automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mahindra CJ 540
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tervist! Olen nimelt 17 aastane noormees ning ema ja isa kinkisid esimeseks autoks mulle Mahindra CJ 540ne, load ka tulekul suvel, niiet vaja see aga suveks korda saada. Vahel on tal 2.1 peugot diisel, isend on aastast 1993. Ehk on kellegil mõni idee, plaan oleks hakata aga sellega igapäevaselt sõitma, mis hõlmab kõvasid uksi, kõva suurt katust jne. Ehk on kedagi kes teab, kes valmistab custom selliseid asju võivõi mingi idee sellega seoses. Plaan on sellega igapäevaselt sõita, sest teist sellist teepealt raske leida ning kui sellel ka kõik töötab oleks see üks vägev auto! Originaalseks ma seda siiski päris ei jäta. Ma teen mõned mugavused juurde ning tõenäoliselt ka muusikasüsteem. Peamine on siiski hetkel kõvad uksed ning katus. Kui need juba ette saab siis hakkan ka ükshaaval juba muid asju vahetama. Küsiksin ka lihtsalt huvi pärast, et ehk ka siis juba koos vaheplaatidega 5ne Bmw/Opel omega manual käigukast vahele panna, hetkel neljane.
Michael
(08-12-2018, 21:49 PM)HelsteinMichael Kirjutas: [ -> ]Ehk on kellegil mõni idee, plaan oleks hakata aga sellega igapäevaselt sõitma, mis hõlmab kõvasid uksi, kõva suurt katust jne. 

Las su ema ja isa sebivad ka katuse ja uksed kui nad selle juba ostsid. Samas küsi miks nad üldse sellise sulle esimeseks autoks muretsesid, millega igapäevaselt sõitma ja ringi toimetama peab.
Ehk paned algatuseks mõne pildi? Mitte netipildi, aga koduhoovis tehtu....
(09-12-2018, 00:05 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]
(08-12-2018, 21:49 PM)HelsteinMichael Kirjutas: [ -> ]Ehk on kellegil mõni idee, plaan oleks hakata aga sellega igapäevaselt sõitma, mis hõlmab kõvasid uksi, kõva suurt katust jne. 

Las su ema ja isa sebivad ka katuse ja uksed kui nad selle juba ostsid. Samas küsi miks nad üldse sellise sulle esimeseks autoks muretsesid, millega igapäevaselt sõitma ja ringi toimetama peab.

Kinkisid. Äkki ..

https://www.auto24.ee/used/361449
(09-12-2018, 00:45 AM)hobiautod Kirjutas: [ -> ]
(09-12-2018, 00:05 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]
(08-12-2018, 21:49 PM)HelsteinMichael Kirjutas: [ -> ]Ehk on kellegil mõni idee, plaan oleks hakata aga sellega igapäevaselt sõitma, mis hõlmab kõvasid uksi, kõva suurt katust jne. 

Las su ema ja isa sebivad ka katuse ja uksed kui nad selle juba ostsid. Samas küsi miks nad üldse sellise sulle esimeseks autoks muretsesid, millega igapäevaselt sõitma ja ringi toimetama peab.

Kinkisid. Äkki ..

https://www.auto24.ee/used/361449
Võib öelda, et kingiti jah. Hetkese seisuga on see tsipa hullemas seisus, sest isa oli üsna laisk sellega. Osteti atv ning see isend kingiti mulle. Pilte saab ka. See sama link jah, hetkel natukese hullemas seisus ainult.
Kiire googledamine näitab, et kõva katus ja kõvad uksed pole sellele siinmail sugugi saadaval. Indias on muidugi need saadaval, aga sealt tellimine ei ole mõistlik. Nende valmistamine läheb palju-palju kallimaks, kui see sõiduk on. Tegelikult poleks see liikur isegi kõva katuse ja ustega sobilik liikur meie kliimas igapäevaseks kasutamiseks. Pigem hoia seda suvisteks lustisõitudeks ja igapäevaselt liikle millegi muuga.
Lähimad kohad, kus sellise auto (aga kindlasti toimeta juba harulduse tõttu sellega edasi!) juppe leidub, ilmselt Saksamaa ja Austria. Sarnaseid aparaate monteeriti 1990ndate I pooles ka Werdaus, ex IFA tehastes Ida-Saksamaal (mäletan ka ühte Saksa AutoBildi artiklit samal teemal sest ajastust). Pakuks, et see isend võib ka olla Saksamaa monteeritu (eks maksud ja vb tehnilised nõuded muutsid Indiast sisseveetud CKD-dega toimetamise tol ajal soodsaks).

