automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Üldiselt on ikka rõngastel kiri peal kas ВЕРХ või siis kasvõi TOP mis läheb ülespoole!! Kokkuladumise ja 30 töötunni pärast laialitõmbamine, kontrollimaks, kas said ka õigetpidi rõngad peale... saate ikka aru, et see natuke rumalalt kõlab?
Üldjuhul küll, aga kuna praegu on mootor juba laiali, siis see nii halb mõte ju pole.
30 tunni järel lammutamine ei tundu mulle loll, sest ma ise ju ei pannud seda kokku. "Tarkasid" on igasuguseid, aga korralikku nõu pole ühegi käest saanud. Iga tark oskab ju öelda, et verh läheb ülespoole, aga kui selle taga olevat tööpõhimõtet seletada ei oska, siis jääb sellest väheks.
Hermeetik-siliooniga tõesti koonerdatud polnud. Isegi uutele tihenditele mõlemale poole peale. Niipalju olen saanud targemaks, et tõsi - rõngad on natuke koonilised ja sellepärast on verh peal ja alumine äär peab käima vastu hülssi.
Samas soovitavad teha kohe rasket tööd ja 100 mototunni (mitte 10) juures on see üliväike koonilisus ära kulunud ja rõngad saavutanud täiskontakti. Seega 100 tunni pärast pole enam vahet, mispidi nad esialgu sisse said. Turbomootoritel on kuuldavasti päris koonilised rõngad ja nondel on tähtis, et töötaks alumine äär.
Mis põhimõttest sa tahad aru saada?Kuidas rõngad töötavad või?Üldiselt kui on uued tükid õigesti sees ei tule sealt mingit õli.Kohe ei tule,ei ole vaja midagi oodata et ehk läheb paremaks.Ega russil pole palju vaja,piisab mingist väikesest anomaaliast,õli lendab.
Olidki 7 rõngast "BEPX" allpool. Keerasin õiget pidi. Õlikanalid puhusin ka puhtaks ja kontrollisin suitsuga üle. Klapisääre tihendid sõid parasjagu närve, kui klapivahesid reguleerides nad klapisääre külge kleepusid ja mootorit pöörates koos klapiga oma kohalt ära tõusid, aga lõpuks jäid siiski pidama. Nüüd mootor käib ja ei ole mingit sinist suitsu, what so ever.
(19-04-2013, 19:02 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]...
Klapisääre tihendid sõid parasjagu närve, kui klapivahesid reguleerides nad klapisääre külge kleepusid ja mootorit pöörates koos klapiga oma kohalt ära tõusid, aga lõpuks jäid siiski pidama.
...

Küllap tuleb suits tagasi, kui klapisääretihendid paigal ei püsi...

Kõva spetsialist küll, kui rõngad valepidi sisse paneb...Toungue
Veel natuke õli tulle:õlirõngas peab selle suure töö seal ära tegema,kompressiooni rõngad peavadki õli ülesse pumpama.Vastasel juhul jääb kõik see värk kuivale ja sulab kokku.Komressiooni rõngas pumpab õli rõnga ja kolvil oleva rõngasoone pilu abil.Ehk rõngas peab natuke oma soones üles alla loksuma.Mida suuremaks pilu kulub seda rohkem üles pumpab.Kõik peab paigas olema,vastavalt antud tolerantsile.
Kui nüüd võtta ristlõiget, siis MTZ mootoril on kollased rõngad ristlõikelt trapetsikujulised ja vahet pole kui kulunud rõngad on, ikka suudavad nad säilitada oma koonusja kuju ja õli õigele poole suunata.
Ehe näide sellest et mõni asi on loodud vastu pidama...

ERE näide kuidas russil jälle diffri lukud ei toimi.
(23-04-2013, 16:33 PM)phyl Kirjutas: [ -> ]ERE näide kuidas russil jälle diffri lukud ei toimi.

Ehe näide, kui juhm on kasutaja.
Istub kabbiinis ja unistab omasoodu. Väljapööratud ratasega ei peagi automaatasendis difrilukud toimima. Sundluksutamiseks tuleb hooba tõmmata, aga seda juhtoinas tegema ei vaevu.

