automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(28-04-2014, 18:19 PM)2141 Kirjutas: [ -> ]rippsüsteemi juures oleva jagaja vahetasin ära, eks homme näis mis teebCool

Positsioonregulaatori siis?

Oled kindel, et "uus" üldse tihe on?
Kui sa töötad positsiooniga siis on teema järgmine:töötades laseb natuke järele aga ta ei jaksa ette antud positsioonini tagasi tõsta ning hakkabki õli kuumutama.Kui oled töötades masina soojaks saanud tõsta ader maast välja,mine ise õue adra juurde,oota väheke kui ader vajub,kuuled kui võtab pumba inisema ja kas jaksab paika tõsta?
Ise enesest 3x3 ader 1025 pole mingi raskus,sellega peab vabalt töötama.
Täna sai pildile jäädvustatud MT3 52L. Väljalaske aastat kindlaks ei saanud teha, kuna tehasebirka üle värvitud. Mootor pole ka originaal (D 50) vaid MT3 80, 82 (D 240) markeeringuga.

[Pilt: SDC10038.jpg]

[Pilt: SDC10039.jpg]
[Pilt: SDC10043.jpg]
[Pilt: SDC10041.jpg]
Kas see küngas on nö starter-asend? Omal selline kogemus puudub, seega küsikski, et kas selline väike kiirus üldse mootorit ringi võtab? Kunagisel T25'l näiteks vedades hakkavad rattad vastupidi suunas ringi käima ja ei ole nii lihtne käima saada midagi.
(01-05-2014, 11:40 AM)hannest Kirjutas: [ -> ]...
Kunagisel T25'l näiteks vedades hakkavad rattad vastupidi suunas ringi käima ja ei ole nii lihtne käima saada midagi.

Liiga väike käik. Käima tõmmatakse ikka võimalikult kõrge käiguga.

Mineja russ võtab elu sisse väga väikese hoo pealt. Aga veerema muidugi peab, nii kõnnikiirusega vähemalt.
See suuremate esirehvidega MT3 82.1 on lihtsalt suurendatud läbivusega, elektriliselt lülitatav esisild. Muu kõik sama.
[Pilt: 10445945.jpg]
see esisild on vist valgevenelastel ise tehtud. Muidu kasutasid carraro sirget silda
Otsisin aga ei leidnud. Hiljuti käis siin foorumis ühest teemast läbi, kus MTZ mootor ei soojenenud eriti. Endal ka väga üle 40 kraadi ei lähe. Äkki keegi leiab selle arutelu üles.

Tänud!
Repliigi korras mainiksin, et maamessil olid uued russid väljas ja nendel oli AdBlue süsteem peal.
(02-05-2014, 00:23 AM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]Repliigi korras mainiksin, et maamessil olid uued russid väljas ja nendel oli AdBlue süsteem peal.

Millest kohapeal olnud seltskonnast keegi midagi rääkida ei tahtnud. Nad kas tõesti ei teadnud, mida oma traktorile olid külge keeranud või siis lihtsalt ei tahtnud avada oma tsüdeemi sisu.

Hind on masendav - vahe Zetoriga sisuliselt puudub.

Huvitav, millal selles tehases lõpetatakse muumia ekspluateerimineSad
Aga V6sa, ära võta südamesse seda laiba mõnitamise teemat. Las nad mässavad. Hea vaadata milleni nad lõpuks välja jõuavad. Viimati teevad veel mingi avastuse.

Kuidas tehakse avastus?
Kõik teavad, et see pole võimalik. Siis tuleb keegi, kes seda ei tea ja teebki avastuse.

Kohati tahaks öelda selle punnitamise kohta klassikaks muutunud lause: "Et lollile selgeks teha tema tegevuse mõtetust, tuleb lasta tal omapead edasi tegutseda."
(02-05-2014, 09:42 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Aga V6sa, ära võta südamesse seda laiba mõnitamise teemat. Las nad mässavad. Hea vaadata milleni nad lõpuks välja jõuavad. Viimati teevad veel mingi avastuse.
...

