automoto.ee foorumid

Täisversioon: Akumutrikeeraja valiku küsimus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Olen siiani tegutsenud paari väiksema suruõhumutrikeerajaga ja kõrini on kompressori tassimisest erinevate kohtade vahel, voolikutest ja sellest, et kompressor väike ja ka käitatavad tööriistad sellised pooletoobised. Akumutrikeerajaid on saada laias valikus ja küsimus on, et kas 610 Nm riistaga saab enamus silladetaile jmt. lahti keerata, kui kasvõi meetrise varrega on ise esimene nõks ära tehtud? Või mugavuse mõttes tuleks vaadata ikka 1300+Nm riistade poole, mis on raskemad, tihti 3/4" otsaga ja tunduvad pigem overkill kodugaraazis?
 Igapäevast leiba temaga ei teeni ja vastav tööriist annaks pigem ajaliselt ja ruumiliselt kitsastes tingimustes tegutsedes vast mõningast ajalist võitu. 
 Mida arvate?
Miks mitte 1/2" 1000Nm? https://makita.ee/tool/15209/DTW1002RTJ.html
Sõiduauto puhul sellega hätta ei jää.
Kas see 1000Nm püss jaksab päriselus näiteks auto rattapoldid krõps ja krõps pooleks keerata?
Need tuhanded Nm ikka lahtikeeramiseks ja kui läheb siis läheb.
Viidatud Makita umbes samas hinnaklassis, kuid 300g raskem ja vähemate seadistusvõimalustega, kui hetkel silmapiiril olev 
Milwaukee
mul milwauki ja kaubiku rattad tulevad vabalt lahti ja see 1/2 keskmine pill
Seda Milwaukee'd kutsub üks tartu autoremondiettevõte hellitavalt "Baruto'ks"  Big Grin

Samas on seda ka 1/2" otsaga, küll pole OneKey võimalusi.
http://www.tooriistamarket.ee/et/akumutr...iwf12-502x
(03-08-2018, 13:34 PM)Alts Kirjutas: [ -> ]Viidatud Makita umbes samas hinnaklassis, kuid 300g raskem ja vähemate seadistusvõimalustega, kui hetkel silmapiiril olev 
Milwaukee

ma olen viimastel aastatel läinud DeWalti usku, hinna ja kvaliteedi suhe on paremini paigas kui makital
Selle hinnast saaks poes mingi 20% kindlasti alla, teiste tööriistadega selline kogemus, 22-38% tehakse alet kui küsida.
(03-08-2018, 07:10 AM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Miks mitte 1/2" 1000Nm? https://makita.ee/tool/15209/DTW1002RTJ.html
Sõiduauto puhul sellega hätta ei jää.

Mul on see, alguses ostsin selle väiksema venna, see ei kõlbanud kuhugile.
Selle tuhandesega sõiduauto rattapolte kõiki lahti ei saa. Üht-teist taga siiski teha kannatab. Mul kasutuses töö juures betoonipoltide sisselaskmisel.
Ok, hetkel vaatan siis 1/2" ja ca. 1300Nm aparaatide poole. 3/4" padruneid peaks hakkama eraldi ostma ja pealegi on need komplektides enamasti suuruste poolest agraartehnika valdkonda sobivad. Üleminek 1/2" padrunite kasutamiseks oleks selline hädalahendus.
Mul on mingi ryobi, jumal teab mis koodnimetusega. Aku on vist 4ah. Keerab üsna möistlikult, samas pikemalt lasta vaja järjest siis kuumeneb vist üle vms ja tuleb aku tagant ära vötta ja tagasi panna, et edasi teha.
Ei soovita eriti, esimene aku läks vist umbes 10 laadimisega pelmeeniks, pärast u 50 laadimist suri laadija jne
Järgmise ostan makita, sest muud akuriistad on sama akuga ja ei pea ootama et mingi asi täis laeks.
Naabrimehel on mingi makita väikseim mudel, ja isegi sellega saab enamus asju tehtud, ise plaanisin osta mingi keskmise mudeli.  Nimelt tundub et tööd jaksavad nad köik teha a auto juures on ntx minujaoks tähtis suurus, sestap seda suurt jurakat ei taha. Ja ikka 1/2 
Üldiselt on tänapäeval see akukas ikka suht kohustuslik asi, mul on pneumaatiline ka a see kogub tolmu nüüd kuna voolikut ei viitsi ju vedada

