automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pane hääle järgi ,ei pea seda kaant sinna ette panemagi või siis kahe poldiga keerad lihtsalt ligi.Pane niikaua varasemaks kuni miskit muutuma hakkab.
Mida seal tifi-augu vahet joosta? Keerutad võtmega rihmaseibi mutrist edasi-tagasi hooratast, kuni tift auku mahub(eeldusel, et peale eelmise pumba mahavõtmist väntvõli ei pööratud). Muidu pead klapikambri kaane maha võtma, et nookuritest veenduda-esimeses silindris on töötakt. Ja siis läbipaistev toruke paika. Kaks kettast ühendavat polti välja ja oli vist 32 võtmega pumpa nuutvõllist edasi-tagasi nõkutada, kuni küte üleval. Ja siis pöörad veel korra nõksu vastupöörlemist. Nüüd tasakesi õigetpidi, ise hiilid, mil kütusetase torukses (kasvõi seemendus-)liigatab. Kaks M8 polti kokkusobivatesse aukudesse, tift välja ja proovikäivitus. Kui pump kesine ja mootor ei tundu veel erk, tee ksf uko soovitatud moel 1-2 augu jagu siia-sinnapoole "peenhäälestust"
Kas see uus pump on poest ostetud uuema aja asi?
Kui jah, siis arvesta et see võib olla praak.
Me ka paar aastat tagasi tahtsime et mootor käiks ühtlaselt ja pumba remontija ei saanud seda uute täppispaaridega käima ning loobus.
Siis võtsime poest uue pumba ja sellega käis mootor nagu pudrupada, ajas sinist ja musta suitsu ning jõudu polnud.
Lasime stendi panna ja pritsenurk kõikus sektsiooniti 30 kraadi.
Samasuur on eelpritsemoment ja siis oligi et keera kuis tahad hääl ei muutu ja mingit vahet pole.
Läks see imeasi poodi tagasi et saadavad tehasesse garantiiremonti ja senini pole sellest miskit kuulda olnud et saaks raha või pumba tagasi.
Vana pumba sai aga käima miskist muldvanast Jumzi pumbast võetud täppispaaridega ja tõesti hästi.
Pump on pirka järgi 6-14 aasta 4YTN...
Ostetud paraku Okidoki.ee  eraisikult ja garantiid seega pole. Kasutusjälgi ei tuvastanud.
Proovisin täna ka aukudest emmale kummale poole tõsta. Proovisin esialgu varasemaks, aga teravat häält ei saavutanud. Küll aga tekkis käivitusraskus. Hilisemaks keerates muutusi ei olnud, samuti tekkis käivitusraskus.
Mingi asi peab ikka selle pumbaga olema. Vanaga oli nii, et gaasi andes sõidu ajal traktor nõksas äkiliselt edasi. Sellega aga asi vaevaline ja kiirendus nadi. Lisaks tühikäigul sinine suits, gaasi andes ilma koormuseta hallikas valge suits.
Igatahes sai ka tihvt auku lükatud ja Ksf penskari soovitusel kaane alt kütusepumpa tasahilju keeratud, kuni kütus tõusma hakkas. Kaks polti sobivatesse aukudesse sisse ja peaks olema.
Oskab keegi Lõuna Eesti kandis oskajat pumbategijat soovitada? Kuskil kiideti Füüsika instituudi tegijaid, aga kes ja kus, ei tea.
Alternatiiv oleks ka soetadaHiina või Leedu pump, aga mis need endast kujutavad? Tunduvad sarnaselt ühtemoodi.
Hiinakas:
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Leedukas:
http://www.agroparts.ee/et/a/kutusepump-d-243-euro
Lisaks gaasihoovale veel kaks lisahooba. Üks ilmselt seiskamiseks, teine süütenurga muutmiseks külmkäivitusel?
Õlivarras isegi olemas. Polegi magistraalõlitusega?
(11-01-2017, 18:21 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Pump on pirka järgi 6-14 aasta 4YTN...
Ostetud paraku Okidoki.ee  eraisikult ja garantiid seega pole. Kasutusjälgi ei tuvastanud.
Proovisin täna ka aukudest emmale kummale poole tõsta. Proovisin esialgu varasemaks, aga teravat häält ei saavutanud. Küll aga tekkis käivitusraskus. Hilisemaks keerates muutusi ei olnud, samuti tekkis käivitusraskus.
Mingi asi peab ikka selle pumbaga olema. Vanaga oli nii, et gaasi andes sõidu ajal traktor nõksas äkiliselt edasi. Sellega aga asi vaevaline ja kiirendus nadi. Lisaks tühikäigul sinine suits, gaasi andes ilma koormuseta hallikas valge suits.
Igatahes sai ka tihvt auku lükatud ja Ksf penskari soovitusel kaane alt kütusepumpa tasahilju keeratud, kuni kütus tõusma hakkas. Kaks polti sobivatesse aukudesse sisse ja peaks olema.
Oskab keegi Lõuna Eesti kandis oskajat pumbategijat soovitada? Kuskil kiideti Füüsika instituudi tegijaid, aga kes ja kus, ei tea.
Alternatiiv oleks ka soetadaHiina või Leedu pump, aga mis need endast kujutavad? Tunduvad sarnaselt ühtemoodi.
Hiinakas:
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Leedukas:
http://www.agroparts.ee/et/a/kutusepump-d-243-euro
Lisaks gaasihoovale veel kaks lisahooba. Üks ilmselt seiskamiseks, teine süütenurga muutmiseks külmkäivitusel?
Õlivarras isegi olemas. Polegi magistraalõlitusega?

