automoto.ee foorumid

Täisversioon: K750m üks silinder tõrgub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selles, et ei saa vasakut silindrit tööle. Kusjuures paar nädalat tagasi hakkas tööle, mõtlesin et ok. Järgmine päev kontrollisin klapivahesid, panin paika ja jälle mitte üks mats, isegi ei luba. Parempoolne läheb seevastu esimesest matsust käima.
Ühe pütaga töötades, täheldasin, et vasak loobib kütet õhutorru ja päris mehise survega. Silindrid peaks olema korralikult tehtud st uued nõuka kolvid, hoonitud, uued rõngad, klapid samuti lastud teha. Mis sellist anomaaliat tekitab? 
Ei oska rohkem hetkel infot anda, targemad küsivad ja püüan vastata.
Kui karbussid omavahel ära vahetada kas siis ei tööta teine silinder?
Kui jah, siis karbussi viga ja kui ei siis süüde, silindri surve jne jne.
küünal ikka puhas?st elektroodi vahel sitta pole?samal põhjusel olen ka ise ühe pütaga kulgenud ja lambist kadus ära,küünal puhtaks ja ralli jätkus.
Ka täiesti uue küünlaga ei miskit. Lähen hetkel karpat ringi tõstma, likvideerin ühe võimaliku allika
Nii, karpa toimib, natukene vaevalisemalt kuid toimib. Säde vasakus endiselt tugev. Peal on ka elektronsüüde kuid kas see saab tekitada olukorra, kus ühe silindri käivitab ja teist mitte samas kus silinder on töötanud?
Klappe ei reguleerinud nii ära et kompressiooni enam ei ole?
Kui nukkvõlli tagumine puks on lõtkuga, siis see moment kui vastassilindris hakkab klapp avanema lükkab ettenähtud vahega klapi pisut lahti ja surve kaob.
Kui ikka vänta andes jõuab sõrme küünlaava ees hoida siis ega ta ei tööta siis.
Kas see elektronsüüde annab samal ajal kummaski silindris sädeme või on jagaja ikka vahel?
Üldiselt sädeme tugevuse kontrolliks on hea piip ära keerata ja lasta sädemel 8-9mm vahest üle hüpata.
Kui hüppab, siis on pinge piisav et surve all silindris ka küünla vahelt seda suudab.
Kui süütes on kontaktid ja nukkvõllil on lõtk tekib samuti süüte ajastusega eri silindritel probleeme.
(30-07-2018, 08:21 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Klappe ei reguleerinud nii ära et kompressiooni enam ei ole?
Kui nukkvõlli tagumine puks on lõtkuga, siis see moment kui vastassilindris hakkab klapp avanema lükkab ettenähtud vahega klapi pisut lahti ja surve kaob.
Kui ikka vänta andes jõuab sõrme küünlaava ees hoida siis ega ta ei tööta siis.
Kas see elektronsüüde annab samal ajal kummaski silindris sädeme või on jagaja ikka vahel?
Üldiselt sädeme tugevuse kontrolliks on hea piip ära keerata ja lasta sädemel 8-9mm vahest üle hüpata.
Kui hüppab, siis on pinge piisav et surve all silindris ka küünla vahelt seda suudab.
Kui süütes on kontaktid ja nukkvõllil on lõtk tekib samuti süüte ajastusega eri silindritel probleeme.

Klapid peaksid olema reguleeritud nii nagu ette nähtud ehk siis sisse 0.1 ja välja 0.15. Katsun nüüd õhtul surve järgi. Süütel jagajat pole, annab mõlemasse korraga ehk siis nö wasted spark.
Hakkan ka ise kahtlustama surve kadumist: enne klappide reguleerimist oli sisselaskeklapi vahe olematu ehk siis puudus.
Kahtlused osutusid tõeks, kompressiooni pole, isegi mitte marjaämbritäit. Hakkasin klapivahesid kontrollima ja mida kuradit: sisselaske osa kinni. Noh keerasin siis kontramutri lahti, kruttisin vahet peale ja...... ei teki vahet. Hoopis mootoripoolne tõukur on kinni ja siin on põhjus:

[Pilt: large_29801487_E69k.jpg]

Kas nüüd olen ise päris alguses, kui ma mootori kokku panin selle ära lõhkunud või oli juba enne mingisugune mikromõra sees, mis eelmise omaniku poolt ülepingutamisega tekitatud. Vähemalt sai nüüd viga leitud ja uusi juppe otsima.
Nonii, mitu aastat kestnud häda ja vaev selle vasaku silindriga, sai läbi. Uus tõukur paigas, tihendid vaheatud, silinder kokku, 2 matsu, korraks köhatas ja mõlemad jooksevad nüüd nagu siidi. Ikkagi pidi juba kokkupanekust saati see viga olema.