automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ega see nii lihtne ei olegi. Väntvõlli otsas peab olema õige mõõduga vedav rihmaratas. Kui seal on teise mõõduga rihmaratas siis pole genekast tulev signaal õige ja näitab aiateibaid. konkreetse bemari pealt peab võtma rihmaratta mõõdud ja bellarussile sama suure ratta orgunnima.
Lääne tehnikal võetakse tahhomeeter generaatori mähiste nullpunktist(W klemm).
Seega, kui selline klemm on olemas saab sealt võtta.
Kas ta aga õieti näitab sõltub juba generaatori pooluste arvust.
Huvitav millisel Belarusi tahhomeetril signaal generaatorist tuleb?
Mul ka oli elektroonilise tahhomeetriga aga see näitas pööret ka ilma rihmata käies...
Selleks oli tunnilugeja trossi ajami asemel andur kuhu läks 2 juhtmega pistik.
2005a 1025.3 oli küll genekalt.
Häid pühi kõigile, kes tegelevad vanatehnikaga Smile !
(24-12-2016, 09:23 AM)52mees Kirjutas: [ -> ]Häid pühi kõigile, kes tegelevad vanatehnikaga Smile !

Samad sõnad. Häid pühi kõigile!
Ilusaid Pühi jah.

Tegu 2004a. 820-ga. Tal signaal generaatorist kahe juhtmega.
Kris
Tekkis selline küsimus, et mis on peale tähise, kuju ja hinna antud pumpade erinevus? Tootlikkus? Töösurve? Milline sobiks paremini põllumajanduslikeks töödeks?

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
(23-12-2016, 11:26 AM)Jahimees Kirjutas: [ -> ]
(22-12-2016, 23:43 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Siin telliti pilte, palun, paar klõpsu siis. Plaat ja vints küll värvimata, sai alles kokku korjatud ja külmaga pole mõtet võõbata. Kevadel tuleb uus katusekate, PM pakub mingit originaalilaadset toodet ja kardaanikaitse vintsi kõitusele, et ülevaatusele saaks minna. Ja SIGNAAL ootab paigaldamist.
 Kogu see vintsi krempel on Paide EPT toode, pole samkompunn. Rattad said kollased kuna enamuse oma eksistentsist on see relv veetnud kollaste ratastega. Seadus riigimetsades nägi ette, ohutustehnika ikkagi.

..............
Kas see plaadi kallutamise võimalus on originaal?
.............

Jah, see on originaal. Vene külviku silinder on seal kasutuses ja stutsid on tehtud 8mm aukudega. Muidu vist liigub väga kiiresti. Päris hea on mõnikord kändude vahel. Saab palginoti kohe plaadi peale tõmmata, ei pea siledat kohta otsima.
Tere! Ei ole veel hilja soovida. Head uut aastat kõigile! Mure järgmine: Mtz 82 originaal roolisüsteemiga läheb roolivõimendis õli vahule. Masin seisis ligi kaks aastat enne seda probleemi ei olnud. Vahetasime kindluse mõttes täna õli ka ära, kasu ei midagi. Vahutab nii palju, et hakkab korgi vahelt välja pressima. Pealevool muidu vaba, samuti ka tagasivool, mingit kolli ees polnud. Rool ise muidu kerge. Mis võib sellist vahutamist põhjustada?
Pumba otsatihend.
Õli ikka normi piires sees? Kui liiga palju ajabki välja. Vahutab ta kõigil masinatel natukene. Wink
Sümptomid võivad olla näiteks:
1)Roolivõimu õlifilter must ja kinni. Pump peksab koguaeg peale, aga õli eest ära ei lähe. Pump hakkabki õli vahutama.
2)Võib ka pump ise olla poolpidune.
Omal oli ka sama jama, et õli vahutas, aga võimu polnud. Lõpuks tuli välja, et enne pumpa oli soditükk ees ja ei saanud õli kätte. Pump käis vähese õliga ning vahutas seda nii kuis jaksas.
(04-01-2017, 20:13 PM)52mees Kirjutas: [ -> ]Õli ikka normi piires sees? Kui liiga palju ajabki välja. Vahutab ta kõigil masinatel natukene. Wink
Sümptomid võivad olla näiteks:
1)Roolivõimu õlifilter must ja kinni. Pump peksab koguaeg peale, aga õli eest ära ei lähe. Pump hakkabki õli vahutama.
2)Võib ka pump ise olla poolpidune.
Omal oli ka sama jama, et õli vahutas, aga võimu polnud. Lõpuks tuli välja, et enne pumpa oli soditükk ees ja ei saanud õli kätte. Pump käis vähese õliga ning vahutas seda nii kuis jaksas.

Õli normi piires, selles viga pole. Filter ka puhas. Tuleb teha pumba vahetus, eks siis paistab kas  asi paraneb.
(04-01-2017, 20:46 PM)mtz80 Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2017, 20:13 PM)52mees Kirjutas: [ -> ]Õli ikka normi piires sees? Kui liiga palju ajabki välja. Vahutab ta kõigil masinatel natukene. Wink
Sümptomid võivad olla näiteks:
1)Roolivõimu õlifilter must ja kinni. Pump peksab koguaeg peale, aga õli eest ära ei lähe. Pump hakkabki õli vahutama.
2)Võib ka pump ise olla poolpidune.
Omal oli ka sama jama, et õli vahutas, aga võimu polnud. Lõpuks tuli välja, et enne pumpa oli soditükk ees ja ei saanud õli kätte. Pump käis vähese õliga ning vahutas seda nii kuis jaksas.

