automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tuvastada treipink
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ehk keegi oskab õelda treipingi mudelit? Samuti vöib muud infi jagada tolle pingi kohta ja aimata hinda antud olukorras? Teoorias töökorras, lihtsalt pindmine rooste.

[Pilt: 01118366118b659.jpg]
Peaks olema 1M61 või 1B61 Kui vene keelt loete siis seal infot   https://www.chipmaker.ru/topic/23612/ Nii moodi pildilt hinda öelda võimatu see hind võib olla ka vanaraua hind miinus transport. Vaja ikka mõõta jne.
1M61 oleks margiks suure tõenäosusega.
Pindmine rooste... kaasfoorumlane on optimist.
Hind oleks kaalukaup rauapoiste väravas pildi järgi pakkudes.
Et sellest kaalukaup saaks, tuleks seda tõstuki pealt paar korda mahapillata ka ikka.Ei või ikka nii tehnikavaenulik olla.Ise taastan kahte 100+ aastast ja uskuge see pakub rahuldust.
(15-10-2018, 13:46 PM)M.R. Kirjutas: [ -> ]1M61 oleks margiks suure tõenäosusega.
Pindmine rooste... kaasfoorumlane on optimist.
Hind oleks kaalukaup rauapoiste väravas pildi järgi pakkudes.

No köik toimingud veel liiguvad, ei ole kaua öues olnud. Eeldame, et masin on töökorras rahuldavas kvaliteedis. Mis ta maksta vöib? 500, 1000, 1500, 2500?
(15-10-2018, 18:49 PM)marauder Kirjutas: [ -> ]
(15-10-2018, 13:46 PM)M.R. Kirjutas: [ -> ]1M61 oleks margiks suure tõenäosusega.
Pindmine rooste... kaasfoorumlane on optimist.
Hind oleks kaalukaup rauapoiste väravas pildi järgi pakkudes.

No köik toimingud veel liiguvad, ei ole kaua öues olnud. Eeldame, et masin on töökorras rahuldavas kvaliteedis. Mis ta maksta vöib? 500, 1000, 1500, 2500?

Max 500€
Pindmine rooste tähendabki, et kõik töö-pinnad on roostes  Big Grin
Päris roostes on siis, kui hammasrattad ja võllid on jäädavalt kinni- või läbi roostetanud
(suporti vänta on ka väärkoheldud)
Aga nokitseja mehe käes saaks tast mingi abimehe ikka (treipinke on ka põlve otsas valmis tehtud)
Selle pingi hind on Kuusakoski väravas 224 eurot. Malm13 on 160 eurot/tonn, pingi kaal 1,4tonni.
Kui hakata lähemalt vaatama, siis ei ole hetkel pingil otsakatteid, elektrikapi seisukord on teadmata. Seal nimelt on pidurdamine elektrimuhviga.
Vasakpoolne juhtkang on puudu. Lüliti edasi/stop/tagasi seisukord on teadmata. Pindmisest roostest ei räägi.
Ja on sellel pingil eriti probleemne üks 3-ne plokkhammasratas spindlikastis, on lapitud ja tehtud, teame.
Ei hiilanud need pingid ka erilise koostekvaliteediga.