Veel tuleb meelde üks Saksa AB tollaste odavmaasturite test aastast 1995, kus sarnane Mahindra ülekaalukalt viimane, konkurentideks mälu järgi Suzuki Samurai, Asia Rocsta ja kindlasti rumeenlaste ARO 10. Eriti hullud olid Mahindra pidurid, pidurdusmaa 100 kmh pealt nulli üle 70 m...

Täna Mahindraid ametlikult müüakse nt Itaalias, Hispaanias, Slovakkias, Kreekas, Ungaris ja EL mittekuuluvates ex Jugoslaavia maades (Bosnia, Makedoonia, Serbia). SsangYongi kaudu ollakse küll kaudselt ka Eesti turul Big Grin
Ei taha entusiasmi tappa, aga igapäeva sõitudeks tõesti natuke liig. Kui endal soov/huvi, siis miks mitte, kuid arvatavasti saad suhteliselt  ruttu aru, kui erispärane sellise masinaga igapäevaselt kulgeda on.  Igapäevaseks kärutamiseks saab ca 1000€ eest palju tarbitavama masina. Ei peaks siis ju eksooti koledas talves lõhkuma :Smile

Igatahes,edu masinaga ! 
K.
Siin oleks nüüd vaja mõnda LUAZ/UAZ/Iltis vms kõledama riistapuuga talvel sõitjate hinnangut.
Mul töökaaslane on bam'il sõitnud ning tema väidab, et eesti talv on jalgrattaga paras sõitmiseks.
Ning käib jalgrattaga tööl.
Ise olen sõitnud aastaringi iz planetaga, mil külgkorv oli küljes.
Sooja andsid emotsioonid, kel meeldib, see ei kurda ning kui ei meeldi, siis pole mõtet end piinata.
Formika oleks ka oma raha eest helikopteri saanud, vat ei saa aru, mis ta nende rappetega oma aega ning interneti mahtu raiskab.
Olge nüüd inimesed! Las noor katsetab. Vähemasti väga omapärane isend ja kui huvi on, siis saab igapäevaliikumise karusemal ajal kuidagi teistmoodi orgunnitud.
Tõnn, oota nüüd ikka Formika"imetlemisega". No mida sa helikopteriga teed- lendad paar tiiru metsade kohal ja muretsed et üle Maa ääre ei satuks. Formika, Denis 23 jt on mind küll palju harinud ja loen arvuti avamisel kõigepealt nende teemad läbi. Näiteks pidasin oma kolalaos  üht veidrat toru mõne traktori korstnaks, aga nüüd tean et see on hoopis kardaani ümbristoru. Juurdlesin, miks oli Abja kandis taksot sõitnud ema venna Ford Essexist järgijäänud kardaanirist nii õline ja porivaba. Nüüd tean, et tollane kardaan  veeres kaitstuna kinnises torus. Siis kogu Gaz`de sündimine, tehnilised nüansid jne. Kui palju huvilistega suhtlemisi, reisimisi Ukrainasse, Venemaale, USA`sse jne Formika perel seetõttu on olnud ja tuleb veel. Lahingupaikades metallidetektoriga kondamine omaette elamus.
Too hindu noormehel vist golfikäruna sündinud ja tehnikaga käe valgeks tegemiseks ülihea. Aga päris liiklusse?
Miks mitte liiklusesse, kui see emotsioone pakub, nii endale, kui ka teistele?

