automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kes Teist kasutab MTZ traktori haakes KUN-i koppa koos hüdrosilindriga tsentraaltõmmitsa asemel? Kui pikk see peaks olema? 
Hea oleks spikerdada teiste pealt muidu pean kulbi järgi haakima ja ise pikkuse välja arvutama.
Silinder peab seal tugevuse vajaduse pärast jämeda säärega olema. Ise kasutasin kunagi Jumz EO käpasilindrit. Robustne ja lühike oli.
Omal on hoopis koppa tuunitud käepäraste rauatükkidega, Väga hää sai.
[Pilt: IMG_20150726_102321.jpg]
ok, nurka muudab, aga see ju nii vähe, et mida see annab?
(07-09-2016, 23:40 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]ok, nurka muudab, aga see ju nii vähe, et mida see annab?

See tundub olema hüdrauliline lukustus.
Mina kah ei saa aru mismoodi see toimib.
Mul samane,kuid üleval ikka pikk silinder mis selle ära kallitab(kuigi see nüüd andis saba kahjuks)
Kuid kui see lühike toimiks.Oleks viimase peal hea?Kuid jah.Tegelikkuses miks ja kuidas?
(08-09-2016, 10:16 AM)Roland Kirjutas: [ -> ]Mina kah ei saa aru mismoodi see toimib.
Mul samane,kuid üleval ikka pikk silinder mis selle ära kallitab(kuigi see nüüd andis saba kahjuks)
Kuid kui see lühike toimiks.Oleks viimase peal hea?Kuid jah.Tegelikkuses miks ja kuidas?

Silinder liigutab ülemise kinnituse lukustit, mitte ei kalluta koppa. Kopp liigub alla raskusjõu mõjul.
ootame omaniku kommentaari ära, enne poleks nii väga kindel...
Kuna silinder on mõlema silmaga sama raua küljes, siis sellest tulenevalt ta ise kopa kallet muuta ei saa, seega jääb variant, et avab lukustit ja kopp läheb vaba kallamise reziimi.
(08-09-2016, 17:47 PM)KopliKrahv Kirjutas: [ -> ]Kuna silinder on mõlema silmaga sama raua küljes, siis sellest tulenevalt ta ise kopa kallet muuta ei saa, seega jääb variant, et avab lukustit ja kopp läheb vaba kallamise reziimi.
Justnimelt, silindriga vabastatakse lukusti ja kui kopp on tühi siis uuesti saab lukku panna. Ei pea kabiinist välja ronima selle tarbeks enam. muidu sai käidud ülemise tõmmitsa sõrme välja kiskumas, et koppa tühjaks saada.
Olen tahtnud mitu korda videot teha aga pole pihta saanud asjale. Üldiselt väga lihtne ja loogiline koos juppide otsimisega kaks tundi ja oli valmis.
Panin eile kulbi taha ja mõõtsin ja rehkendasin ning tulin järeldusele, et kui tahta selle KUN kopaga normaalselt töötada peab silindri silmade vahemik jääma 70-80 cm vahele. 70 oleks kõige optimaalsem, siis saab normaalselt tühjaks kallata kulbi ja ka täita. 
Omal plaanis ette võtta suuremad mullatööd kus vaja pinnast koorida, teisaldada ja ka planeerida. 
Pildil oleva lahendusega vist jätab täpsus soovida sellepärast kaldun arvama, et kesktõmmitsa asemele silindri panek on edulisem lahendus.
Muidugi selline lahendus, kui pole silindrit kapinurgas varuks ja tuleb abi otsida kaubandusest, viib taskust vähemalt 100 rupla välja.
Lauda traktoril olid aisad kuskil 20-30cm pikemaks keevitatud. Tõstis kopa kõrgemale, sai selgroo asemele panna pikema silindri ja kallutas paremini tühjaks. Kord murdus üks ais ära ja originaal pikemate pikendustega ei olnud sugugi nii hea töötada kui pikemaks tehtud aistega...
Hüva nõud oleks tarvis. Täna lõpetas russ ühepoolselt töölepingu. Hüdro keeldus tõstmast. Jagaja klapi väljavõtmise järel tuli sealt kaks kummitükki välja. Peale puhastamist tegi veel paar liigutust ja rahu majas. Klapi vahel enam midagi polnud aga tõstmast keeldus. Liikus vaid nii palju kui rippsüsteemil oli lõtke.
 Lammutamist alustasin pumbast ja selgus, et sellel oli kummitihendil paar tükki  vahelt välja kakkunud ja süsteemi saatnud. Pump oli töötanud kokku umbes tunni. Sai järjekordne uus pump vahele pandud aga tõstma endiselt ei hakka. Mis selle jagajaga juhtuda sai?
Ise küsin-ise vastan. Jagajaga juhtus nimelt see, et ka "Hydrosila" meestel on sinine esmaspäev . Nimelt olid nad jätnud reduktsiooni klapi pesale fersengi tegemata ja kuulike pidi vedru survel püsima 5mm augu peal. Kui aga survega kuul üles tõusis ei maandunud ta enam oma kohale tagasi vaid jättis õlile võimaluse ringelda ilma tööd tegemata. Sai vana jagaja tagasi muterdatud ja asi toimib.
See faasi puudumine on neil vana nali, vahel ikka juhtub. Kunagi oli 80-l roolivõimus sama lugu, ilmnes kõige ebameeldivamates olukordades, mingist hetkest võimu pole ja vääna ise. Sai millalgi puuriga aidatud ja jäi sest peale tööle.
(09-09-2016, 08:24 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Panin eile kulbi taha ja mõõtsin ja rehkendasin ning tulin järeldusele, et kui tahta selle KUN kopaga normaalselt töötada peab silindri silmade vahemik jääma 70-80 cm vahele. 70 oleks kõige optimaalsem, siis saab normaalselt tühjaks kallata kulbi ja ka täita. 
...