Ja löpuks, eks igal mehel on oma töö mille jaoks üks asi sobib, teine aga üldse mitte. Kamassi-traktori remondiks neid 1/2 asju ei soovita kindlasti
Eks kõik tuntud nimed on kasutatavad, aga minu arust palju vajalikum valida neist üks välja. Ja soetada siis ainult selle brändi tooteid.
Eriti akutehnoloogia puhul. Akusid ju hunnikus vaja ei ole, eriti kui nad eri brändidel erinevad ka. Ja ilma akuta niiöelda kered ju omajagu odavamad.
Lisaks on kõike seda kergem hallata, pole erinevaid laadijate virnasid.
Lihtsalt läbi käidud tee, kus kunagi sai ka ühe sooduka ajal soetatud Metabo akutrell ja teise ajal Makita ketaslõikur.
Hiljem läksingi ainult Makitale üle. Ja kuna lõikuriga oli kaasas kaks 4Ah akut, siis edaspidi olengi ainult juurde ostnud Makita eri tööriistade keresid. Mutrikeeraja, tikksaag, akuketassaag.
Lihtsalt minu kogemus ja mõttekoht teemaalgatajale. Näiteks on juba mõni akutööriist olemas? Akud muidugi võiks ikka 3Ah kanti jääda.
Minul kasutuses Makita DTW-281 mutrikeeraja. 280Nm ja täitsa tubli abiline. Tõsi, enamus juhtudel ta töesti auto ratta polte lahti ei keera. Aga tänu väiksusele mahub igale poole vahele. Samuti vaheadapteri abil on keeratud temaga päris pikki kruve puitu.
Mõttes on ka osta suurem 1000Nm. Börsis keegi suht tihti müüb keret kuskil 200.- ringis.
(03-08-2018, 21:41 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]... valida neist üks välja. Ja soetada siis ainult selle brändi tooteid.
Eriti akutehnoloogia puhul. ...

Minul kasutuses Makita DTW-281 mutrikeeraja. 280Nm ja täitsa tubli abiline. Tõsi, enamus juhtudel ta töesti auto ratta polte lahti ei keera. Aga tänu väiksusele mahub igale poole vahele. Samuti vaheadapteri abil on keeratud temaga päris pikki kruve puitu. ...

Täitsa päri, mul sedasi DeWalt kahe akuga.
Mutrikeerajat mul pole, auto rattapoldid keeran nõksust lahti risti ja torujupiga, aga edasiseseks kerimiseks ja kokkukeeramiseks käib 205 Nm akulöökkruvikeeraja adapteriga.
Sai siis see 1/2" otsaga isend soetatud.

Milwaukee M18FHIWF12-502X

Katsetada jõudsin täna vaid erinevate rattamutrite keeramisega ja esmamulje kisub suu naerule.

Kui mõnda aega kasutatud, vast teen siia mingi ülevaate.
https://www.amazon.de/Dewalt-DCF899N-XJ-...B00VXN7TUW

Oleneb mis riistad sul on, nad on enam vähem ühte ämbrisse kuid osad on mutrikeerajad, teised poldikeerajad... löökmehhanismid on erinevad.


Endal selline. 240€ maksis.
Ehk paneks halli massi jaoks kah mutri- ja poldikeerajate erinevused kirja?
(22-08-2018, 22:17 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ehk paneks halli massi jaoks kah mutri- ja poldikeerajate erinevused kirja?

Ma tahan ka end harida Cool Mis neil kahel vahet on?
(22-08-2018, 22:17 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ehk paneks halli massi jaoks kah mutri- ja poldikeerajate erinevused kirja?

Äkki siiski mõeldi "poldi"keerajana löökkruvikeerajat aka "täristit". Nendel on küll vahe löögil: üks lööb AINULT võlliga ristsuunas ehk keerab polti/mutrit ja keerme lõhkumise vältimiseks ei tohi mingit otselööki olla; teine aga lööb lisaks keeramisele veel ka keeratavale pähe (piigib, vana aga hea tööpõhimõtte video), et see paremini tiheda materjali sisse läheks. Aga et oleks vahet tööriistal, kas autoratas on kinni tikkpoldil mutriga või rattapoldiga... Big Grin 
Kuid "poldikeerajaks" võib ju nimetada ka aku/õhu-narret. Vahed keeravates njuutonites on aga kolossaalsed: narredel kuni 80 Nm, trellidel 120-135Nm, löök-kruvikatel 200 Nm juurde ja mutrikeerajatel tuhanded Nm'id (sõge aparaat...). See siis näiteks Milwaukee Fuel-seeria pealt.
(23-08-2018, 12:15 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]mutrikeerajatel tuhanded Nm'id (sõge aparaat...).

Kui siin juba poldi- ja mutrikeeramise eristamiseks läks, siis tundub üsna segane lause:
"Poltide väljakeeramise režiim 4 võimaldab mutri lahti kangutada jõumomendiga 1898 Nm".
Rolleyes
Lehti: 1 2 3