automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
MTZ-820 omapärase ninaga mida ennem pole näinud.
(23-08-2014, 19:03 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]Selline rool oli üks hetk täiesti originaalis. Olen ise sellist varemgi näinud. Kas see polnud mitte 93-94aasta masinatel. Teisisõnu siis kui tagumised suunad/gabariit/pidurituled veel poritiival olid viimast hetke. Hiljem kolisid nad juba ju akna serva. Sarnane rool on ka soome mtzidel ju.

Muidu on see masin küll originaal, kuid asub ta kahjuks EEstis. Eesti müüjad müüvad parema meelega ss.lv keskkonnas Lätti kui Eestisse.
Üldjoontes see masin suht kenake küll.
Mille pärast neid parema meelega Lätti müüakse? Lätlane maksab paremini v?
Millist silindrit kasutada tagumise rippsüsteemi tõmmitsa asemel kopa liigutamiseks. Praegu on MTZ rippsüsteemi originaal, kopa tõmbab hästi üles, aga maha ei kalluta. Millise silindriga asendada?


Terv
Sinna sobib väga hästi liikurniiduki heedri ülestõstmis silinder, või midagi taolist. Meil töö juures russidel ka nendega keskmised tõmmitsad asendatud.
(02-09-2014, 13:37 PM)MTZ Kirjutas: [ -> ]Millist silindrit kasutada tagumise rippsüsteemi tõmmitsa asemel kopa liigutamiseks. Praegu on MTZ rippsüsteemi originaal, kopa tõmbab hästi üles, aga maha ei kalluta. Millise silindriga asendada?


Terv

Suvalise silindriga, mis jääb vahemikku 360-600 mm ja mille silm on 22 mm. Lühem ja pikem võivad äärmistes asendites probleeme põhjustada.

Kui rahakott kannatab, võta õige asi, millel lukustusklapid ja kiirühenbusega ülemine pea. Teeb elu lihtsamaks.
(02-09-2014, 17:19 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(02-09-2014, 13:37 PM)MTZ Kirjutas: [ -> ]Millist silindrit kasutada tagumise rippsüsteemi tõmmitsa asemel kopa liigutamiseks. Praegu on MTZ rippsüsteemi originaal, kopa tõmbab hästi üles, aga maha ei kalluta. Millise silindriga asendada?


Terv

Suvalise silindriga, mis jääb vahemikku 360-600 mm ja mille silm on 22 mm. Lühem ja pikem võivad äärmistes asendites probleeme põhjustada.

Kui rahakott kannatab, võta õige asi, millel lukustusklapid ja kiirühenbusega ülemine pea. Teeb elu lihtsamaks.

Mida pead silmas 360-600 mm, kas töökäiku? Kiirühendusega ülemist pead pole kohanud.
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
See lihtsalt üks näide. Tööriistamarketis oli cat2 ka minumeelest.
(02-09-2014, 20:58 PM)MTZ Kirjutas: [ -> ]...
Mida pead silmas 360-600 mm, kas töökäiku? Kiirühendusega ülemist pead pole kohanud.

Eelkõige lühemat pikkust. Pikema pikkusega pead ise vaatama, palju vajad. Üle 600 on oht, et võid minna üle surnud punkti. Sõltub kopa ehitusest.

Minul on Songe oma. Sigarahul - lekkivast jagurist hoolimata hoiavad lukustusklapid silindri pikkuse paigasCool
Hei
Oskab keegi juhendada, kuidas saaks reguleerida 82-e pidureid? Ükspool võtab loha kohe, teine ei. Lisaks seisupidur kehva.
Lugupidamisega
Kris
(08-09-2014, 11:33 AM)kris282 Kirjutas: [ -> ]Hei
Oskab keegi juhendada, kuidas saaks reguleerida 82-e pidureid? Ükspool võtab loha kohe, teine ei. Lisaks seisupidur kehva.
Lugupidamisega
Kris

Võtad suvalise nõukaaegse traktoriraamatu ja loed vastava lõigu läbi.

