automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nissan Vanette tagapidurid probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Targad ja ilusad ja austet vanatehnikaspetsialistd. tegelen oma nimetatud kaubikukese tagapiduritega, heas usus sai tellitud ja vahetatud tagapidurisilindrid, , üks neist nimelt lekkis pisut, Uued aga ei pidurda piisavalt(ülevaatusel selgus) . Peapumba mansetid said samuti uued pandud. Õhutanud olen meeletult. Üks kahtlus on, et uued silindrid on pisut suurema läbimõõduga. Kas selles ei või kogu mu probleemi olemus olla,et pump, mis mõeldud väiksema läbimõõduga silindreid toitma, ei jaksa lihtsalt suurema läbimõõduga silindrites piisavalt survet tekitada?
(23-07-2018, 10:27 AM)hullmaks Kirjutas: [ -> ]... Üks kahtlus on, et uued silindrid on pisut suurema läbimõõduga...

Suurem silinder = suurem jõud.
Ilmselt on probleem sul rõhuregulaatoris. Pead selle üles otsima ja vaatama mismoodu töötab.
Või et üleüldse töötab.

Ülevaatusenumbrite saamiseks võib ülalmainitu omal vastutusel ka tühjaks tõsta, kuid teel tühjalt sõites võib nii ebameeldivaid hetki kogeda. Millest meie ahastavate pealkirjade alt lugeda saame. Ehk see vidin ei ole asjata süsteemis.
(23-07-2018, 10:32 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(23-07-2018, 10:27 AM)hullmaks Kirjutas: [ -> ]... Üks kahtlus on, et uued silindrid on pisut suurema läbimõõduga...

Suurem silinder = suurem jõud.
Sama pedaalivajutuse juures (e. sama liigutatava vedeliku mahu juures) liigub suurem silinder väiksema teepikkuse väljapoole elik tagaklotsid ei pruugi üldse trumlini jõudagi et pidurdamist alustada. Soovitaks kontrollida kas said tõesti suuremad silindrid taha ning alustaks õiges mõõdus silindrite paigaldamisest.
(23-07-2018, 11:20 AM)Walter Kirjutas: [ -> ]Sama pedaalivajutuse juures (e. sama liigutatava vedeliku mahu juures) liigub suurem silinder väiksema teepikkuse väljapoole elik tagaklotsid ei pruugi üldse trumlini jõudagi et pidurdamist alustada. Soovitaks kontrollida kas said tõesti suuremad silindrid taha ning alustaks õiges mõõdus silindrite paigaldamisest.

Ta ei kurtnud, et pedaal "vajub põhja". Sellise veaga poleks ülevaatusele saanud minnagi.
(23-07-2018, 11:20 AM)Walter Kirjutas: [ -> ]
(23-07-2018, 10:32 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(23-07-2018, 10:27 AM)hullmaks Kirjutas: [ -> ]... Üks kahtlus on, et uued silindrid on pisut suurema läbimõõduga...

Suurem silinder = suurem jõud.
Sama pedaalivajutuse juures (e. sama liigutatava vedeliku mahu juures) liigub suurem silinder väiksema teepikkuse väljapoole elik tagaklotsid ei pruugi üldse trumlini jõudagi et pidurdamist alustada. Soovitaks kontrollida kas said tõesti suuremad silindrid taha ning alustaks õiges mõõdus silindrite paigaldamisest.

Aga pidureid ei vajutata ju mitte pedaali liikumismaa järgi, vaid surve järgi. Suuremate töösilindritega peaks pedaal liikuma küll sügavamale, kuid surve peaks ikkagi lõpuks tugevam tekkima.
Iseküsimus on muidugi see, kui pedaalile enne piisava surve tekkimist põrand vastu tuleb (või peasilindril käik otsa saab), sel juhul on töösilindrid tõesti antud peasilindri jaoks liiga isased.

Igatahes tundub antud juhul pigem tõesti regulaatori probleem olema.
Keera tagaklotsid kenasti vastu trumlit, siis juuksekarv tagasi ja hakkavad pidurdama nagu kännu taga.
Kas läbim. on 19 või 17 ei mängi tavakasutaja jaoks mingit rolli.

P.S. Ma praegu "eeldan", et õhku sees pole. Aga kõik me teame, mis see eeldamine on.... Big Grin
AGa ükski regulaator ei sure silindrivahetusega ära. Kui sa just neid silindreid AK-47-ga ei vahetanud.

.
(23-07-2018, 12:44 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]...
AGa ükski regulaator ei sure silindrivahetusega ära. Kui sa just neid silindreid AK-47-ga ei vahetanud.

Kusagil pole kirjas, et needsamad pidurid enne lammutamist üleüldse tegutsesid.

Õhk regulaatoris on suurepärane ajaviide. Sad
Kaas ABS on sel autol?
ei ole ei abs ei pidurdusjõu regulaatorit, vähemalt seal mitte, kus otsida oskasin
(23-07-2018, 18:42 PM)hullmaks Kirjutas: [ -> ]ei ole ei abs ei pidurdusjõu regulaatorit, vähemalt seal mitte, kus otsida oskasin

Torud otse peapumbast töösilindritesse? Ei tahaks uskuda, aga mine seda nipponit tea...

