automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Isand Võsa.... aga kabiin? Üks pilt ei teeks ka teemasse paha üle pika aja.
(05-07-2015, 21:39 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]Isand Võsa.... aga kabiin? Üks pilt ei teeks ka teemasse paha üle pika aja.

Viiekümnelt.

Sihuke:
[attachment=54035]

Õppige minu vigadest: ärge ronige sinna, kus juba eelmisel ringil ratta ringi võttis!
(05-07-2015, 16:33 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]ja ma tahaks teada, mis on JSV? Tean JVV (jõu võtu võll, vene keeli nimetati kooli ajal BOM -val otbora moschnosti)

JõuSiirdeVõll. Jõudu ei võeta, jõudu edastatakse Toungue . Kuigi pöris täpne oleks MomendiEdastusVõll. Rolleyes
terminoloogiliselt kahtlemata õige.
aga jõuvõtuvõll on palju suupärasem.
Küsimus targematele! 
Mtz saalede vahetus- kas selleks tuleb mootor maha võtta või saab lihtsamalt? Kepsusaaledega vist probleeme ei ole, need saab vist peal ära vahetada, aga raamsaalesid nii lihtsalt ei vaheta. 
Või kuidas see tehnoloogiliselt üldse  käib.
Õlirõhk kukkus suht maha nüüd kiirel heinaajal, tühikäigul nõks alla 1 bar, gaas peal nii 1,5-2 bar, varasemalt oli gaas peal 3-4. Pole veel jõudnud lammutama hakata, esialgu uuriks tsentrifuugi ja seal olevaid klappe. Aga sisetunne ütleb, et seekord nii lihtsalt ei pääse.
Küllap kuumade ilmadega lähevad õlid liiga vedelaks, sellepärast ehk õlisurve jääbki sinna 1 bar kanti. 1,5...2 bar on täitsa normaalne veel. 
(05-07-2015, 22:03 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]JõuSiirdeVõll. Jõudu ei võeta, jõudu edastatakse Toungue . Kuigi pöris täpne oleks MomendiEdastusVõll. Rolleyes

no krt, need tänapäeva keeleväänajad, ju ma käisin koolis liig ammu, masinate õpikutes olid ikka JVV ja ka kumm ning lohv. Big Grin Kui pusisin kümmekond aastat tagasi üht inglises traktori kasutusjuhendit lugeda (pole ise ühtegi tundi seda keelt õppinud) siis sai hirmsat vaeva nähtud nende terminitega, nüüd ei mäleta jällegi, kuidas nt seesamune võll inglises kõlab ... vana pea ei pea enam kinni.
Aga ikkagi, kuidas käib saalede vahetus? Mootor maha vaja võtta jah?
See seesamune võll on inglise keeles lühendiga PTO. Täisnimetust ei tea.
kui surve 1 peal, siis ära kiirusta lammutamisega, sellega käib masin veel kaua. Saalede pärast see rõhk ei kuku nii kiirelt, pigem tsentrifuugis miskit paigast ära... Laseb õli kuskilt läbi 
(06-07-2015, 00:17 AM)deeremees Kirjutas: [ -> ]See seesamune võll on inglise keeles lühendiga PTO. Täisnimetust ei tea.

Power Take-Off.
(06-07-2015, 00:10 AM)jancs Kirjutas: [ -> ]Aga ikkagi, kuidas käib saalede vahetus? Mootor maha vaja võtta jah?

Ei ole vaja maha võtta.
Kui kõik raamlaagrite vastused ära võtta vajub vänt pisut allapoole ja ülemised saaled on võimalik lihtsalt välja keerata.
Selleks on kaval kasutada näiteks lauanoast tehtud tööriista, mis paindub ja laseb saale poolenisti välja lükata.
Kui aga mootor on teadmata vanusega ei ole mõistlik kõiki raamlaagri vastuseid lahti lasta vaid tegutseda ühekaupa ja seda kivistunud vända otsatihendite pärast.
(06-07-2015, 00:10 AM)jancs Kirjutas: [ -> ]Aga ikkagi, kuidas käib saalede vahetus? Mootor maha vaja võtta jah?

Ühekaupa ja ettevaatlikult toimetades on hoolikal mehel võimalik liuad ää vahetada küll raamipukkades. Iseasi, et 1-bar rõhu korral pole veel kiiret. Kuniks manomeeter veel rõhku näitab ja sees olev leem on midagi paremat, kui kamsaõli, siis mina laseks kiire aja edasi, üks silm pidevalt õlimanomeetril.

Nagu mainiti: õlivahetus, seejärel tsentrifuug ja rõhuklapp üle vaadata ja alles selle järel tõsisemad remondid.
Osta paksem 20W50 õli sisse ja sõidab edasi veel pikalt.
20W30 sobiks ehk paremini.
(06-07-2015, 19:58 PM)ahtos Kirjutas: [ -> ]20W30 sobiks ehk paremini.

Mille alusel siis see 20W30 paksem on kui tavaline sae 30? 

Kui raha palju käes siis paneks ka 10W60 sisse, kuid see on lihtsalt oluliselt kallim.
Aga kas see on hea kui oled koguaeg kasutanud russil mootoris vene õli ja äkitselt lähed üle lääne õli peale. Räägitakse kui kasutad ühte õli marki, siis kasuta seda edasi ka.
(06-07-2015, 08:27 AM)maisalup Kirjutas: [ -> ]kui surve 1 peal, siis ära kiirusta lammutamisega, sellega käib masin veel kaua. Saalede pärast see rõhk ei kuku nii kiirelt, pigem tsentrifuugis miskit paigast ära... Laseb õli kuskilt läbi 

Millegipärast ei mainita kunagi nükkvõlli õlirõhu kao süüdlasena?
Sest nukkvõll on pärast andurit ega mõjuta näitu.
viimane väide läheb vist törtsu füüsikaseadustega vastuollu?