Lihtsam on masinaid tuimalt lõhkuda.Sad
Kui päris aus olla, siis ma ei saa üldse aru, mida ta teha üritab seal?
(23-04-2013, 16:54 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Kui päris aus olla, siis ma ei saa üldse aru, mida ta teha üritab seal?

Siit saab aimu:
http://www.youtube.com/watch?v=wArPpEtZpfU

Paak on teelt libisenud ja istub sees...

Täiesti üllatvalt suudab russist kaks korda raskem Claas lõpuks tuule alla teha.
Russimehel oli hea plaan aga masin jäi pisut kergeks. Blokirovka olemasolul oleks ehk isegi asjast jagu saanud. Paraja nurga alt tõmmates on tunduvalt kergem masinat paigalt liigutada kui otse sikutades. Küll maasees istutud ja õppusi korraldatud kuidas masin maapeale tagasi tuua.
Jäiga liigendiga pole palju mänguruumi ka just.
Endal oli juhus, kus suurema otsa Massey ferguson(6495), mille taga saksa pütt (HTS 100.27), mis vajus ühe kuljega järsu teeperve pealt alla, sügavale lumme. Enam vähem väliskurvis ka. Suur punane elukas üksi ei tõmmanud ennast kuidagi välja. Pütt oli täis ja tagasi ka ei raatsinud lasta. Libe oli pluss veel muud faktorid. Aga siis võtsime pika kapron köie (võin materjaliga mööda panna). Hästi elastne. Russ ette, neljas sisse ja järsu hooga lupsti Ferguson teepeal tagasi.
(23-04-2013, 20:27 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]Endal oli juhus, kus suurema otsa Massey ferguson(6495), mille taga saksa pütt (HTS 100.27), mis vajus ühe kuljega järsu teeperve pealt alla, sügavale lumme. Enam vähem väliskurvis ka. Suur punane elukas üksi ei tõmmanud ennast kuidagi välja. Pütt oli täis ja tagasi ka ei raatsinud lasta. Libe oli pluss veel muud faktorid. Aga siis võtsime pika kapron köie (võin materjaliga mööda panna). Hästi elastne. Russ ette, neljas sisse ja järsu hooga lupsti Ferguson teepeal tagasi.

Selline veniv kõis aitab tihti hädast välja. Endal kodus sai naabrilt laenatud sellise kõiega soolo Scania metsaveok põllult välja tõmmatud MTZ-82-ga, isegi veidi tõusvas suunas.
Talvel haagis kogumass ca tonn oli vaja kohalt võttes sõiduautoga kergest tõsust jää peal teele saada.Oli tegemist,et auto ise ilma käruta teele saada,auto teel siis veniv kõis vahele ja jää peal tõmmates oli ka käru teel,ilma olekski jäänud sinna.
Talvel lund tõrjudes põks tagurpidi üles mäge kohalt ei võta mass kuskil 2 tonni.Jälle tonnine sõiduauto ,veniv köis vahele ja põks sai liikuma jääl,nii mitu korda järjest.
[quote='saarrand' pid='309543' dateline='1366725243']
Kui päris aus olla, siis ma ei saa üldse aru, mida ta teha üritab seal?
[/quote
Ega ma ka eriti aru ei saa mida ta teeb. Kas tõmbab rekkat või tahab oma traktorist lahti saada. Big Grin Hull mõte et hakkata mingit 50 tonnist rekkat tõmbamaBig Grin
[/quote]
Ega ma ka eriti aru ei saa mida ta teeb. Kas tõmbab rekkat või tahab oma traktorist lahti saada. Big Grin Hull mõte et hakkata mingit 50 tonnist rekkat tõmbamaBig Grin
[/quote]

Ei ole üldse hull mõte kuid seekord jäi natuke väheks tõesti... Prooviti ka belarussi ja t40-ga korraga, kuid sedagi tulutult.



Russil diffrilukk tavalises konditsioonis, ehk ei toimi... Rolleyes