automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(19-06-2014, 10:09 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]
(18-06-2014, 23:53 PM)Raixh25 Kirjutas: [ -> ]
(18-06-2014, 22:48 PM)sndr81 Kirjutas: [ -> ]Silindri vars võib olla ka kulunud ovaalseks.

Seda ma ka ise kahtlustan.
1 variantidest on leida kasutatud korraliku varrega ja see ära vahetada, teine siis on, et uus silinder panna.

Kodanikud, silindri vart on võimalik ka eraldi poest osta!

Ei viitsi enam selle silindri nö remontimisega tegeleda ja katsetada.
Tahan kindlapeale välja minna ehk, siis vahetan uue vastu.
Uuevastu vahetamine pole veel kindlapeale minek... Wink Ise ei taha enam varuosa poodi minnagi, selline ahastus tuleb peale. Kõike nagu oleks, kuid samas ei ole mitte midagi... Korralikku detaili annab ikka otsida. Russi hüdrosilindrid on kohe kidlasti asjad mis tuleks ise kokku laduda kui soov kindla peale minnaWink Proovi ju võib, eelmine suvi näkkas ja sain korraliku jagaja näiteks mis seniajani MTZ-i peal toimetab ilma suuremate leketeta, see kevad ostsin mtz 5le samuti sama jagaja mis jooksis nagu kevadine mahlakask, mansetid lasin ka tuua hüdrosilidrile, eks poest anti siis sobiv mõõt. Kui kodus proua kauba mulle lauapeale viskas tuli naer peale, mõni kolvirõngas pole ka nii kõva... Näiteid tuleb iga kuuga aga juurde, parem võtta neid saadaolevaid varuosi huumoriga, rohkem nagu õnneloos kui sisse ei vaata Wink
(19-06-2014, 15:48 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Uuevastu vahetamine pole veel kindlapeale minek... Wink Ise ei taha enam varuosa poodi minnagi, selline ahastus tuleb peale. Kõike nagu oleks, kuid samas ei ole mitte midagi... Korralikku detaili annab ikka otsida. Russi hüdrosilindrid on kohe kidlasti asjad mis tuleks ise kokku laduda kui soov kindla peale minnaWink Proovi ju võib, eelmine suvi näkkas ja sain korraliku jagaja näiteks mis seniajani MTZ-i peal toimetab ilma suuremate leketeta, see kevad ostsin mtz 5le samuti sama jagaja mis jooksis nagu kevadine mahlakask, mansetid lasin ka tuua hüdrosilidrile, eks poest anti siis sobiv mõõt. Kui kodus proua kauba mulle lauapeale viskas tuli naer peale, mõni kolvirõngas pole ka nii kõva... Näiteid tuleb iga kuuga aga juurde, parem võtta neid saadaolevaid varuosi huumoriga, rohkem nagu õnneloos kui sisse ei vaata Wink

5+, täpne vene varuosade kirjeldus.
Lääne tehnikale on A ja B kategooria varuosad, Vene tehnikale aga tuleb pea terve tähestik kasutusele võtta. Sugulane vahetas sel põhjusel ihkana korraliku nullkuue Skoda vastu, ühtegi juppi poest enam ei saa, mis kõlbaks külge keerata.
Keegi russile mingit kobedamat termostaati ka sisse on aretanud, vene saast ei kannata kohe kuidagi mingit kriitikat.
Sama küsimus oleks ka pihusti otste kohta?
Vene pasale töötavaid silindreid tahtes tuleb need tootjatelt tellida. Pädevaid tootjaid leiab eestimaamunalt päris mitmeid.
Kusjuures Venes on saada korralikud jupid, mis ei jää alla lääne osadele aga need maksavad ka samapalju kui lääne osad...
Sõber pihkvast ikka külla tuleb siis imestab, et kuda meil varuosad odavamad on kui neil.
Ühesõnaga enamus siia jõudvatest osadest ongi väljapraagitud kraam, Hiina analoog (tunnuseks ilus välimus, kuna Hiinlane ei oska nii jubeda näoga asja teha)ja kuskilt ladudest korjatu.
Sõbra T-25 tegime täisremondi, panime kasti uue sisu, siduri ja ridapumba.
Nüüd, 1,5 aasta möödudes on ainus uutest asjadest ridapump ja 4 kasti hammasratast.
Esimesena läksid reversi hammakad, kuna need olid malmist tehtud ja poole hektari kartuliga majandamisega oli edasisuund kadunud.
Sidurit ei saanud juba uuena korralikult lahutama ja mingi aeg ei saanud enam nii reguleerida, et lahutaks.
Põhjuseks sidurikorvi plekk, mis oli 1mm õhem kui originaal ja pehme kah veel takkaotsa.
Siis läks 3 käigu hammasrattapaar, millest üks oli pehme ja teine klaaskõva.
Pehme oli pooleni kulunud ja kõval tükid väljas.
Sellised olid ka ülejäänud hammakad ja läksid vanad tagasi sisse.
Eks selliseid lugusid teavad enamus Vene tehnikaga majandajad rääkida...

