automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(22-07-2014, 23:25 PM)Raixh25 Kirjutas: [ -> ]Mööda interneti avarusi kolades leidsin
Belarusi värvikoodi kohta järgmise teema:

http://www.infocolor.ru/forum/index.php?...3&TID=1105

Värvi koodideks pakutakse seal kahte varianti:

RAL 5012 ja RAL 5015.

Kahjuks muud ei õnnestunud leida.
Peab nüüd ainult, siis uurima ja proovima järgi kumb neist klapibSmile
Sinisest veel niipalju, et sai võrreldud org. värviga MTZ- ukse sisepindu ja ZIL 130-ne kabiini küljest pärinevaid org. detaile ja tundub et vähemalt osad MTZ ja ZIL-id olid tehasest ühte ja sama karva sinised. Wink
Selle järgi pakuks et pigem RAL 5018, 5020, või 5021, seda muidugi juhul kui soovitakse heledamat sinist, tumedam on midagi muud Smile

http://www.themeter.net/ral_e.htm
Kalender aastast 1987 ja punane vanemat tüüpi kapotiga MT3 80. Smile
[Pilt: k_ELTx7_G1e9c.jpg]
Sinisest veel niipalju, et sai võrreldud org. värviga MTZ- ukse sisepindu ja ZIL 130-ne kabiini küljest pärinevaid org. detaile ja tundub et vähemalt osad MTZ ja ZIL-id olid tehasest ühte ja sama karva sinised. Wink
Selle järgi pakuks et pigem RAL 5018, 5020, või 5021, seda muidugi juhul kui soovitakse heledamat sinist, tumedam on midagi muud Smile

http://www.themeter.net/ral_e.htm
[/quote]

Kui võrdlen piltidelt jms, siis tundub, et mu masin lastud üle selle RAL 5018-ga.
http://ullmiis.planet.ee/Trakats/2.jpg?2
Rallisport Belarus traktoriga.Wink
[Pilt: bf0bb_DSCF0003_large.jpg]
Zenkevich esitleb "jutustus traktorist MTZ-50"
Zenkevichil on suurepärased videod, olen kõik tema sõiduproovid läbi vaadanud. Eriti meeldib see MT3 50 oma. Võiks tulla ka Jumzist või siis MT3 5st.Smile
Eksport MT3id. Huvitavad on just esilaternad kapoti sees.
[Pilt: avto_b14.jpg]
[Pilt: avto_m12.jpg]
[Pilt: avto_m10.jpg]
[Pilt: avto_m11.jpg]
Pisikese ääremärkusena olgu öeldud, et 3 nädalat tagasi sõitis mulle vastu "Le Tracteur Sovietique". Punase valgevärviline MTZ 80, akvaariumkabiiniga, haakes kaheteljeline pikk ruloonide vedamise haage, tühi . Ja juhtus see lõuna Prantsusmaal, Montpellieri lähedal mingil külavaheteel. Päris soe tunne oli kodust nii kaugel näha sellist tuttavat masinat.
Olen tähele pannud et viimastel aastatel on müüki tulnud suht palju mitukümmend aastat kuskil garaazide varjus seisnud peaaegu uut vene tehnikat Eks need masinad on sattunud sinna erastamise ja ärastamise ajal kui riigi varasid laialdaselt laiali jaotati.See MTZ-82 on lausa huvitav kuna kuna keegi on originaal sakilise mustriga esirehvid ära vahetanud siledate esirehvide vastu , vaevalt ta nii tehasest välja tuli. http://kuldnebors.ee/search/pollumajandu...uage_id=et
Smile Ja tulidki neil aastatel (1990+) tehasest selliste siledate kummidega traktorid. Üldse oli komplektsus nadim, kui varasematel aastatel. Kolhoosi aja lõpus puudusid esilaterna kandurid ja laternad olid tavalised vene omad. Traktori värv oli ka vahepeal liivakarva(sinine olla otsa saanud ja uut polnud saada). Kojamehed olid ühe rootsuga. Veoraudade ja aisapikendustega oli tuuga, või olid need teepeal pihta pandud. Puudusid ka termos, abisilinder, tungraud, apteek, kummipumpamis voolik. Kui "õndsal" veneajal oli kogu lisavarustus kaasas puust kastis, mis oli katankaga tagaaisade vahele kinnitatud, siis enam polnud ei lisavatustust, ega puust kasti. Hea, et "traktori toorikuidki" saada oli.
(14-08-2014, 09:50 AM)kolz Kirjutas: [ -> ]Smile Ja tulidki neil aastatel (1990+) tehasest selliste siledate kummidega traktorid. Üldse oli komplektsus nadim, kui varasematel aastatel. Kolhoosi aja lõpus puudusid esilaterna kandurid ja laternad olid tavalised vene omad. Traktori värv oli ka vahepeal liivakarva(sinine olla otsa saanud ja uut polnud saada). Kojamehed olid ühe rootsuga. Veoraudade ja aisapikendustega oli tuuga, või olid need teepeal pihta pandud. Puudusid ka termos, abisilinder, tungraud, apteek, kummipumpamis voolik. Kui "õndsal" veneajal oli kogu lisavarustus kaasas puust kastis, mis oli katankaga tagaaisade vahele kinnitatud, siis enam polnud ei lisavatustust, ega puust kasti. Hea, et "traktori toorikuidki" saada oli.