Ega ma ei võtakski, kui eriti väiketalunike hulgas poleks levinud väärarusaam, mida ma ka russi uurides korduvalt kuulsin:
nää, sel kõik vanaviisi. Nüüd saab registrisse ka. Vot on hea masin...
Sad

No ei ole seal vanaviisi enam midagi. Kohapealsetelt uurides tunnistati, et vaid üksikud ebaolulised tükid on kunagise lihtsa russiga vahetatavad. Uued tükid maksavad aga uue tüki hinda, mis on kvaliteedi kõikuvust arvestades liig.

Positiivsena jäi silma, et tehas on vähemalt üritanud juhtmeid ja voolikuid kaitsta.
(02-05-2014, 10:05 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ega ma ei võtakski, kui eriti väiketalunike hulgas poleks levinud väärarusaam, mida ma ka russi uurides korduvalt kuulsin:
nää, sel kõik vanaviisi. Nüüd saab registrisse ka. Vot on hea masin...
Sad

No ei ole seal vanaviisi enam midagi. Kohapealsetelt uurides tunnistati, et vaid üksikud ebaolulised tükid on kunagise lihtsa russiga vahetatavad. Uued tükid maksavad aga uue tüki hinda, mis on kvaliteedi kõikuvust arvestades liig.


Sa ei suudagi neid inimesi/talunike ümberveenda, et nõuka aegne rus ja tänapäeva oma pole sarnased. Nemad vaatavad, et 50m kauguselt on sama disain ja ongi arusaam, et sama. Ligidalt kaedes vaatavad, et kõik samamoodi nähtav, mingeid suuri katteid pole küljes, kõik nähtav "tehtav".
Mõningate asjade juures jah öeldakse - seda on arendatud -uuendatud.

Rusi kõige suuremaks eeliskes nimetatakse samas ju seda, et tal pole suurt elektroonikat peal. ( Võrdlusena don kombain, mis oli väga hea oma aja kohta, kuid elektroonika tõttu peavalu)

Teisalt kardetakse suuri hoolduskulusid. Ja ei seletata endale lahti, mis nende hoolduskulude taga on.
Olen märganud ka inimesi kes ostavad lääne tuntud firma traktori nn seismiseks. Masinad töötavad 200-500tt aastas ja siis kirutakse suuri makseid pangale ja hooldustele.
Rusi puhul on ka see märkimisväärne, et rusi eest küsitava summa kokkusaamiseks ei ole vaja enamikul pangalaenusid/liisinguid võtta.

Seeega las õitseb see rusi majandus ka. Nõuka aegne inimene ajab ikka oma jonni edasi, ega mõtle kvaliteedile. Masin on uus olgu selleks Rus, Lada või muu vene masin.
(02-05-2014, 10:55 AM)unimüts Kirjutas: [ -> ]Olen märganud ka inimesi kes ostavad lääne tuntud firma traktori nn seismiseks. Masinad töötavad 200-500tt aastas ja siis kirutakse suuri makseid pangale ja hooldustele.
Rusi puhul on ka see märkimisväärne, et rusi eest küsitava summa kokkusaamiseks ei ole vaja enamikul pangalaenusid/liisinguid võtta.

Seeega las õitseb see rusi majandus ka. Nõuka aegne inimene ajab ikka oma jonni edasi, ega mõtle kvaliteedile. Masin on uus olgu selleks Rus, Lada või muu vene masin.

No aga milleks tõesti võtta see üüber massin omale põhimõtteliselt seisma, kui russiga saab asjad aetud. Lisaks vaja uuemale masinale ka kobedamaid lisasedameid/haakeriistu, sest siis pole selle vana juustuga ju otstarbekas enam möllata. Ise kaalun sammuti Belarusi ostmist. Mugavuse vahe lääne analoogidega on muidugi meeletu, kuid täiesti mõttetu on ju kasutamata ressurisil seista lasta.
K.
(02-05-2014, 17:52 PM)kris282 Kirjutas: [ -> ]No aga milleks tõesti võtta see üüber massin omale põhimõtteliselt seisma, kui russiga saab asjad aetud. Lisaks vaja uuemale masinale ka kobedamaid lisasedameid/haakeriistu, sest siis pole selle vana juustuga ju otstarbekas enam möllata. Ise kaalun sammuti Belarusi ostmist. Mugavuse vahe lääne analoogidega on muidugi meeletu, kuid täiesti mõttetu on ju kasutamata ressurisil seista lasta.
K.