Edit:
Belarusil sees Bmw M50 mootori oma ja hoiab iga ilmaga seieri 85c peal.
Varuosad on jah kahtlased, ühe silindri remontimiseks kulus kaks tihendikomplekti, kuna ühes ei olnud kõiki vajaminevaid osi ja teises olid mansetid jälle jube kõvad. Neid sai siis mitu korda vees keedetud - läksid pehmemaks.
Väikese kabiiniga russi istmealustest luukidest pääses toimetama ja ratast alt võtma ei pidanud kui just vaheltharimisrattad all pole.
mis moodi russi sirgesilla õlitaset kontrollida? või palju seda sees peaks olema? ( lasen pera välja ja valan uue normi sisse )
(27-06-2014, 22:36 PM)2141 Kirjutas: [ -> ]mis moodi russi sirgesilla õlitaset kontrollida? või palju seda sees peaks olema? ( lasen pera välja ja valan uue normi sisse )
Soovitan otsida sobivas keeles olevat ekspluateerimise raamatut. Hoolduse käigus tuleb lisaks õlile kontrollida ka rattavõlli mutrit, et ratas ei logiseks.


Muidu ikka nii, et korgi servani käib õli.
Selline küsimus mtz-82 (1990) esisilla lülitushoob on kinni kiilunud nii et esisild kogu aeg veab. Tegelikult on see jama olnud juba mingi aasta aega aga pole viitsinud hakata lõhkuma kuna töömaht on väike ning kuna kartsin et siis kaob üldse esivedu ära.Küsimus selline kas sisselülitatud esiveoga võib 9 käiguga sõita järjest nii 20 km sest see oleks vajalik .Väikseid otsi olen siiani sõitnud ja midagi pole juhtunud .Aga keegi ütles et 9 käiguga sisselülitatud esiveoga pikka maad uhamine pidi esisilla ikka nässu keerama kuigi samas T-40 on kogu aeg esivedu sees ja pole kuulnud et seal midagi katki läheks maanteel täiskiirusel sõitmisega.
(28-06-2014, 18:30 PM)E303 Kirjutas: [ -> ]Selline küsimus mtz-82 (1990) esisilla lülitushoob on kinni kiilunud nii et esisild kogu aeg veab. Tegelikult on see jama olnud juba mingi aasta aega aga pole viitsinud hakata lõhkuma kuna töömaht on väike ning kuna kartsin et siis kaob üldse esivedu ära.Küsimus selline kas sisselülitatud esiveoga võib 9 käiguga sõita järjest nii 20 km sest see oleks vajalik .Väikseid otsi olen siiani sõitnud ja midagi pole juhtunud .Aga keegi ütles et 9 käiguga sisselülitatud esiveoga pikka maad uhamine pidi esisilla ikka nässu keerama kuigi samas T-40 on kogu aeg esivedu sees ja pole kuulnud et seal midagi katki läheks maanteel täiskiirusel sõitmisega.

Kas ikka on pideva veo asendis või on automaatika asendis? 40-l on automaatse lülitusega esisild. Kui taga ratas hakkab libisema,alles siis lülitab esimesed sisse ja raamatu andmetel 4% libisemise juures peab lülitama esisilla järgi.
pideva esiveo asendis kinni ning väikse kiiruse peal ja pööramise peal on kohe näha kuidas rattad esirattad kraabivad .
Esisilla kardaan atl ära siis võtta,et kõva tee peal midagi ära ei vägistaks.
.
Tsitaat:Aga keegi ütles et 9 käiguga sisselülitatud esiveoga pikka maad uhamine pidi esisilla ikka nässu keerama


Halvimal juhul murrab midagi käigukastis või esisillas. Rooli keeramine läheb ka jube raskeks. Kogemus MT3 52ga.
Kui pidev sundseis, siis tagumised rattad sõidavad esimestest kiiremini. Sellest tulenevalt kuluvad esimesed kummid kiiresti ja omapärasel moel. Kardaani vahepukk saab, aga suurima koormuse ja hakkab libisema. Kaitsesidur kulub ja mõne aja pärast on probleem kadunud Smile, sest esisild jääb sõltumatuks. Kas 9-sanda käiguga ka sõiduks läheb, ei usu. Hull inin ja korin peaks kuuldavale tulema. Esisillaga ei tohiks midagi erilist juhtuda.
(29-06-2014, 09:39 AM)kolz Kirjutas: [ -> ]...
Esisillaga ei tohiks midagi erilist juhtuda.

Nähtud nii purunenud käbi kui nurkreduktoreid. Järele annab nõrgim lüli, mida ette ennustada ei ole võimalik.

Ajami kordategemise edasilükkamine on arusaamatu... Alustage või universaalõlipesust ülepäevitiWink

20 km on säärane vahemaa, mida säärane ajam ei pruugi üle elada. Võta üks kardaan maha, kui tahad kindlasti tagasi jõuda.
peksa vasaraga hooba - käigukasti juurest. Üks on kabiinis ja hoiab kangi surve all. 10 minutit õpetamist ja peaks kergelt lülitama hakkama.
Kas keegi oskab öelda mis koodiga värv sarnaneb kõige rohkem 80-nendatel toodetud belarus traktorite orginaal värvile, ma mõtlen nii punaseid kui siniseid toone.
(29-06-2014, 20:05 PM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]peksa vasaraga hooba - käigukasti juurest. Üks on kabiinis ja hoiab kangi surve all. 10 minutit õpetamist ja peaks kergelt lülitama hakkama.
E303 robustse haamritööga saigi probleem lahendatud . Mul tuleb meelde et lapsepõlves remonditi nii ka vene värvitelekaid et kui pildikastil läksid värvid tuhmiks siis anti rusikaga või haamriga telekale pauk lagipähe ja ja värvid taas selged.