tühjakspõletavad priboorid ei tahmaks...

Heitgaaside lõhna vastikus on subjektiivne. Mina ei talu katilise bensuka lehka, diisli suitsu vastu pole mul midagi. Samas kallis kaasa ei tee SELli peerust teist nägugi, aga pereuniversaali habe ajab öökima. Tõsi, meie oma on veel "vana ja mürgine", mitte uus ja lillelõhna emiteeriv.
(22-10-2018, 07:05 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Hm, tossav japs on siiski erand, erinevalt saksa preemiumitest.

Aga see on muidugi õige, et japsi soetanu peab olema mentaalselt valmis soetama varuosi, mille hind võtab mersuomaniku jalust nõrgaks. Siiski tuleb õigluse huvides mainida, et need ei ole tavalised kuluosad, vaid "midagi haruldasemat".

Samuti on uppumata japsil üsna tundmatud "seletamatud elektriprobleemid".

100% tossav japs on siiski erand, erinevalt saksa preemiumitest
Lihtsalt vahemärkuseks, et tahmafiltri põletusel korras auto ei tossa silmnähtavalt rohkem. Olen neid sundpõletanud sadu ja erinevsaid marke ning pole veel kohanud, et mõni tossama hakkaks põletuse käigus. Tegu on pigem müüdiga.