automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline huvitav Belarus müügil, mida üldse arvata sellest mudelist? Rolleyes 
https://osta-ee.postimees.ee/vaiketrakto...93000.html
(18-01-2017, 12:04 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]Kas MTZ hürdokonks on asi mida väga ihaldada või pigem pole tast suurt kasu? Endal oleks võimalus omandada, sellepärast jäin mõtlema.

Kui on võimalik omandada, siis kindlasti omandada! Ainsaks miinuseks on haagise tiisli pöördenurga vähenemine - võtab pöördel varem rattasse kinni. Ning igasugustel kardaaniga ringikrutitavatel asjadel võib tekkida vajadus kardaani pikkust korrigeerida.

Samas on veopunkt silla all väga palju ohutum, kui veolatist, kuna seda ei saa ohtlikult kõrgele tõsta. Samuti ei kergenda suur tiislikoormus nii palju esiotsa.

Vaata ainult, et konks ei oleks halvasti parandatud, kõver või väga kulunud. Kahte viimast saab parandada, esimese puhul on ilmselt lihtsam teise sitta mitte torkida. Aga sõltub hinnast ja komplektsusest. Cool

Tasub tähele panna ka seda, et uue ja vana kabiiniga traktoritel on konksu lukustuse vabastuse hoovastik erinev.
Tekkis selline küsimus, et kuidas istub 15,5 38 rehv 13,6 38 rehvi veljel. Lihtsamalt kas 80-82 tagumine rehv läheb T 40AM tagaratta veljele. Teadupärast on 40 velg kitsam. Kas saab niimoodi komplekteerida või peaks ikka õiges mõõdus olema? 
Ette tänades
(22-01-2017, 16:45 PM)vellemees Kirjutas: [ -> ]Tekkis selline küsimus, et kuidas istub 15,5 38 rehv 13,6 38 rehvi veljel. Lihtsamalt kas 80-82 tagumine rehv läheb T 40AM tagaratta veljele. Teadupärast on 40 velg kitsam. Kas saab niimoodi komplekteerida või peaks ikka õiges mõõdus olema? 
Ette tänades

Istub aga mitte väga hästi. Veljed siis laiuselt 12 ja 14 tolli. Kogemus Voltyre 15,5 38 rehviga. Panime kitsamale veljele, tulemus see, et jäi kuidagi ümar, kannab ainult rehvi keskosa. Ei taha rehvi väga tühjaks ka lasta. Võibolla mõne teise tootja oma sobib paremini.
(22-01-2017, 16:45 PM)vellemees Kirjutas: [ -> ]Tekkis selline küsimus, et kuidas istub 15,5 38 rehv 13,6 38 rehvi veljel. Lihtsamalt kas 80-82 tagumine rehv läheb T 40AM tagaratta veljele. Teadupärast on 40 velg kitsam. Kas saab niimoodi komplekteerida või peaks ikka õiges mõõdus olema? 
Ette tänades

Oleme kolhoosi ajal ühele 40 pannud tema enda veljedele 80 rehvid peale. Läheb isegi alla aga tiiva ja rehvi vahele jäi vaevalt sentimeeter. sõrmed igatahes vahele ei mahtunud. Külgedelt käis ka ilusti mööda aga kuna need rehvid tänu kitsale veljele pale montaaži muutusid kõrgemaks siis oli see väga nobe relv.
Plaan oli selline, et belarusile topeltrattad külge pookida. 40 veljed oleks lihtsalt kohe saadaval.
Siis poogigi 13,6 rehvidega.
Heietaks veel starteri teemat, kumb on kasulikum võtta? 

http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4

Või see- 

http://www.agroparts.ee/et/a/reduktoriga...5800-p-min

Loogiliselt võttes esimene, kuid...?
(23-01-2017, 19:04 PM)I.A Kirjutas: [ -> ]Heietaks veel starteri teemat, kumb on kasulikum võtta? 

http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4

Või see- 

http://www.agroparts.ee/et/a/reduktoriga...5800-p-min

Loogiliselt võttes esimene, kuid...?

Teine starter tahab ikka ülikõvat akut saada!
Soovitatav käivitusvool 1233A
(23-01-2017, 19:04 PM)I.A Kirjutas: [ -> ]Heietaks veel starteri teemat, kumb on kasulikum võtta? 

http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4

Või see- 

http://www.agroparts.ee/et/a/reduktoriga...5800-p-min

Loogiliselt võttes esimene, kuid...?

