automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ka enda 82-l esines sama olukorda. Kevade poole seismisega lihtsalt oli suur lomp alla tekkinud.
Esimesena sai nurkreduktorit kontrollitud. Õlipunni ärakeerates tase normis. Leke oli ikka nõnda suur, et see oleks pidanud kuiv olema.
Järgmisena lõppülekande kork maha. Ja oli silmnähtavalt puudus.
Samuti tundus loogikavastane, et kuidas õli ülesmäge lekkida saab.
Aga toimus see asi suurte temperatuurimuutustega, öösel -10, päeval plussis. Põhjuseks siis tekkiv surve korpusesse, mis omakorda pressis õli ülesse hülsi kaudu. Ilmselt hülss kulunud ja need kaks kummirõngast ka surnud.
Nüüd olen pikemal seismisel need lõppülekande nelikantpeaga õlikorgid õrnalt lahti jätnud ja lekkeid pole esinenud.
Eks peab millalgi asja ette võtma. Rõhutasandi korgi peaks ka tegema lõppülekande korpusesse.
Huvitav on ka see, et töö ajal peaks samuti suur temperatuurimuutus olema, aga siis jällegi grammigi ei leki.
Muideks, russi esisillale on PM kaubamajas pakkuda rõhutasandeid. Ca 4 jevrot tükk.
Kas mingi nipiga annaks selline õhu eelsoojendi aretada MTZ-50 sisselaske kollektorisse. Kas annab mingid efekti ka. Nende eraldi eelsoojendus küünalde kavliteet annab ikka soovida mõne käivituskorra töötasid, siis hakkasid üksteise järel läbi minema.
See peaks olema D-240 eelsoojendusküünal. Siia tehaseseades süsteem tilgutab veel naftat juude ja teeb kollektorisse korraliku tule sisse. Vaja 240 sisselaskekollektorit ja saadki asja aretama hakata.
(31-10-2017, 19:50 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Muideks, russi esisillale on PM kaubamajas pakkuda rõhutasandeid. Ca 4 jevrot tükk.

Kuidas neid lõppülekande külge aretada? Endal samuti üks pool lekib kergelt peale pikemat töö tegemist. Leke on pigem kosmeetiline ja töö tegemise ajal ei esine. Arvan samuti, et see tuleneb töö käigus tekkivast rõhust.


Samuti tekkis küsimus, kuidas MTZ-il kõige õigem jahutusvedelikku vahetada on. Pole seda enne teinud. Kuidas kõige paremini vana vedelikku kätte saada? Kas radiaatori ja ploki kraanidest saab enamuse kätte või tuleb midagi veel lahti võtta? Kas uue vedeliku sisse kallamisel võib õhutamisega probleeme tekkida? Mida üldse peaks jahutusvedeliku vahetamisel silmas pidama ja milliseid probleeme töö käigus võib ette tulla ?
(01-11-2017, 14:08 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Kas mingi nipiga annaks selline õhu eelsoojendi aretada MTZ-50 sisselaske kollektorisse. Kas annab mingid efekti ka. Nende eraldi eelsoojendus küünalde kavliteet annab ikka soovida mõne käivituskorra töötasid, siis hakkasid üksteise järel läbi minema.

Mis nikerdad nende spiraalidega.Pane tänapäevased pulgad sisse ja naudi käivitust! Big Grin
On`s keegi teist lähemalt tuttav russi mootoriga D-60. Millest selle sisu koosneb? Kasutati seda eksport russidel (näiteks 505, 525) ja mingid vahepealse malli 80 tulid ka selle mootoriga välja. Müügi kuulutustest on silma jäänud.
See on 50 kolbidega mootor aga pakub huvi, et mille väntvõll tal sees on. Kõrgsurve pump on tal 1800 pööret ja birkal kirjas D-242. Mingi eriline hübriid.
Sai ca 3 aastat tagasi jumzi kunnile uued tihendid panna. Viimasel ajal hakkas esinema tõrkeid hüdraulika töös..Oskab keegi soovitada, kust osta uusi ja seekord kvaliteetseid tihendeid?
https://www.upload.ee/image/7631761/IMG_2923.JPG
https://www.upload.ee/image/7631769/IMG_2924.JPG
Hüdrofilter oli nii kummipuru täis,et filter oli end kortsuntõmmanud
(05-11-2017, 18:00 PM)Raigo Kirjutas: [ -> ]Sai ca 3 aastat tagasi jumzi kunnile uued tihendid panna. Viimasel ajal hakkas esinema tõrkeid hüdraulika töös..Oskab keegi soovitada, kust osta uusi ja seekord kvaliteetseid tihendeid?
https://www.upload.ee/image/7631761/IMG_2923.JPG
https://www.upload.ee/image/7631769/IMG_2924.JPG
Hüdrofilter oli nii kummipuru täis,et filter oli end kortsuntõmmanud