Kui üks toimib ja teine ei, on võimalik ka piduririke.
Kui kohe loha tõmbab, siis tõenäoliselt kas surveplaadid kulunud või pidurikettad kulunud. Mul olnud juhus kus tõmbas loha ja nii jäigi kuna ketas oli pooldunud ja süsteemi vahele kinni jooksnud, polnud muud kui perse lendu ja töökotta, sest ise ta enam lahti ei tulnud käiguga rapsides.
Juhendada raske, parempoolset ja käsipidurit saab paremalt poolt kabiini alt(kõrvuti) ja vasak on vasakul pool kabiini all. Seal on selline ümar koda kuhu lähevad piduri hoovad sisse. Kontra mutter lahti ja polt keerata sissepoole samal ajal kas ise käega katsetades või proovib abiline, et mõlemad pedaalid ühtlaselt liiguks. Kui aga see ei aita, siis tuleb ette võtta remont.
Kas kellelgi vedeleb kusagil väiksele kabiinile, kabiinis
käivat termose alust/kronsat?

Termos sai lõpuks leitud, mis väga heas seisukorras a nüüd kabiinis
siis veel puudu termose hoidja/alus/kronsa Smile.

Kuna soovin masina saada võimalikult originaalkujule, siis vaja oleks ka
veel parema ukse küljes käivat apteeki/esmaabi Smile

Et kui kellegil neid kahte asja pakkuda, siis andke kindlasti teada,
oleksin ülimalt tänulik Smile.
(10-09-2014, 10:19 AM)Raixh25 Kirjutas: [ -> ]Kas kellelgi vedeleb kusagil väiksele kabiinile, kabiinis
käivat termose alust/kronsat?

Milline see kronsa üldse olemas peaks? Üks väike kabiin olemas ja seal ka üks kahtlane alus/kronsa. Otstarvet ei tea. Üritan pildile saada asja.
Kris
Selline [Pilt: 01074097236fa4f.jpg]
(10-09-2014, 11:17 AM)kris282 Kirjutas: [ -> ]
(10-09-2014, 10:19 AM)Raixh25 Kirjutas: [ -> ]Kas kellelgi vedeleb kusagil väiksele kabiinile, kabiinis
käivat termose alust/kronsat?

Milline see kronsa üldse olemas peaks? Üks väike kabiin olemas ja seal ka üks kahtlane alus/kronsa. Otstarvet ei tea. Üritan pildile saada asja.
Kris
Selline [Pilt: 01074097236fa4f.jpg]

See on aknapesuvee paagi kinnituskronsa Smile, see mul koos paagiga täitsa olemas ning igati töökorras.

Termos asus neil taga paremal nurgas, kui ise olla näoga toolil sõidusuunas.
Osta.ee-s oli paar aastat tagasi ka T-40 müügil sellise käivitusega. Minuarust ülimalt kehv variant, nt ku[/align]i põllul või metsas seisma jääb..
Tsitaat:Kuna soovin masina saada võimalikult originaalkujule

Kas paigaldad ka originaal kliimaseadme kabiini istme kõrvale, koos selle tuulutustoruga mis kabiini küljes väljas on. Ootan huviga. Edu!Smile
(10-09-2014, 19:49 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]
Tsitaat:Kuna soovin masina saada võimalikult originaalkujule

Kas paigaldad ka originaal kliimaseadme kabiini istme kõrvale, koos selle tuulutustoruga mis kabiini küljes väljas on. Ootan huviga. Edu!Smile

See kliimaseade on täitsa olemas ostust peale, sai ainult
see tuulutustoru juurde soetatud kunagi, mis puudu oliSmile.

http://ullmiis.planet.ee/Trakats/13.jpg
http://ullmiis.planet.ee/Trakats/10.jpg