Milliseid riistu ei saab kasutada russi küljes ja ei saa <100kW lääne masina küljes? Kui jätta valehäbi kõrvale?Toungue

Ma ei uriseks, kui russi hinnanumber algaks 1ga. Reeversiga Zetori saab kätte 24 k€, väikese Johni 36 ga. Ma ei tea, kas ümardatud plekkidega sinist Fiatti enam saab 31 € eest... Nende puhul on tegemist kaks põlvkonda uuemate masinatega (lülitused elektrohüdraulilised, rippsüsteemi juhtimine tõmbepõhine, kabiin inimvääriline, reevers).

Teine asi on kasutatud heas korras russ sellisena: murtud sild, vaid esijagur, akvaariumkabiin ja ainsate lisadena viisakas iste ning hüdrorool. Mõistliku hinnaga robustne töövahend enda tervisest mittehoolivale juhile, töödistsipliini kergitav hirmutusvahend ülemusele ja lihtsalt ettevõtte "päästepaat" juhuks, kui põhimasinad otsad annavad.

Vaadates turgu, siis võiks alates 8 k€ midagi leida, 10 eest on juba valikut.Cool

Tuletan meelde, et D243 kütuse erikulu on maailmaklass. Iseasi, et selle realiseerimine samal tasemel tunnikuluks on väga keeruline ja eeldab väga head Sohvrit.

Ülalkirjutatust ei tasuks välja lugeda, et russi ei peaks ostma. Täpselt nii, nagu itelefoni või Fossil kella puhul loeb peale kasutusomaduste ka tunne, ei jää russikabiini värinaid, dermatiini lehka või töö- ja transpordikäikude vahelist tühikut vajaval traktoriostjal muud üle, kui jalutada ikka russipoodi. Oluline on endale mitte valetada ja nimetada asju õigete nimedega.Cool
Eile 02.04. 2014 oli ühe veoauto terileril täiesti uus sininise kapotiga ja musta kabiiniga MT3. Raske öelda mudelit kas oli 82,1 või midagi muud. Kiiresti sõitis mööda. Arvatavasti Türilt Belestist tuli.
(03-05-2014, 20:03 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Eile 02.04. 2014 oli ühe veoauto terileril täiesti uus sininise kapotiga ja musta kabiiniga MT3. Raske öelda mudelit kas oli 82,1 või midagi muud. Kiiresti sõitis mööda. Arvatavasti Türilt Belestist tuli.

Uskumatu! Aga tänan väärtusliku info eest! Äkki saad siiski mudelit veel täpsustada, eriti huvitaks, kas oli "või midagi muud"!
Toimub ikka imelikke asju, ei ole Türil ka enam rahu ega vaikust, lähen ise ka esmaspäeval kohe esimese asjana Bel-Esti ja nõuan selgust. Sad
Aga hoiame silmad lahti, mul on tõsine kahtlus, et sellega veel asi ei lõpe, seal hoovi peal on neid traktoried veel ja keegi ei garanteeri, et sellist jama rohkem edaspidi toimuma ei saa!
On pagana lugu...
Kiisu kuskilt palderjani välja kraapind, ega muidu naljalt rasketehnika nurka ei satu... Toungue

Kuid tõesti, äärmiselt ebaoluline info tundus olevat... Oleks siis pilt juures olnud vms... Wink
(03-05-2014, 20:32 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Kiisu kuskilt palderjani välja kraapind, ega muidu naljalt rasketehnika nurka ei satu... Toungue

Kuid tõesti, äärmiselt ebaoluline info tundus olevat... Oleks siis pilt juures olnud vms... Wink

..... kasvõi omaniku nimi ja tel. nr!