Siis on peapump ise peet.
(23-07-2018, 18:42 PM)hullmaks Kirjutas: [ -> ]ei ole ei abs ei pidurdusjõu regulaatorit, vähemalt seal mitte, kus otsida oskasin

Otsi eest tulemüüri pealt. Igastahes mine piduritoru mööda.
Kui on ees, siis tuleks vedrule seibe alla panna. Pikapeale survevad vedrud ära ja pidurirõhk langeb.
Ma eeldan, et sellel trummelpidurid taga. Alustada võiks kõige lihtsamast, ehk kas oled reguleerimismutrist pidurid trumlite vastu keeranud? Mõnikord on seda vaja teha mitu korda vaheldumisi piduripedaali tallamisega, et tulemus hea saaks. Kui regulli tegemata jätad, siis jääbki pidurdusjõud lahjaks.
(23-07-2018, 19:52 PM)ivoalaska Kirjutas: [ -> ]... Kui regulli tegemata jätad, siis jääbki pidurdusjõud lahjaks.

Reguleerimine muudab piduripedaali käiku, mitte pidurdusjõudu.
Ja me ei tea siiani kas klotsid on õigesti regullitud või mitte? Juhul kui sellest asjast mööda hiilida, võib edaspidisele targutamisele vee peale tõmmata sest see on trummelpidurite A ja O. Seega, kas klotsid on regullitud õigesti või mitte?
Ma ei tunne konkreetset Nissani mudelit, aga Nissani vanematel pillidel käis tagumiste klotside regull "automaatselt" läbi käsipiduri. Peale klotside vahetust tuleb regulaatorid kässarit sikutades jälle paika saada. 

See silindri väike läbimõõdu erinevus mingit erilist rolli ei mängi.
(23-07-2018, 23:30 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]Ja me ei tea siiani kas klotsid on õigesti regullitud või mitte? Juhul kui sellest asjast mööda hiilida, võib edaspidisele targutamisele vee peale tõmmata sest see on trummelpidurite A ja O. Seega, kas klotsid on regullitud õigesti või mitte?

Ma kahtlustan, et mitte.
Ja mis junn see selline ...

[Pilt: leva-freno-mano-datsun-nissan-silvia-180...2017-F.jpg]

...seal taga känkraks roostetanud on, pole tal kah aimu.
Muidu oleks ju maininud, et regulaatorid liiguvad vabalt ja värskelt määrisin veel üle ka, kõik liigub jne.

Aga seal võib ka midaiganes olla, mõni tark on puupulga vahele pannud vms... Toungue

.
esialgu tundub, et klotsid olid küll vastas peaaegu aga ka kolvid suht väljas juba, sai klotsile punkt peale pandud, näis kas aitab. mingi jublaka leidsin, mis võib enesest kujutada mingit pidurirõhuregulaatorit, aga esiti ei hakka veel selle kallale minema, oli lihtalt mingi jublak taha mineval piduritorul vahel, kusagil küljeukse kohal, ja miśki vedru ja kolb võivad seal sees isegi toimetada, vähemalt väline kuju sellist sõlme meenutab. Mis tulu tast on, äi oska välja mõelda, siiani harjunud ikka süsteemidega, kus tagasilla külge läheb kang mis siis vastavalt silla ja kere asendile muudab pidurdusjõudu tagasillale.Ennist pidurid toimetasid, kuniks üks pool hakkas lekkima, siis saigi peapumba mansetid uued pandud ja taha uued silindrid, esipidur toimetab ilusti.
(24-07-2018, 18:01 PM)hullmaks Kirjutas: [ -> ]esialgu tundub, et klotsid olid küll vastas peaaegu aga ka kolvid suht väljas juba, sai klotsile punkt peale pandud, näis kas aitab. mingi jublaka leidsin, mis võib enesest kujutada mingit pidurirõhuregulaatorit, aga esiti ei hakka veel selle kallale minema, oli lihtalt mingi jublak taha mineval piduritorul vahel, kusagil küljeukse kohal, ja miśki vedru ja kolb võivad seal sees isegi toimetada, vähemalt väline kuju sellist sõlme meenutab. Mis tulu tast on, äi oska välja mõelda, siiani harjunud ikka süsteemidega, kus tagasilla külge läheb kang mis siis vastavalt silla ja kere asendile muudab pidurdusjõudu tagasillale.Ennist pidurid toimetasid, kuniks üks pool hakkas lekkima, siis saigi peapumba mansetid uued pandud ja taha uued silindrid, esipidur toimetab ilusti.

Sul tagapidurid enne ka ei toiminud. Lihtsalt sa ise ei teadnud.

Ja nüüd ma küsin uuesti ja hästi rahulikult, kasutades lihtlauseid: kas sellel Nissanil alumised klotsi automaatregulaatorid töötavad?

Võta rahulikult ja vasta nii nagu on. 
Asi on tõsine.  
Sest on olemas oht, et seda autot enam kunagi liiklusesse ei lubata. 
Mingid punktitud klotsid, jublakad, kallaleminekud jne, see ei sobi täna meie liiklusesse.
Kõik need asjad olid pimedal nõuka ajal.

.
(24-07-2018, 18:01 PM)hullmaks Kirjutas: [ -> ]mingi jublaka leidsin, mis võib enesest kujutada mingit pidurirõhuregulaatorit, aga esiti ei hakka veel selle kallale minema, oli lihtalt mingi jublak taha mineval piduritorul vahel, kusagil küljeukse kohal
Niimoodi ei saa autot remontida. Mingi jublak, igaks juhuks ei puuduta...
Regulaator EI PEA olema seotud tagasilla kõrgusega. 80ndate Fordid kasutasid isegi ilma vedruta süsteemi, raskus oli õige? nurga all kapioti all tagasilda mineva piduritoru küljes. Ju ta liiga hea aeglustuse korral tagapiduritele mineva õlivoo kinni keeras...
Täpsem info kahjuks puudu, kuna aastaid (kümneid) nendega sõites ei olnud kordagi vaja sekkuda selle seadme toimimisse.
Lehti: 1 2