automoto.ee foorumid

Täisversioon: teemapäev "Jalgratas Eestis ja Euroopas" 9. septembril jalgrattamuuseumis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sel pühapäeval, 9. septembril, toimub Eesti Jalgrattamuuseumis (Pikk 9 Väätsa Järvamaa) teemapäev "Jalgratas Eestis ja Euroopas".  Kell 16.00 algavas ettekande teeme ülevaate sellest, millises osas erinesid Eestis varasematel aegadel liikunud jalgrattad muu Euroopa ratastest. Teemapäeva jooksul on jalgrattamuuseumisse sissepääs kogu päeva vältel poole hinnaga, lisaks teeme kogu päeva vältel ka giidiga ekskursioone. Ka ettekandele pääseb muuseumipiletiga.

Teemapäev on osa tänavustest Euroopa muinsuskaitsepäevadest, mis on seekord suunatud Eesti kujunemisloole alates aegade algusest kuni tänapäevani ja selle seostest Euroopa kultuuriruumiga.

Kõik huvilised on oodatud! Täpsem teave - https://www.facebook.com/events/546483015783553/

[Pilt: teemapaev.jpg]
[attachment=72717]
Karksi-Nuias e Eestis jäi pildile selline jalgratas. Tundub et tehasetöö. On see evolutsiooni mingi kõrvalharu? Õllesõbra erimudel?
Täitsa tehase kaup ja moodne takkaotsa. Maksab rohkem, kui mo auto. Igatsugu heastavaid asju räägitakse selle ratta kohta, aga põhiline ikke see, et saada raha kätte (minu arvamine). Kõigil ju tavaline ratas juba kodo olemas.
Ma arvan, et sellega saab sõita läbi soo ... või no peaaegu.
Sarnaseid kasutatakse maastikukrossil.
Edasijõudnud ehitavad neid autoratastel, seal kandepind veel suurem. Me oleme vist vales teemas?
Velo-karakatitsa! Nimeuuendus.
ise proovida pole saanud ühtegi fat-i.
aga rahvas räägib, et lahtise liiva peal pidi hea olema. samas muidugi veeretakistus on ka jumekas.