automoto.ee foorumid

Täisversioon: Omega Lady`s
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere 

Vanajalgratta-maailm on siinkirjutajale tume maa, seega paluks lugupeetavate arvamust piltidel kujutet raami väärtusest. 
Eelmine omanik oli selle soetanud eesmärgiga kustomiseerida enesele meelepärane retroliikur. Koos raamiga vahetas omanikku ka mõte gibriidi loomisest. Kas selline teguviis võib tuua kaasa pahemeeletormi, seitsmeaastase halbade seksuaalkogemuste perioodi või sisenemiskeelu Läti vabariiki? 
Ühe või mitme eelpool mainitud sündmustiku võimalikul rakendumisel, samuti muude mõjuvate põhjuste ilmnemisel, relakat käima ei tõmmata. Ja siis olen ma valmis kõneks oleva toote vahetama mõne mulle veel vajalikuma asja vastu.

[Pilt: IMG_20180923_130904.jpg]

[Pilt: IMG_20180923_131001.jpg]
Ma usun, et vähemalt virtuaalselt  tehakse selle raami lõikujale küll üks ebameeldiv seksuaalse alatooniga protseduur. Kui on soov sama kujuga raami lõikuda, siis võin lahkelt välja vahetada analoogi vastu, mille lõikamise peale konn ka ei köhiks.
[Pilt: omega-1s.jpg]
[Pilt: omega-2s.jpg]
[Pilt: omega-3s.jpg]
[Pilt: om-les.jpg]

nende andmete põhjal võiks selle raami siduda Erenpreisi tehasega aga kuidas seda pisikest raaminumbrit seletada?
Olles konsulteerinud Lätimaa jalgratta muuseumiga, siis kipub olema sedasi, et see raam ei käi sildiga kokku. Sellise märgiga Omega rattad peaks olema raaminumbritega 70 tuhat ja peale. Raam võib olla kodumaine või Läti väiketootja asi, kuhu on võõras pilt külge poogitud. Peab sildi küljest võtma ja vaatama, kas ehk on veel mõned sildiaugud.
(16-10-2018, 08:39 AM)s2si Kirjutas: [ -> ]Olles konsulteerinud Lätimaa jalgratta muuseumiga, siis kipub olema sedasi, et see raam ei käi sildiga kokku. Sellise märgiga Omega rattad peaks olema raaminumbritega 70 tuhat ja peale. Raam võib olla kodumaine või Läti väiketootja asi, kuhu on võõras pilt külge poogitud. Peab sildi küljest võtma ja vaatama, kas ehk on veel mõned sildiaugud.

Lätikatel muide on raaminumber ees nagu ka sellel raamil. Janisega muidugi vaidlema ei kipu, aga mõtlema paneb sellegipoolest. Enne üldse ei mõelnud. Raam ise meenutab ka üsna hilisemat Rigat .....
Väidetavalt olid sellised märgid kasutusel 40ndate algusel ja raaminumbrid võisid olla midagi 70 000+ Omega puhul. Uurin selle raami sildiauke seestpoolt, äkki leidub veel teine sildiaukude paar.
(19-10-2018, 21:47 PM)s2si Kirjutas: [ -> ]Väidetavalt olid sellised märgid kasutusel 40ndate algusel ja raaminumbrid võisid olla midagi 70 000+ Omega puhul. Uurin selle raami sildiauke seestpoolt, äkki leidub veel teine sildiaukude paar.

Puhtloogiliselt - miks oleks keegi tahtnud nii ebamugava ja vähe villa pakkuva toiminguga nagu sildivahetamine tegeleda? Perioodil, mil see sildiplätserdamine teoreetiliselt aset võis leida, oli aega ju küll ülearugi, aga polnud  sellist toimingut soosivaid tõmbeneete, vähemalt kodukasutuses mitte.
Konkreetsed vaskneedid paistavad küll siiski üsna isetehtud. Aga vaata seestpoolt järgi jah, teine huvitav ebaloogilisus sildivahetamisel oleks puurida lisa-auke paarikaupa, mitte lihtsalt 1, mis oleks täiesti piisav, kui just eelmist neeti suurtükiga eest pole lastud.