http://www.baltflex.ee/et/kontaktid/
(01-11-2017, 14:08 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Kas mingi nipiga annaks selline õhu eelsoojendi aretada MTZ-50 sisselaske kollektorisse. Kas annab mingid efekti ka. Nende eraldi eelsoojendus küünalde kavliteet annab ikka soovida mõne käivituskorra töötasid, siis hakkasid üksteise järel läbi minema.

Nii siis ostsin hoopis kuumaõhu puhuri. Lasin sisselaske kollektori korralikult soojaks ja käivitus nagu nalja.
(03-11-2017, 08:45 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]On`s keegi teist lähemalt tuttav russi mootoriga D-60. Millest selle sisu koosneb? Kasutati seda eksport russidel (näiteks 505, 525) ja mingid vahepealse malli 80 tulid ka selle mootoriga välja. Müügi kuulutustest on silma jäänud.
See on 50 kolbidega mootor aga pakub huvi, et mille väntvõll tal sees on. Kõrgsurve pump on tal 1800 pööret ja birkal kirjas D-242. Mingi eriline hübriid.

Kuskilt silma jäänud et d-242 mootorid olid E-niidukitel? Ja neil niidukitel oli samuti mootoril 1800 pööret
Mõned pildid D-60 mootorist.
Deeremehe pildil on ka väga huvitav variant. See on täis 240 plokiga.
 See mootor mida mul aeg ajalt on võimalik uudistada ja nautida omab küll 240 kirjadega plokki aga mootori esiots on vana 50 oma. Ilma kompressori kohata. Deeremehe pildil aga kompressori alus olemas.
Tundsin asja vastu huvi just selle pärast, et see mootor (D-60) on täpselt sama uimane nagu minu vana 50 mootor mis on  ümber ehitatud 240 kolvigrupile ja omab ka 240 kõrgsurvepumpa.
Vaheta nukk ka ära, siis on hoopis teine tera.
Mul tehtud samuti vana 50 mootor ümber 240 sisuga, nukk jäi küll vahetamata. Kolvigrupp ja kaas pihustitega pluss pump, tulemus väga hea, jõudu ja erksust küllaga.
MTZ 82- le alla ei jää kuidagi.
Sain mtz-82 omanikuks. 1984 aasta väljalase. Mootoriks tal liikurniiduki E-302 mootor D-242.
[Pilt: 20171113_134530.jpg]
[Pilt: 20171113_134453.jpg]
[Pilt: 20171113_134717.jpg]
[Pilt: 20171113_134728.jpg]
Päris viisakas masin. Kas hakkad russe kollektsioneerima?
(15-11-2017, 20:43 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Päris viisakas masin. Kas hakkad russe kollektsioneerima?

See näeb ikka väga korralik välja...
(14-11-2017, 22:52 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Sain mtz-82 omanikuks. 1984 aasta väljalase. Mootoriks tal liikurniiduki E-302 mootor D-242.
[Pilt: 20171113_134530.jpg]
[Pilt: 20171113_134453.jpg]
[Pilt: 20171113_134717.jpg]
[Pilt: 20171113_134728.jpg]
Kena masin tõesti. Esisilla rummud kaheksa mutriga pandud, või terve sild uuema tüübi oma?
Sild on vana, aga rummud on ära vahetatud remondi käigus. Velje kilbid on T-40AM omad.  Algselt olevat olnud üldse see MTZ-80. Traktor kunagi teeninud Hummuli sovhoosis.