automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(22-10-2016, 07:08 AM)tungla Kirjutas: [ -> ]Dosaator töötab orginaal silindriga küll.See on kindlasti kõige odavam varjant roolivõimu kaasajastamiseks.Vaja vaid juhtvõlli,dosaatorit,vahetükki ja paar uut voolikut.Juhtvõllile ära jäta dosaatori poolset laagrit mul hakkas rool kinni kiiluma pöörates.

Tere! Kas tegid tihendid roolivõimendi korpuse ja vahetüki vahele, samuti vahetüki ja dosaatori vahele? Või kuidas saab asja õlikindlaks? Milline jäi diffriluku lõpplahendus?
Kokku sai panna mootori hermeetikuga(silikoon) jäi ilusti pidama.Tagasivoolu juurest eemaldasin klapi koos vedruga kuna õli läks kiirasti kuumaks.Tagasilla plokeer esialgu ei tööta.Kevade poole üritan uue klapi paigaldada eks siis näeb kas hakkab tööle.
Tervist! Tahaks teada kas D50 küttepumba saaks asendada D240 pumbaga. Pöörded tean, on neil erinevad, aga need saab ju maha keerata. Ainsad asjad, mis jäid kripeldama on küttekogus ja töörõhk( või on see neil sama, lihtsalt pihustiga mängitakse) .
Regulaatori vihid D 240 kergemad, muidu sama YTH . Töörõhuga pole muret- selle paneb ju pihusti avanemine paika. Küttekogus = pöörded peaks küll stendimehe juures alla võtma. Nii silma järgi 2200`lt 1800 peale mahakruttimine ? Võivad jupid lendama hakata.
Jupid hakkavad vastupidi lendama. Regulaatori üks pööre võrdub umbes 50 mootori pööret. Andmed raamatust. Aga kui põhimõtteliselt saab, võiks isegi katesetada. S*tast kahju ei ole enam Cool .
Pumba enda eelsüütenurk on ka teine. 240 pumbal on see 27 kraadi 50 pumba 17 kraadi asemel.
Ega ta mootori hooratast vaheta. Kui paneb   uue  pumba sinna 50 auku, siis jääb ju eelsissepritsenurk endine. Kui väga tähte närida, siis 240 pumbal on juba tangensiaalprofiiliga nukid. Aga usun et vana mootori lühiksest pihustist mahub  see äkilisema ajaga antav annus ka läbi minema.
Kas mõtled nuki all seda, mis pumbas. Tunduvad olema sama suure kõrgusega. Täna või homme proovin selle samkompunni ära ja annan teada, kuidas toimis.
D-240 raamsaalede pingutusmoment?
D50, D240: Raamsaaled 200-220 NM. Kepsusaaled 140-160 NM.
Tere,

Sooviks Belarus 920.3 haakes kasutada hüdraulilist vahelltharijat. Tööorganiteks on kaks 7,7KW võimsusega hüdromootorit, mille tööks vajalik 40l/min  tootlikus saadakse traktori hüdropumbalt. Agregaat ise ühendatakse kahe voolikuga traktori hüdraulika väljavõtetesse. Tootlikusega saab MTZ-i pump hakkama, aga kuidas on lood hüdroõli kuumenemisega pikemal kasutusel?  Kas see süsteem hakkab MTZ-i hüdro väljavõtetes tööle või vajab vaba tagasivoolu hüdropaaki?
Vaheltharija all mõtled sa marjaõõsaste vaheltharijat, kus 2 tööorganit käis ringi hüdromootoritega? Igatähes T-40 taga minu arust probleeme ei tekkinud, aga võin üle küsida, kui tahad.
Korra oli kiletaja traktoriga probleem, kus kahetunnisel maanteesõidul unustati jagaja kang fikseeritud asendisse ja õli läks kuumaks, aga vaheltharimisel sul seda probleemi ei ole, sest arvatavasti sa täispöördeid ei kasuta. Kindluse mõttes võiksid vaba tagasivoolu viia hüdropaaki.
https://www.youtube.com/watch?v=dm6h-TzXYao

Ise venet ei jaga, aga huvitav vaadata mida ja kuidas kunagi tehti. Juttu seal siis 80/82 ja 100/102. Head vaatamist!
(07-03-2017, 20:33 PM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]Vaheltharija all mõtled sa marjaõõsaste vaheltharijat, kus 2 tööorganit käis ringi hüdromootoritega? Igatähes T-40 taga minu arust probleeme ei tekkinud, aga võin üle küsida, kui tahad.
Korra oli kiletaja traktoriga probleem, kus kahetunnisel maanteesõidul unustati jagaja kang fikseeritud asendisse ja õli läks kuumaks, aga vaheltharimisel sul seda probleemi ei ole, sest arvatavasti sa täispöördeid ei kasuta. Kindluse mõttes võiksid vaba tagasivoolu viia hüdropaaki.

Jah, just sellist seadet mõtlengi. Kas MTZ-il on hüdropaagil vaba tagasivoolu jaoks mingi ühenduse võimalus olemas? Pole varem sellist asja vaja olnud.
Paagil paremal all.
Otsi ikka mõnda punni paagi pealt, alt lased kogu hüdroõli omale kaela.
(07-03-2017, 22:01 PM)mutikas Kirjutas: [ -> ]Paagil paremal all.

On tühjenduspunn. Big Grin

Lihtsaim on panna kolmik jaguri tagasivoolule. Ning  vaba tagasivoolu trass võiks siis olla midagi avaramat, kui 12 mm. Aitab õlil jahtuda ka.
Selle tagasivooluga pole mõtet üle konstrueerida.
Hüdropaagi peal, filtri korpusel on olemas selline kork kuhu saab ühendada.
(08-03-2017, 10:29 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Selle tagasivooluga pole mõtet üle konstrueerida.
Hüdropaagi peal, filtri korpusel on olemas selline kork kuhu saab ühendada.

Mis mõõduga see võiks olla? Tavaline M20x1,5?

Iseenesest on muidugi hea, kui kogu tagasivool läbi filtri käib.
Minul suht suva kuhu keegi selle tagasivoolu paneb,lihtsalt tehasepoolt on pandud alla paremale.