Heh
Seda ma vaidlesin ühe vanema traktorristiga ka, et see termostaadi pesa ei kõlba mitte kanap... ka aga ta väitis, et mu silmamõõt on vale ja sealt termostaadi põhjast ei jookse tosool otse suurde ringi
Tahtsin panna ta treima, et teeb puksi senna põhja, et termostaat oleks tihedalt oma pesas=)
Kuna aga aega polnud ja loomad vajasid söötmist, siis sai kiielt kokku tagasi pandud.
(12-12-2012, 20:16 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Kirja mõte oligi selles, et traktor ei suuda väikeserihngigagi soojaks minna, vaevalt et nüüd teisest materjalist radikas keema ajab.
Viimasele kirjutajale-mtz1221 on 130hj, 15o hj on mtz1523.
Olevat ühed hädahunnikud muud kuulnud pole
Vabandust. See et mainisid seal lõpus vaskradikat pani mind aru saama et pidasid seda põhjuseks
jutt oli segane jah, aga vaieldes selgub tõde nagu öeldakse
(12-12-2012, 19:24 PM)E303 Kirjutas: [ -> ]Mida arvata sellest 6 silindrilise mootoriga 150 hj belarus MTZ-1221 .On keegi sellisega foorumlastest töötanud ? Hetkel masin Kuldses bõrsis müügis http://kuldnebors.ee/search/pollumajandu...uage_id=et
Töötanud ei ole, kuid mõned on üsna mitu korda järjest silma alla sattunud.
Käigukastid on nõrgad sellel mootori jaoks. Ühel läks väntvõll kaks korda järjest. JSV sidurid ei pea.
Turbod küpsetati ära. Plokikaaned mõranesid.
Juhile olevat tülikam pidada - raskem ja kohmakam. Jõudu olevat eeldatavast vähem.
Samas olid need masinad ka üsna raske jalaga juhtide käes.
mtz 1221 on 2käigukangiga käigukast 1on reziimid ja 2on 4 käiku täpselt nagu mtz1025
Mtz1523 on mingine ime poolelektrooniline käigukast kus reziimid pannakse mehaaniliselt ja elektrooniliselt on 5käiku, niipalju kui selle kohta kommentaare lugenud olen siis see elektroonika ime ei tööta hästi, käigud ei lülitu nagu peaks.
Selle poolpiduse bellarussi asemel saaks sama raha eest pigem mingi 150hj poolpiduse njuuhollandi
(22-10-2012, 23:28 PM)marauder Kirjutas: [ -> ]Tervist!
Mul ka kodus vedeleb 52 koos kunniga. Aastaid 4-5 ta veel söitis, sai mäe otsa lastud ja seisma ta jäigi. Nüüd oleks vaja liikuda, aga mootor täiesti tuuga. Käivitusmootor oli kah vett täis. Pole kindel kust ja miks vesi sisse sai...
Mootoril sai pihustid maha vöetud ja diislit täis valatud. Kasu null.
Nüüd siis ei teagi mida edasi teha, kas kohe uus mootor otsida öi vana remontida. Tal peaks olema muidu see madalsurvemootor peal praegu. Kas seda see hüpersuper tsehhide starter veab käima? kas 82 jms uuemate masinate mootor istub sinna vahele üks ühele ?
Nonii, sai siis kah omal kaas maha vöetud. Kohe näha, et kolmas silinder kinni, kolvil roostekirme ümber. Teised 3 tunduvad kenad olevat. Midagi nii hullu nagu kasutaja ToMm piltidel näha, mul ei ole. Hüldsi seinad on roostevabad, vaid kolmanda kolvi ümbert on näha et röngas kinni roostetanud. Kallasin köik kolvid diislit täis ja nüüdseks on 2 päeva vädinud seal. Homme vöi millagil proovin vaikselt koputada ja pika vötmega mootorit ringi ajada, ehk saab toimima ikka.
Siis on tore kui lootust on
Ja lisan omalt poolt et minu masin on nüüdseks edukalt käivitatud ja ka natuke lund nüginud. Käigud lülituvad, roolivõim ja hüdro töötavad, isegi pidur peab mingil määral
. Elektrisüsteemiga on hetkel täielik ikaldus, samuti puudub täielikult kabiini soojendus (ei tulegi ette, kas tõesti 50'el tehasest polegi mingit soojedust?) . Aga mootoriremont läks korda ja see peamine. Pildike esimesest sõidust peale 15 aastast seismist.
Tere
Kas kellelgi oleks Lõuna-Eesti kandis laenata või müüa MTZ-ile hülsitõmmitsat? Kaselatiga jagu ei saa, jahutussüsteemis pikka aega vett kasutatud.
Ühendust saab PS-i või tel. teel 56-48--50-61
Kris
Nüüd ju 16 mm keermelatti poest saada, kombineerid garaazikolust alla-peale midagi. Ainult kord vaja.
Võtad vana ZIL-i pooltelje ja kui alt ühe kopsu annad on hülss käes.
Niisiis, mul on aeg kaas peale tagasi visata. Mis nm'ga ma kaanepoldid kinni keeran? 190nm?
Oleneb palju press kiirust tahab,1000 pööret 50 st kätte ei saa.
pingutades pane silmusele 0,5m toru otsa ja tõmba paraja jõuga, tänapäeva tihendid suurt enam ei vaju ja meeletut pingutust ei vaja.
Nm mõõtjaga polegi mõõtnud seda jõu vajadust. Nagu vanamehed ikka ütlevad- keera puruks ja pool ringi tagasi, siis on paras
Kurat mida aeg edasi, seda rohkem tundub, et keegi on mu pökat saboteerinud. Käivitusmootori "käigukast" oli vett täis, mootor ise ka kinni mädanenud. Traktori mootor oli kah vett saand ja oli kinni. Täna pllipärast proovisin, et kas Patrol MTZ sikutab ära ja selgus et tagarattad täiesti plokis. Keerasin tagasilla/käigukasti ölipunni eest ja välja ei tule midagi. Köik jääs.
Palju seal tagasillas/käigukastis öli käib ja mis öli soovitate? Peab löket tegema vist natuke...
Tagasilda läheb õli 4 ämbrit täpselt.
Kes ei tea millist, siis 10 liitrist ämbrit ja mul on Tep sees.
originaalis tehasest tulles on seal aftool sees, mina olen pannud senna 80w90 käigukasti õli
Jõuülekandesse määrat õli on ikka tervislikum. Tehas arvab, et käib mootoriõli ka.
Kuniks seal mingi määriv-antikorrosiivne ollus loksub, on kõik hästi.
Viskasin käivitusmootori ka peale endal nüüd. Kuidas süüte öigeks saab? Arvestades et, map tea süütemajandusest midagi
Muidu pilti kah sekka, muidu seletan niisama.
Käivitusmootor enne ja pärast
kuidas jääd tagasillast ja kastist sulatasin. Pildi peal tundub leek jube suur, tegelt oli ikka väiksem
pöka ise kah
KUN kah. Sai remondi ajaks küljest ära vöetud, et kapott lahti saada.