Kes julgem, see läheb ka kaugemale, kui oma koduümbrus.

[Pilt: 4140731t1hebfe.jpg]
Tõnn, kas see postitus on päriselt adekvaatne selles teemas? Paneme aroonia juurde: aitäh uute huvitavate projektidega liikmete toetamise eest!
Antud traktoriga vanahärra lausa pakatab julgusest ning on tuisanud liiklusesse millegiga, mis pole sinna mõeldud. Ning osavad näpud on teinud sinna toreda kabiini, et sõit mugav oleks. 
Arvan, et see pilt sobib siia teemasse.
See on tõesti üks vägagi eriline masin ja kindlasti suur pilgupüüdja. Projektiautoks - väga lahe asi.
Igapäeva sõidukiks... ma arvan et sa pettud ühel hetkel töökindluses ja mugavuses ning siis kaotad huvi.
Reaalselt igapäeva sõidukiks pigem osta mingi suvaline tuntud töökindel masin kõrvale.
(14-12-2018, 09:55 AM)ivo86 Kirjutas: [ -> ]See on tõesti üks vägagi eriline masin ja kindlasti suur pilgupüüdja. Projektiautoks - väga lahe asi.
Igapäeva sõidukiks... ma arvan et sa pettud ühel hetkel töökindluses ja mugavuses ning siis kaotad huvi.
Reaalselt igapäeva sõidukiks pigem osta mingi suvaline tuntud töökindel masin kõrvale.

Nõus.

Aga Maailma Suurima tootja sünnitist ei tasu ära hukata - midagi äärmiselt huvitavat ja omanäolist.
(11-12-2018, 18:55 PM)hardo Kirjutas: [ -> ]Siin oleks nüüd vaja mõnda LUAZ/UAZ/Iltis vms kõledama riistapuuga talvel sõitjate hinnangut.

No on kogemus UAZikutega. Nii bussilaadse tootega, kui „komandirskiga“
Asukoht Karaganda ja selle ümbrus. Talvel 30 – 38 kraadi külma. Et see oli normaalne.
Seda „komandirskit“ tuli korralikult soojustada. Põrandale umbes 20mm vilt (boss kirjutas kusagilt välja) Presendiosa ja uksed tuli kõik nende villaste sõduritekkidega soojustada. Õmblemist oli palju. Aga, et sõdur p e a b niikuinii kogu aeg tööd tegema, siis õmblustöö oli tunduvalt etem, kui lume rookimine... Žiguli salongisoojendus sai tahapingi alla veel lisaks pandud. Ka boss tõi kusagilt.
No ja selles, keskeltläbi 35 kraadises pakases, olin mina autos paradka väel. Sinel oli küll kaasas, aga vaja ei läinud. Terve päeva ja vahel ka öö takkajärgi sai (töötavas) autos veedetud. Ega siis polkovnik oma autojuhti kuhugi (sisse sooja) kaasa ei võta...
Aga, vot see bussilaadne toode... seda soojaks ei saanud. Eriti külmetasid varbad. Sinna liimi, või õmble mida tahad – too on ikka nii hõre, et tuul puhub sisse. Ka väljapoole sai tekkidest/presendist soojenduskott nina peale õmmeldud. Ei aidanud.
Nii, et jääb ainult edu soovida tolle soojamaa liikurmehhanismi talvekindlaks muutmisel.
NB! Ma pigem muretseksin talvise käivituse pärast.
Aga eks vanasti olid ju ka talved karmimad... Cool
Katus-uksed sellele majanduslikult mõistlik vist ainult ise teha. See asi on cj3b koopia ja nendele oli hardtop-e olemas, ehk on ka joonised kusagil.
Lehti: 1 2