Parksepas Gennaadi nimeline vana tegija. Ei tea kas tegutseb enam, viimane kokkupuude 2015 lõpp. Siis oli tervis tal küllaltki kehv. Muidu tegi korraliku töö. Pump, pihustid töötavad siiani hästi.
(11-01-2017, 18:21 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]http://www.agroparts.ee/et/a/kutusepump-d-243-euro
Lisaks gaasihoovale veel kaks lisahooba. Üks ilmselt seiskamiseks, teine süütenurga muutmiseks külmkäivitusel?
Õlivarras isegi olemas. Polegi magistraalõlitusega?

Ma näen ainult kahte hooba siiski.
See mis tagakaane küljes on on seiskamistrossi kinnitus mitte hoob.
Pealegi ridapumbale pritsenurga muutmist teha on keeruline ja seda ei tehta.
Üldiselt lääne pumpadele pole kombeks teha mootoriõliga määrimist ja reeglina neil ikka oma õli sees või kütus määrib pumpa.
Paljud aga seda teavad ja seda õli kontrollivad ning vahetavad on omaette teema.
Mis selle toote kvaliteeti puutub, siis seda teavet on mõtet vene foorumitest otsida.
(11-01-2017, 18:21 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Pump on pirka järgi 6-14 aasta 4YTN...
Ostetud paraku Okidoki.ee  eraisikult ja garantiid seega pole. Kasutusjälgi ei tuvastanud.
...
Eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema. Big Grin 
KSP stendi ja siis näeb, mis tegelikult toimub. Nagu juba kirjutati, siis enamasti päris koledaid asju. Sad
(11-01-2017, 01:22 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Kas see uus pump on poest ostetud uuema aja asi?
Kui jah, siis arvesta et see võib olla praak.
Me ka paar aastat tagasi tahtsime et mootor käiks ühtlaselt ja pumba remontija ei saanud seda uute täppispaaridega käima ning loobus.
Siis võtsime poest uue pumba ja sellega käis mootor nagu pudrupada, ajas sinist ja musta suitsu ning jõudu polnud.
Lasime stendi panna ja pritsenurk kõikus sektsiooniti 30 kraadi.
Samasuur on eelpritsemoment ja siis oligi et keera kuis tahad hääl ei muutu ja mingit vahet pole.
Läks see imeasi poodi tagasi et saadavad tehasesse garantiiremonti ja senini pole sellest miskit kuulda olnud et saaks raha või pumba tagasi.
Vana pumba sai aga käima miskist muldvanast Jumzi pumbast võetud täppispaaridega ja tõesti hästi.