Kui eelarve kannatab,  paneks ikka selle esimese.  Samas küsimus,  kas see esimene sobib ka selle reduktori külge,  mis käib käivitusmootori asemele?
Vahest on neid akusid mitu...
Ise valiks(ja olen valinud) selle millel rohkem KW.
Eelmine kevad sai russile külge poogitud seesamune 3.2 kw-ne starter, koos reduktoriga. Läks külge küll. Ainult, et kütusefiltri potskut pidi liigutama ülespoole. Sellejaoks tegin eraldi kronsa, kuhu külge ta istus. Enam-vähem ruumi jäi ka KSP jaoks, aga mitte palju. Seega, kui see 4.2 on pike, siis ei pruugi ta mahtuda, sest juba 3.2-ne istus sinna päris napilt.  Ja aku peab tõesti hea olema, ilmselgelt koos paksu juhtmestikuga, kuid muidu pole probleemi. Käiab täitsa asjalikult. Pilti hetkel pole, aga õdagu katsun visata.
Minul on 3,2kw Russil, mahtus ilma midagi modifitseerimata .  Aga see mainitud 4,2kw, mis ka ülevalpool lingil on,  ei pidanud mahtuma.  Olevat mõeldud T150K_le. Vlantsist väljapoole pidi pikkust olema 32cm.
(23-01-2017, 21:52 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Samas küsimus,  kas see esimene sobib ka selle reduktori külge,  mis käib käivitusmootori asemele?

Ei sobi. Proovisin, kõrgsurvepump jääb napilt ette. Küna müüja polnud kindel kas mahub, siis olin juba ette kokku leppinud ning sain vahetada selle 3.2 kW vastu mis kenasti mahtus kui kütusefiltri kopsiku ära nihutasin.
(24-01-2017, 16:17 PM)raud.pats Kirjutas: [ -> ]
(23-01-2017, 21:52 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Samas küsimus,  kas see esimene sobib ka selle reduktori külge,  mis käib käivitusmootori asemele?

Ei sobi. Proovisin, kõrgsurvepump jääb napilt ette. Küna müüja polnud kindel kas mahub, siis olin juba ette kokku leppinud ning sain vahetada selle 3.2 kW vastu mis kenasti mahtus kui kütusefiltri kopsiku ära nihutasin.

Siis ilmselt Jumzil sama jama. Sinna oleks just võimast tükki vaja...
(24-01-2017, 17:34 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]
(24-01-2017, 16:17 PM)raud.pats Kirjutas: [ -> ]
(23-01-2017, 21:52 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Samas küsimus,  kas see esimene sobib ka selle reduktori külge,  mis käib käivitusmootori asemele?

Ei sobi. Proovisin, kõrgsurvepump jääb napilt ette. Küna müüja polnud kindel kas mahub, siis olin juba ette kokku leppinud ning sain vahetada selle 3.2 kW vastu mis kenasti mahtus kui kütusefiltri kopsiku ära nihutasin.

Siis ilmselt Jumzil sama jama. Sinna oleks just võimast tükki vaja...
Panin jumzile 3,2kw jubana koos sinise vahereduktoriga, küttefiltri pidi ette nihutama.
Kui filter ära võtta siis mahuks vist suur ka ära. meeles on,  siis panen pildi.

Kust kohast saab aku 1300A käivitusvooluga.? Tavaliselt traktori akudel alla 1000A.
Keegi teab, kas jubana on hiina või leedukate starter? Mis ta üldse endast kujutab võrreldes magnetoni starteriga?
Aga palun
https://www.akuladu.ee/e-pood/pliiakud-1...etail.html
Kasutanud sellist nüüdseks kolm-neli aastat, ei kurda.
*Väike parandus, vaatasin järgi, endal kasutusel siiski Varta M11 aku (154Ah ja 1150A).
Kus see hüdrokonksu lukusti väiksel kabiinil täpsemalt kabiini sisenema peaks ja kuidaspidi töötab? Skeemide järgi tundub, et peaks jääma samasugune kang nagu jvv, aga vasakus nurgas. Kui kangi üles tõmmata, siis avaneb ja vedru jõul tõmbab ise lukku? Õige ettekujutus? Huvipärast küsiks ka, et kus sama asi suurel kabiinil on. Kui kellelgi lukusti detaile üle on, siis võib pakkuda.
(18-01-2017, 23:40 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Selline huvitav Belarus müügil, mida üldse arvata sellest mudelist? Rolleyes 
https://osta-ee.postimees.ee/vaiketrakto...93000.html


Täna müüakse ära. Rolleyes
(27-01-2017, 01:30 AM)hannest Kirjutas: [ -> ]Kus see hüdrokonksu lukusti väiksel kabiinil täpsemalt kabiini sisenema peaks ja kuidaspidi töötab? Skeemide järgi tundub, et peaks jääma samasugune kang nagu jvv, aga vasakus nurgas. Kui kangi üles tõmmata, siis avaneb ja vedru jõul tõmbab ise lukku? Õige ettekujutus? Huvipärast küsiks ka, et kus sama asi suurel kabiinil on. Kui kellelgi lukusti detaile üle on, siis võib pakkuda.

Hüdrokonks on see, mis käib tagasilla korpuse alla kinni. Seda avatakse ja suletakse rippsüsteemi ligutamisega vastavalt alla või üles. Lukustamine toimub rippsüsteemi lukustamisega. 80-nel on selleks lukustus raam silindri peal või lukustatakse jõupositsiooni regulaatoriga. Vanadel 50-netel lukustati rippsüsteem hüdrauliliselt neljanda hüdrokangiga.