automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa juttu maalt ja merelt.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Jawa brändi omanik lasi välja uue ratta, millele on inspiratsiooni ammutatud "vanast jawast"

http://overdrive.in/news-cars-auto/image...-in-india/
Mahindra pole omanik. Neil on kasutusõigus. Nad tahtsid brändi osta, aga neile ei müüdud.
Veel mõned mudelid,
silmale täitsa ilusad vaadata.



https://gadgetsintro.com/jawa-motorcycle...ikes-2018/
No võibolla rätipeade maal on huvitav jah aga oleks pidanud selliseid tegema seitsmekümnendate lõpu poole.Siis oleks millegagi konkureerida olnud.
kui hinda vaadata siis seal see maksab 2000 EURi,

Siin hakkab kindlasti maksma 10000.-Smile
Tõenäoliselt siia see esialgu ei jõua. Ainult Aasia turu lõbu.
(01-12-2018, 18:35 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Tõenäoliselt siia see esialgu ei jõua. Ainult Aasia turu lõbu.

Kahju!  Lahe retropill. Millegipärast on paljude heade asjadega nii, et eurooplane võib ainult suud vesistada ...  Smile
Royal inglismanide juures olemas, kui suurem huvi saab ka tõenäoliselt nende kaudu ka selle JAWA EUsse. Tootja tundub sama olevat.
(01-12-2018, 21:17 PM)korvimees Kirjutas: [ -> ]
(01-12-2018, 18:35 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Tõenäoliselt siia see esialgu ei jõua. Ainult Aasia turu lõbu.

Kahju!  Lahe retropill. Millegipärast on paljude heade asjadega nii, et eurooplane võib ainult suud vesistada ...  Smile

Mille poolest viidatud põrr hea on?
Hea hinna-kvaliteedisuhe näiteks.
(02-12-2018, 20:30 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mille poolest viidatud põrr hea on?

 Hea on suhteline mõiste. Hobisõiduki puhul on oluline, et ta tekitaks Emotsiooni ning Vana Jawa seda ka tekitab. (vähemalt minuealistele kindlasti  Smile ) 
 Kui tegemist oleks töötegemise vahendiga, siis on "heal" hoopis teine tähendus.
Nüüd ka Eestis müügil

[Pilt: DMB2020_Jawa300-3317.jpg]
https://jawa.ee/toode/jawa-300-cl-uus/
Kui hind 6000€ osadeks võtta, siis ilmselt poole hinna eest suudetakse ca tuhandest osast koosnev sõiduk valmis teha ja teise poole hinna eest  tarbijale mõned tuhanded km lähemale sõidutada.

Väga tõenäoliselt hakkab Lätist seda ratast odavamalt saama, eks ole Läti ju Indiale lähemal. Välja arvatud kui ümber maakera teistpidi tulla Smile

Aga eks odavalt toodetud ratas võib olla kahesugune - täielik rämps, mis ei ole pennigi väärt, või noh-nii-enam-vähem-selle-raha-eest. Selline loterii on odavkaupade ostjale alati põnevaks lisaboonuseks Smile

Aga kui ilma naljata, siis ka hiina odavrataste hulgas on selliseid, mille puhul lausa üllatud, et olematu raha eest on suhteliselt palju ratast võimalik saada. Sõidab mitu aastat, ei lähegi kohe rooste ja esimese 5000km jooksul veel remontima ei peagi.
India Jawa puhul näib kohalike kinnitusel just rooste olevat suurim probleem.

A.
Jawa.lv on ka sama masin müügis, kuid hinnaga 6100€
http://jawa.lv/jauni-jawa-motocikli-no-rupnicas

Jawa.ee hind 5995 
https://jawa.ee/toode/jawa-300-cl-uus/

Välimus isegi meeldib, kuid tänapäevasele rattale sellised näitajad:
Maksimumkiirus: 125 km/h
Võimsus: 17kW/7000 rpm
siga raske ka veel Tühimass: 172 kg
Nalja teevad või?

Ei taha küll kiruda ja vinguda, sest saan aru, et pigem nostalgia kui sõiduratas. Kuid kui nüüd üks korralik 100kg nostalgik veel selle selga istub, viskab selle kaasaegse asja kraavi ning võtab ikkagi vana hea type360 ligi... sest 6K eest jõuetut välimust osta on nõks jama.
Tänased noored vaatavad ikka nõks näitajaid ka - minevikus olid ju jawa näitajad ülejäänud turuga ikka võrreldavad, see lõi ju emotsiooni, mis kestab.

Vähendagu natuke kaalu ja tiba kuubikuid juurde... ning see muutuks palju atraktiivsemaks - võib ju 1-2K € rohkem maksta, kuid siis ta liiguks ka.

Kui juba nostalgitseda, siis pigem triumph bonneville T120 lisaks veel saab juurde hankida külgkorvi 
Loomulikult hinnad ju teised ka...
Ma kaldun arvama, et vaevalt seda keegi eurooplaste jaoks tegi. Minu teada on senini või alles olid tootjamaal päris pikad järjekorrad ostmiseks. Ennekõike toodavad nad seda endale, mitte ei oota, et Euroopa selle toodangu ära ostab ja nemad seal, tahavad midagi muud, kui meie.

Maitse asi ja selle üle pole mõtet vaielda, kui just selle tehase omanik pole ?
(17-10-2020, 19:44 PM)CHRhmm Kirjutas: [ -> ]Välimus isegi meeldib, kuid tänapäevasele rattale sellised näitajad:
Maksimumkiirus: 125 km/h
Võimsus: 17kW/7000 rpm
siga raske ka veel Tühimass: 172 kg
Nalja teevad või?

SIIN ka üks retroratas pakkumisel ning näitajad pole sugugi "kangemad" 
 Eks igaühel tuleb teha oma valik, kas lahe retrovälimus või kilogrammid ja kilovatid Smile
Kawasaki W800? 47 hobujõudu.

Triumph Scrambler: 90 hj

Triumph Bonneville T-120 80 hj.

Jne.
Muidu ilus jawa jah,aga 17kw 7000rpm-i juures on tiba riksa moodi jah.Võiks sinna kasvõi 30 kanti jääda oleks normaalne.
Lehti: 1 2