Sai ka ostetud kohaliku müüja käest nii umbes 2002a ja 2011a. 2002 sai veel kummipumpamise vooliku kaasa. 2011a ei saanud sedagi. Aisapikendused, termosed, tungrauad, apteek pole kummalgi. Ja mis see abisilinder on? Mida/keda ta abistab ja kuhu see paigaldada sobib? Erinevad kärukonksud põhja alla ja ülemine keskmine tõmmits olid küll kaasas, samuti haakeraud aisade vahele. Lisaks 4 mutrit ratastel olevate mutrite asemel. Seal transpordiks aasadega mutrid, et nendest kraanaga tõsta. Ja see on ka kõik.

Eriti imeline on see, et tööriistakasti pole nendel ühtegi. Niiduki tera pead enda rinnataskusse panema niitma minnes, rääkimata mutrivõtmetest
Postitus: #1171 on näha ka tagumised kitsad poritiivad. Ühel masinal olen omasilmagagi selliseid näinud.
(14-08-2014, 10:09 AM)v6ll Kirjutas: [ -> ]Ja mis see abisilinder on? Mida/keda ta abistab ja kuhu see paigaldada sobib?

Abisilindr- hüdrosilinder, mille usin Smile traktorist sai panna järelveetava kultivaatori või külvimasina või mis iganes masina tööorganeid tõstma-langetama. Laiatarbe silinder, nagu olid ka paljude põlluriistade komplektis.
Mul üks selline tutikas kuuris kapinurgas veel alles, mälestus 1980. aastal kolhoosi tulnud 82 kastist. Ahjah plokikaane tihend oli ka selles kastis ja tavotiprits. Smile
(22-07-2014, 23:25 PM)Raixh25 Kirjutas: [ -> ]Mööda interneti avarusi kolades leidsin
Belarusi värvikoodi kohta järgmise teema:

http://www.infocolor.ru/forum/index.php?...3&TID=1105

Värvi koodideks pakutakse seal kahte varianti:

RAL 5012 ja RAL 5015.

Kahjuks muud ei õnnestunud leida.
Peab nüüd ainult, siis uurima ja proovima järgi kumb neist klapibSmile

Originaalvärvile kõige sarnasemad värvikoodid on RAL 6033 ja RAL 6034.
(17-08-2014, 08:29 AM)deeremees Kirjutas: [ -> ]
(22-07-2014, 23:25 PM)Raixh25 Kirjutas: [ -> ]Mööda interneti avarusi kolades leidsin
Belarusi värvikoodi kohta järgmise teema:

http://www.infocolor.ru/forum/index.php?...3&TID=1105

Värvi koodideks pakutakse seal kahte varianti:

RAL 5012 ja RAL 5015.

Kahjuks muud ei õnnestunud leida.
Peab nüüd ainult, siis uurima ja proovima järgi kumb neist klapibSmile

Originaalvärvile kõige sarnasemad värvikoodid on RAL 6033 ja RAL 6034.

Ok. Sinisega hakkavad asjad selguma, aga kas punase värvi kohta ka kellelgi mingeid ideid on, ma mõtlen just seda oranzikas-punast tooni, nagu olid vanemad eksport Bellarussid. Oleks vaja ka mõned jupid mingit sarnast tooni teha, aga originaalvärvi pole kuskilt võrdluseks võtta.
Olen ise ka jälginud erinevaid ostumüügi portaale ja jube palju on müüki tekkinud enam vähem originaal või siis (täiesti originaal seisus) MT3 traktorieid. Nagu näiteks see siin läti ostumüügi portaalis, http://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agri...chbck.html
Huvitav on sellel rool. Tundub olevat tehase originaal. Polegi sellist kohanud.
(23-08-2014, 18:57 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Olen ise ka jälginud erinevaid ostumüügi portaale ja jube palju on müüki tekkinud enam vähem originaal või siis (täiesti originaal seisus) MT3 traktorieid. Nagu näiteks see siin läti ostumüügi portaalis, http://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agri...chbck.html
Huvitav on sellel rool. Tundub olevat tehase originaal. Polegi sellist kohanud.

Selline rool oli üks hetk täiesti originaalis. Olen ise sellist varemgi näinud. Kas see polnud mitte 93-94aasta masinatel. Teisisõnu siis kui tagumised suunad/gabariit/pidurituled veel poritiival olid viimast hetke. Hiljem kolisid nad juba ju akna serva. Sarnane rool on ka soome mtzidel ju.

Muidu on see masin küll originaal, kuid asub ta kahjuks EEstis. Eesti müüjad müüvad parema meelega ss.lv keskkonnas Lätti kui Eestisse.
Üldjoontes see masin suht kenake küll.
[attachment=49713][attachment=49712]Mingi MTZ[attachment=49711][attachment=49710][attachment=49709][attachment=49708][attachment=49707]
Ksf. jürimehe poolt postitatud piltidel on Belarus 920.4.
Mõningaid pilte MT3dest. Haakes oleva kummalise kultivaatoriga traktori margiks on seeriatootmisse mittejõudnud MT3 142.