Mingi jama pidi jah nende nö. "uute" pumpadega olema. Tihtipeale pidavat probleeme olema.
Pole neil originaal mtz pumpadel midagi viga. Lihtsalt loodetakse kerget teed minna.

Oleme ausad kasutatud veneaegsed pumbad on läbikulunud - neid kasutatuid veeti kuusakoskisse ja sealt teistpidi välja kuna ühe mehe vanaraud on teise mehe kullakang.
Isiklikult ei soovita ühtegi kasutatud veneaegset pumpa. Küll aga uut veneaegset. Neid liigub ka turundusvõrgus avalikult mõned aastas.  Uute puhul on teemaks, et koheselt tuleb õli lisada isegi d240 mootori omale, seal sees võib olla kuiv ja seda jama ei ole vaja.

Samas kui uue pumba poest ostad, siis tuleb see ka stendi panna. - miinimum teema.
Kui aga omale teed. Siis minu kogemus näitab, et anna parem pumbaremontijale 100euri lisaks ja las lammutab legoks. Seejärel korja kõik laagrid ja tihendid seest välja ka vaheta tänapäeva lääne omadega.  Seejärel lase pumbamehel uuesti pump kokku laduda nii, et ta määriks ka kõiki kuluvaid osasid korralikult õliga.
Veneajast seisnud uutel pumpadel see teema, et sees olev õli on marmelaadiks muutunud ja oi seda juramist. Kunagi ei tohi eeldada, et mingi määre on kuskil olemas, vaheta kontrolli, lisa juurde.

Niisama naabrimehe käest kasutatud pumba saamine on hapu kuubis. Hea kui töötab, kuid pooltel juhtudel töötab viletsalt.
Ehk Ksf unimüts oskab soovitada siis adekvaatset tegijat?
(12-01-2017, 18:51 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Ehk Ksf unimüts oskab soovitada siis adekvaatset tegijat?

http://tehnoilves.weebly.com/

Parksepa Gennadi 539823üks9

Tartus enam neid nn näpuotsas tegijaid ei ole.

Viljandi kohta on räägitud, kontakte ei oma, kuna ei tegele viljandis.
Otepääl on Diisli sass e Aleksander mõttus ja autobaasis pidi ka midagi olema.
Osadel pumpadel on automaatne õlitus ja osadel peab ise kontrollima ja lisama. Kas seda viimast automaatõlituse peale ümber ei annaks ehitada?
Ma ise olen sellisel härral külas käinud pumba ja pihusti probleemidega Ülo 50158kolm neli . Enam vähem nursi risti lähistel , võrust lõuna poole Wink
(12-01-2017, 19:37 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]Osadel pumpadel on automaatne õlitus ja osadel peab ise kontrollima ja lisama. Kas seda viimast automaatõlituse peale ümber ei annaks ehitada?

Vastupidi.
Võimalusel tuleks see automaatne õlitus kinni panna ja pumbal eraldiseisev õlitus panna. See tähendab seda lihtsalt, et seda mootori saasta ei satu pumba sisse.
Automaatõlituse miinus ongi selle esmane töölesaamine.  Paljud panevad uue pumba peale ja ei pane alustuseks õli sinna sisse.

Samas need iseseisvad pumbaõlitusega pumbad omavad jälle probleemi. neil on vaja iga 2-3a tagant ikkagi seda õli seal vahetada ja meie kolhoosnikust traktorist ei määri peale oma kurgu (C2H5OH)midagi.
(12-01-2017, 23:39 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]
(12-01-2017, 19:37 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]Osadel pumpadel on automaatne õlitus ja osadel peab ise kontrollima ja lisama. Kas seda viimast automaatõlituse peale ümber ei annaks ehitada?

Vastupidi.
Võimalusel tuleks see automaatne õlitus kinni panna ja pumbal eraldiseisev õlitus panna. See tähendab seda lihtsalt, et seda mootori saasta ei satu pumba sisse.
Automaatõlituse miinus ongi selle esmane töölesaamine.  Paljud panevad uue pumba peale ja ei pane alustuseks õli sinna sisse.