Õli normi piires, selles viga pole. Filter ka puhas. Tuleb teha pumba vahetus, eks siis paistab kas  asi paraneb.
Mul tekkis hilja aegu sama probleem. Pole olnud aega tegeleda,  aga aja jooksul läheb järjest hullemaks.  Anna kindlasti teada,  kuidas asi lahenes ja kas pumba vahetusest oli kasu.
(04-01-2017, 21:16 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2017, 20:46 PM)mtz80 Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2017, 20:13 PM)52mees Kirjutas: [ -> ]Õli ikka normi piires sees? Kui liiga palju ajabki välja. Vahutab ta kõigil masinatel natukene. Wink
Sümptomid võivad olla näiteks:
1)Roolivõimu õlifilter must ja kinni. Pump peksab koguaeg peale, aga õli eest ära ei lähe. Pump hakkabki õli vahutama.
2)Võib ka pump ise olla poolpidune.
Omal oli ka sama jama, et õli vahutas, aga võimu polnud. Lõpuks tuli välja, et enne pumpa oli soditükk ees ja ei saanud õli kätte. Pump käis vähese õliga ning vahutas seda nii kuis jaksas.

Õli normi piires, selles viga pole. Filter ka puhas. Tuleb teha pumba vahetus, eks siis paistab kas  asi paraneb.
Mul tekkis hilja aegu sama probleem. Pole olnud aega tegeleda,  aga aja jooksul läheb järjest hullemaks.  Anna kindlasti teada,  kuidas asi lahenes ja kas pumba vahetusest oli kasu.

Pumba vahetus lahendas asja, õli vahutamine kadus. Arvatavasti oligi otsa tihendi viga nagu ksf. mutikas ütles.
Kui oleks otsa tihend, siis oleks õli pidanud ära kaduma või mis? See vähemalt minu loogika. Arvan, et sul oli pump lihtsalt vigane.
(05-01-2017, 20:32 PM)52mees Kirjutas: [ -> ]Kui oleks otsa tihend, siis oleks õli pidanud ära kaduma või mis? See vähemalt minu loogika. Arvan, et sul oli pump lihtsalt vigane.
Ei tea mis seal tegelik viga oli, võis ka nii olla, et tihendil nii väike pragu, et õli läbi ei pääsenud.Muidu oleks roolivõimu õli olnud mootori karteris. Pump ise oli ka veel nõukaaegne. Ringi käis küll veel tihedalt ja lõtke hammasrataste vahel polnud.
(05-01-2017, 20:32 PM)52mees Kirjutas: [ -> ]Kui oleks otsa tihend, siis oleks õli pidanud ära kaduma või mis? See vähemalt minu loogika. Arvan, et sul oli pump lihtsalt vigane.

Ei pea. Kui pump ei saa piisavalt õli peale, siis õhurõhk surub õhku kenasti läbi tihendite imipoolele. Loodus tühja kohta ju ei salli. Õhk on aga oluliselt libedam tegelane pugema, kui õli.
Vahutamist pole isiklikult veel näinud aga seda küll et hüdropaak hakkab üle ajama ja õli läks ka mustaks.
Muidugi kadus mootorist ka vastav hulk õli ära...
Põhjus oli üks kummivooliku jupp pumba imitoru vahel mis otsustas seest poegima hakata ja pani ava üsnagi kinni.
Mtz-82 ühe pihusti juurest hakkas külmaga jahutusvedelikku immitsema. Pihustit maha ei võtnud esialgu, aga seal tundub olevat vahepuks pihusti ja plokikaane vahel. 
Selline ta vist on: 
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Siiski minul on näha nagu neli sälku, pildil sile aga äär. Oskab keegi öelda, milles erinevus seisneb? Või on puksi kohaltliigutamiseks lihtsalt keegi ratsinud juba ennem need sälgud.
Ilmselt siis selle puksi tihendamiseks kummirõngas käib soonde.
Teine küsimus D-240 kolbide kohta. Saada vähemalt neid rõngaste arvu poolest eri variante. Osadel ka allpool kolvisilma õlirõngas, ehk neid kaks tükki. Kumb see nagu mõtekam on?
(06-01-2017, 18:53 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Mtz-82 ühe pihusti juurest hakkas külmaga jahutusvedelikku immitsema. Pihustit maha ei võtnud esialgu, aga seal tundub olevat vahepuks pihusti ja plokikaane vahel. 
Selline ta vist on: 
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Siiski minul on näha nagu neli sälku, pildil sile aga äär. Oskab keegi öelda, milles erinevus seisneb? Või on puksi kohaltliigutamiseks lihtsalt keegi ratsinud juba ennem need sälgud.
Ilmselt siis selle puksi tihendamiseks kummirõngas käib soonde.
Teine küsimus D-240 kolbide kohta. Saada vähemalt neid rõngaste arvu poolest eri variante. Osadel ka allpool kolvisilma õlirõngas, ehk neid kaks tükki. Kumb see nagu mõtekam on?

Kunagi ammu oli ka ühel traktoril töö juures selline vanema variandi plokikaan.Hakkasid ka pihusti puksi tihendid lekkima. Oli samuti neli sälku puksil, mäletan, et sai tehtud vastav võti mis sobis sälkadesse ja keerates sai puksi kätte. Soonde käibki kummirõngas.