Kontrolli üle, et aisu üles tõstes silindrit kõveraks ei vääna. Mina olen kutsikana sellega hakkama saanud, sest läks lõtkude tõttu üle surnud punkti ja tagasi tõmmates tiris varre üle kopapõhja kumeruse kõveraks.

Mina kasutan praegu oma Kollasel Kopal kiirvabastusega peaga hüdrotõmmitsat - saab suurema tühjendusnurga ilma pusimata. Sama saaks ka jäiga rooga teha, ainult tagasipassitamisega tuleb täpsem olla.
(13-09-2016, 17:18 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(09-09-2016, 08:24 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Panin eile kulbi taha ja mõõtsin ja rehkendasin ning tulin järeldusele, et kui tahta selle KUN kopaga normaalselt töötada peab silindri silmade vahemik jääma 70-80 cm vahele. 70 oleks kõige optimaalsem, siis saab normaalselt tühjaks kallata kulbi ja ka täita. 
...

Kontrolli üle, et aisu üles tõstes silindrit kõveraks ei vääna. Mina olen kutsikana sellega hakkama saanud, sest läks lõtkude tõttu üle surnud punkti ja tagasi tõmmates tiris varre üle kopapõhja kumeruse kõveraks.

Mina kasutan praegu oma Kollasel Kopal kiirvabastusega peaga hüdrotõmmitsat - saab suurema tühjendusnurga ilma pusimata. Sama saaks ka jäiga rooga teha, ainult tagasipassitamisega tuleb täpsem olla.

Panin 800mm pika silindri millel on töökäik 500mm ja täitsa hästi toimetab. Aisad lõpuni  üleval ja "selgroosilinder" lõpus väljas jääb veel väike varu. Samas aga vaatasin, et kui tõmmitsaid lühemaks keeerata siis võib vist üle S.P. visata.
Tervist! Järgnev jutt tuleb suht keeruline aga teen proovi.
Nimelt mure MTZ52 esisilla jaotuskastiga. Sellel ainult kaks asendit sees või väljas. Mul praegu väljas ja tagurdades aeglase käiguga on sild miskipärast sees. Proovisin käega kardaani keerata ja kui keerad aeglaselt siis, oleks nagu jaotuskast sees. Kiirelt keerates pole. See jama ainult tagurpidi sõites.
Kas mul kastis midagi katki või see jälle inseneride mööda lase Rolleyes ?
(21-09-2016, 20:02 PM)52mees Kirjutas: [ -> ]Tervist! Järgnev jutt tuleb suht keeruline aga teen proovi.
Nimelt mure MTZ52 esisilla jaotuskastiga. Sellel ainult kaks asendit sees või väljas. Mul praegu väljas ja tagurdades aeglase käiguga on sild miskipärast sees. Proovisin käega kardaani keerata ja kui keerad aeglaselt siis, oleks nagu jaotuskast sees. Kiirelt keerates pole. See jama ainult tagurpidi sõites.
Kas mul kastis midagi katki või see jälle inseneride mööda lase  Rolleyes ?

Jaotuskast(väljavõte) on kolme astmeline. Otsi kolmas aste ehk kõige alumine ka üles.
52-l ei ole kolme asendit.On automaat ja sund.