Samas need iseseisvad pumbaõlitusega pumbad omavad jälle probleemi. neil on vaja iga 2-3a tagant ikkagi seda õli seal vahetada ja meie kolhoosnikust traktorist ei määri peale oma kurgu (C2H5OH)midagi.

Pole sellel üldmäärimisel viga midagi kui õlid normaalselt vahetatud ja filter/tsentrifuug töötab. Pulli kaka teema, et mootoris ringleb õli mis pumba peeti keerab. Tulge mõistusele. Vahetage mootoris õli kiiremini kui korra kümne aasta jooksul. Ja teine asi on see, et peale pumba vahetust, remonti jne ning uue tihendi paigaldust, tuleks vaadata, et tihendil oleks õlikanali jaoks ava olemas. Pidasid need pumbad sita vene õliga vastu aastaid ja kümneid, peavad ka tänapäeval palju paremate õlidega. Ärge palun ajage sousti suust välja.
(24-10-2016, 22:44 PM)KopliKrahv Kirjutas: [ -> ]Pm kaubamajast ostad dosaatori nuudiga teovõlli, dosaatori ja vahetüki dosaatori paigaldamiseks samba külge. Siis eemaldad oma sambalt klapisüsteemi ja olemasoleva teovõlli. Ostetud võlli treid siledaks, paigaldad selle sambasse ja klapisüsteemi asemele paned dosaatori vahetüki abil. Kohalik voolikumeister pressib paar voolikut ja teed ühendused sambal oleva silindri külge. Kuna dosaatori keeramiseks on käsitöölised põlveotsas kokku keevitanud selle võlli, siis jätad dosaatori poolse laagri ära, sest muidu hakkab kõver võll dosaatorit kinni pooma.

Kuidas on selline roolisüsteem Sul töötanud ja kas õli enam kuumaks ei lähe. Mismoodi lahendasid ühendused silindri külge. Veits paneb mõtlema kas rooli silinder suudab üksinda vastu pidada. Ei ole ju enam tiguvõlli mis ka sektorit hoiaks. Selline mõte tekib sellest, et kunagi ühel roolivõimendil olid silindri küljest kõrvad mis hoiavad hammaslatti ära murdunud, need ju üpris kõhnakesed. Muidugi ei tea mis löök seda põhjustas aga kui nüüd peaks selline asi juhtuma on rattad risti all. Võibolla asjatu kartus aga laaduriga küllalt suur koormus esisillal.
Siiani on kenasti töötanud see süsteem koos esilaaduriga ja ka metsas on käidud üle kändude sõitmas. Kuna masin pole igapäevases kasutuses, siis anomaaliad pole täheldanud süsteemis. Silindri ühendused said olemasolevatele torudele stutserid külge joodetud voolikute ühendusteks.
(13-01-2017, 09:56 AM)mtz80 Kirjutas: [ -> ]...
Veits paneb mõtlema kas rooli silinder suudab üksinda vastu pidada. Ei ole ju enam tiguvõlli mis ka sektorit hoiaks.
...

Siibri tigu nüüd küll mingit tähelpanuväärset tuge ei paku roolivõllile.
Kas MTZ hürdokonks on asi mida väga ihaldada või pigem pole tast suurt kasu? Endal oleks võimalus omandada, sellepärast jäin mõtlema.
Haagist vedada on haakekonksuga palju parem, lisaks on poolhaagise vedu parem kuna ei rebi nina maast lahti nii palju, aga täishaagisega tagurpidi ajada ilma lukuta on konksus kehvem, kuna peab rooliga rohkem lappama.
On plusse ja miinuseid, konksuga ei pea käima väljas haakimas kui on lühikesed veod kus pidureid ja tulesid ei ühenda koguaeg. Võtad sipsti konksu ja lähed... Või kui haagis on kuskil lumehanges, siis võtad konksu ja tõmbad puhtamasse kohta kus siis pidurid ja tuled saad kuiva jalaga külge ühendada... Talvel nügib konksuga haagis vähem teelt välja kui tagasillast kaugemal asetsev haakelatt